8. Bölüm

5.1K 215 159
                                    

1 Ay Sonra
Çıkış yapılacağımın duyurulmasının üstünden 1 ay geçti. Bu gün MV yayınlanıcak çok heyecanlıyım, insanların tepkilerini merak ediyorum.

MV saat 12'de yayınlanacak çok uzun zamandır çalışıyorum umarım karşılığını alırım. Tekrardan İnstagram hesabı açtım @/micha_official.

Dans odasında MV'n çıkmasını bekliyordum o sırada bir kaç haber gördüm.
~JYP'nin Çıkarttığı Yeni İdol ~
Hepimizin bildiği gibi JYP Entertaintment yeni bir idol çıkış yaptırdı. İdolün Koreli olmadığı söyleniyor. Sizce başarılı olabilecek mi?

Yorumlar
- Umarım psikolojik sorunlar yaşamaz şimdiden ırkçılığa hazır olsun.
- Neden herkes idol oluyor?
- MV için heyecanlıyım?
- Biz Türkler onu destekliyoruz 🇹🇷!
....

Haberden çıktım biraz tedirginleştim çünkü ırkçılıktan nefret ederim ve bana yapılırsa... umarım yapılmaz.

Bir anda kapı açıldı kapıya baktığımda Hyunjin'i gördüm yanıma gelip selam verdi.

— Merhaba. MV'in bu gün çıkıyomuş heyecanlımısın.

— Evet. Hem de çok.

— Saat kaçta yayınlanacak?

— 12'de.

— O zaman yayınlandı.

Gözlerimi açıp saate baktım hemen Youtube'u açtım ve arama kısmını 'Alone' yazdım ilk başka çıkmıştı. Beraber izlemeye başladık Hyunjin'in tepkileri çok güzeldi. Kendimi izlemek çok tuhaftı.

MV bitince Hyunjin'le bir birimize baktık.

— Wow sesini hiç duymamıştım sesin gerçekten güzel.

— Teşekkür ederim.

Cebinden telefonunu çıkarttı ve İnstagrama girdi. Şarkı için çekilmiş olan bir fotoğrafımı ss alıp grubun hesabında paylaştı.
Ona baktım
— Birbirimize destek olmalıyız. Dedi
İnstagramıma girdim ve ben de şarkımı paylaştım bir sürü kişi takip ediyordu.

— MV'den bir parçadan paylaş.

— Paylaşmalı mıyım ki?

— Tabi ki. Telefonunu ver.

Elimden telefonu alıp benim fotoğraflarımdan bir kaç tanesini seçti, MV'nin nakarat kısmını paylaştı ve telefonu ban uzattı.

— Öğrenmen gereken çok şey var.
Deyip saçımı okşadı. Bu haraket beni etkilemişti.

— Daha çok selca paylaş insanların bu güzelliği görmeye ihtiyacı var. Diyip göz kırptı.

Ne zamandan beri böyleydi? Son sözü kalbimi hızlandırmıştı ve utanmıştım. Sadece kafa salladım.

MV'ye yapılan yorumlara baktım.

Netizen yorumları
- Wow korecesi düşündüğümden iyi.
- Neden çıkış yaptığını anladım.
- Bu iyi zamanları.
- Adı neden korece?
- Gözleri çok güzel 😍
- Fazla kısa.
- Kız çok güzel.
- Bu kızın fandomuna girmeliyim.
- Rahatlatıcı bir sesi var.

Yorumlar hem iyi hem kötüydü ama beklediğim kadar kötü değildi kendimi en kötüsüne hazırlamıştım.

1 Hafta sonra
1 haftadır sürekli şovlara katılıyorum çok yorucu. Bu hafta tekrar katılıcam.
Menajerim bu hafta çok büyük bir programa katılacağımı söyledi. Bu gün ayrıntılı bir şekilde konuşucaz.

Toplantı odasına gittim ve beklemeye başladım menajerim ve J.Y. Park gelmişti. Onları selamladım ve oturdum.

— Bu hafta katılacağın program katılacağın en büyük programlardan biri.

İDOL OLUYORUM || HYUNJİN İLE HAYAL ET Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin