Dengan semudah itu,susuk tubuh itu mengelak hayunan kakinya menyebabkan Alicia hanya menyepak angin.Kemudian Alicia menumbuk susuk tubuh itu tetapi dia sempat menahan.Alicia kemudian mengeluarkan balistiknya dan mula menembak.Lawannya hanya mengelak sahaja dan memotong peluru Alicia menggunakan kad.
"pelik bin hairan...kenapa dia asyik mengelak sahaja dan tidak membalas walaupun mempunyai peluang"detik Alicia di dalam hati.
Alicia mulai tercungap-cungap menahan nafas.Betul tekaannya,lawannya begitu tangkas.
"pathetic,lemah."terdengar di corong telinganya suara dari lawannya itu.
Tiba-tiba balistiknya terlepas dari genggamannya sewaktu berlawan.Alicia terduduk kepenatan.Alicia mengagak susuk tubuh itu akan menghabiskannya,tetapi dia silap.
Susuk tubuh itu menendang balistik kepada Alicia.Alicia bertambah hairan.
"kenapa kau tak habiskan aku?tanya Alicia.
"aku tak suka berlawan dengan musuh yang tidak bersenjata.memalukan."sindir susuk tubuh itu.
Alicia tidak boleh menahan geramnya lalu menembaknya dengan pantas.kelekaan susuk tubuh itu mengelak menyebabkan Alicia mendapat peluang keemasan.Alicia membuat backflip ke belakang susuk tubuh itu dan menghadiahkan satu tumbukan yang padu ke muka lawannya itu.
"ambil ni!"Alicia melampiaskan kemarahannya pada susuk tubuh itu dengan tumbukan.Alicia tersenyum puas.
Tiba-tiba...
"not bad..."susuk tubuh itu seolah-olah kebal dengan tumbukan.sedikitpun tidak jatuh,hanya topengnya yang nipis retak.
"tak mungkin..."Alicia terkejut.Sebelum ini tidak ada sesiapa yang boleh menahan tumbukan aku.
Pap!Lampu tertutup.
Alicia dah mula cuak.
Bersambung...
Assalamualaikum dan hai kepada yang sedang membaca ni...kat sini author tak nak cakap banyak,cuma author nak beritahu...chapter sebelum ni dah berubah.dah takda dialog titik bertindih kan?🤔🤔🤔author akan perbaiki tulisan HHN ni.korang kalau nak tengok lagi,korang boleh check dari awal.semua chapter author dah 'republish' dan setting.tak nak check tak apa,tak paksa pun...😉😉😉bye!jangan lupa vote comment dan sharekan cerita ni!
YOU ARE READING
alixalicia/hingga hujung nyawa-renewed(diperbaharui)
Hayran Kurgup/s:cerita HHN ni author sudah renewed atau diperbaharui atau diimprovekan cara penceritaan.tapi,skrip dan jalan cerita tidak berubah.mohon dibaca semula ya😁😁😁 'terkadang salah satu cara untuk sesetengah orang untuk menghargai adalah dengan kehi...