°9°

330 34 23
                                    

Γουελ γουελ γουελ, χρόνια και ζαμάνια.

Έχει περάσει 1,5 μήνας ακριβώς από την βόλτα μου με τον Minho, και την συζήτηση μου μαζί του.

Τα πράγματα έχουν ως εξής:

Η Edeline θέλει να γνωριστεί με τον Minho, και μάλιστα έχουμε έρθει και πολυ κοντά πλέον. Δεν με ενοχλεί καθόλου η ύπαρξη της, και μου αρέσει να συζητάω μαζί της, είναι εν τέλη αρκετά συμπαθητική και βοηθητική σας χαρακτήρας.

Ο Minho ίδιος και απαρραλακτος. Προσπαθεί να την προσεγγισει, αλλά όχι προς την έννοια της σχέσης, αλλά προς την πιο ερωτική ενοια, κάτι που εν μέρη με ενοχλεί και λιγάκι, γιατί έχω γίνει μέλος της παρέας της Edeline, οπότε είναι και αυτή φίλη μου.

Ο Hyunjinακος μας από την άλλη, μια χαρά, κάνει την ζωαρα του τόσες μέρες τώρα. Είμαι και με αυτόν παρα πολυ κοντά, ακόμα πιο κοντά και από πριν, αν και πλακωνομαστε και λιγάκι. Γενικά, δεν είναι το άτομο που νόμιζα την πρώτη μέρα, το αγόρι που έχει 728 επαφές, και οι 700 λένε "μωρό μου", απλά με διαφορετικό emoji.

Αν και είναι υΠερΒοΛικΑ, παρά πολυ φιλικός με μερικά κορίτσια του σχολείου μας. Τον έχω ρωτήσει πολλές φορές αν τρέχει κάτι με κάποια από αυτές, αλλά η απάντηση του είναι πάντα αρνητική, πράγμα που με κάνει να τον πιστεύω, ή με κάνει να νιώθω πως δεν με εμπιστευεται ακόμα, πράγμα που αν το ξανασκεφτούμε θεωρείται κάπως λογικό. I mean, ναι εντάξει, είμαστε πολύ καλά μεταξύ μας σαν συγκάτοικοι, αλλά δεν μου έχει πει και τα εσώψυχά του, όπως και εγώ δεν του έχω πει τα δικά μου.

Στο σχολείο ως τώρα τα πάω υπερβολικά πολύ καλά. Έχω γνωρίσει τους καθηγητές, και φαίνεται να με συμπαθούν κάπως, εκτός από έναν συγκεκριμένο... Ο καθηγητής της γεωγραφίας. Park Seojoong. Ο τύπος με σιχαίνεται όσο κανένας άνθρωπος στον κόσμο.

Με τα υπόλοιπα παιδια, aka Minjoo, Yujin, Felix, Christopher, είμαστε υπέροχα. Έχω έρθει κοντά με την Minjoo, και πλέον είμαστε σχεδόν κάθε μέρα η μια στο σπίτι της άλλης, μερικές φορές γίνεται το ίδιο και με την Yujin, αν και τολμώ να παραδεχτώ πως είμαι πιο into στον χαρακτήρα της Minjoo.

Ο Felix ειναι το ίδιο γλυκός και ευγενικός μαζί μου, ακολουθώντας τον και ο Christopher, ο οποίος για να είμαι ειλικρινής συνεχίζει να είναι λίγο πιο διαχυτικος απο ότι θα τον προτιμούσα. Το "καραμελιτσα", όχι, δεν το έχει κόψει ακόμα. Όταν το ακούει ο Hyunjin εκνευρίζεται και του κάνει την παρατήρηση, αλλά ο Christopher ξέρει ήδη πως το κάνει για πλάκα.

𝐒𝐓𝐔𝐏𝐈𝐃 𝐂𝐔𝐏𝐈𝐃 [𝐇𝐡𝐣]Where stories live. Discover now