KLAN DRZEW

266 24 111
                                    

𝐊𝐋𝐀𝐍 𝐃𝐑𝐙𝐄𝐖

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

𝐊𝐋𝐀𝐍 𝐃𝐑𝐙𝐄𝐖

「 UMIEJSCOWIENIE ;;
Terytorium należące do Klanu Drzew to w głównej mierze rozległe wrzosowiska, lasy liściaste i niewielkie łąki. W tych regionach nie brakuje też akwenów wodnych, gdyż przepływa tam kilka strumyków oraz rzeka łącząca się z niewielkim jeziorem i służąca za granice. Na terenach klanu znajduje się Gwiezdny Las, czyli miejsce dzięki, któremu koty mogą rozmawiać z Klanem Gwiazd. Obóz klanu znajduje się w środku największego z terytorialnych lasów. Jest otoczony przez gęste krzewy dzikiej róży oraz sporych rozmiarów skałe, na której znajdują się Nagrzane Kamienie gdzie koty dzielą się językami.

「 CHARAKTERYSTYKA ;;
Koty pochodzące z Klanu Drzew w zdecydowanej większości charakteryzują się szczupłymi, zwinnymi sylwetkami, przykrótkim, szorstkim futrem oraz ostrymi, długimi pazurami. Ich największą zaletą jest wspinaczka na drzewa, gdyż mają specjalnie do tego przystosowane łapy i pazury. Dodatkowo na tle wszystkich klanów są najlepszymi sprinterami, na co zezwalają im ich sylwetki. W głównej mierze polują na wszelkie ptactwo oraz zające. Dużą wadą Klanu Drzew jest odporność na zimno, przez krótkie futra koty bardzo szybko marzną. Mimo umiejętności szybkiego biegu w większości koty tego klanu są bardzo nie wytrzymałe i szybko się męczą. Kolejną znaczącą cechą jest najmniejsza wśród pozostałych klanów konfliktowość, Klan Drzew prawie nigdy nie wpada w konflikty, jednak jego koty uważają siebie za najlepszych, dlatego zdobią swoje futerka liśćmi, aby wyróżniać się na tle reszty klanów.

「 HISTORIA ;;
Podczas dwóch księżyców, które minęły od poprzedniej wersji roleplay'u, Klan Drzew spotkała tylko jedna rzecz. Zostali zaatakowani przez Klan Śniegu, którego zastępca chcąc zdobyć tereny dla swojego klanu, postanowił zniszczyć Klan Drzew. Atak został odparty, jednak obydwa klany poniosły straty, a dodatkowo przyczyniły się do rozprzestrzeniania zarazy. Klan Drzew stracił zastępcę, dwójkę wojowników i jednego ucznia, poza tym poniósł straty w budowie obozu.

「 DRUID ;;
Rangą, którą może pochwalić się tylko Klan Drzew jest druid. Kot pełniący funkcję druida ma obowiązek tworzenia na terenach klanu czegoś w rodzaju szkółek, dokładniej chodzi o masowe sadzenie drzew w jednym, danym miejscu na terenach klanu i dbanie o nie. Druid poza znajomością nasion i drzew musi objąć wiedzą jeszcze podstawowe zioła i wszelkie rodzaje liści. W razie nieobecności medyka to właśnie druid jest odpowiedzialny za zajęcie się rannymi czy chorymi. Znajomość rodzajów liści jest potrzebna, gdyż druid zajmuje się ozdabianiem futer kotów klanu wszelakimi liśćmi, jest to robione po to, aby koty Klanu Drzew się wyróżniały na tle innych klanów. Na zgromadzenia wszystkich klanów dobierają najrzadsze i najpiękniejsze liście. Druid musi wykazać się dobrymi umiejętnościami wspinaczki na drzewa, aby móc łatwiej zbierać liście, dodatkowo jest odpowiedzialny za doszlifowanie umiejętności uczniów w wspinaniu na drzewa, uczeń który nie zostanie zabrany na ani jeden trening wspinaczki z druidem, nie może zostać wojownikiem. Największą obrazą i wstydem dla druida jest nazwanie go leśne licho, głównie używa się tego zwrotu gdy druid spadnie z drzewa, co jest dla tej rangi największym wstydem i hańbą. Druid może mieć partnera, jednak nie może mieć kociąt. W wypadku gdy druid bądź jego partnerka spodziewa się kociąt, przywódca ma obowiązek zwolnić go z pełnienia funkcji. W klanie, druidów może być maksymalnie czwórka.

 W klanie, druidów może być maksymalnie czwórka

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

𝐒𝐓𝐀𝐓𝐔𝐒 𝐑𝐀𝐍𝐆𝐈

「 DRUID
Rezerwacja ;; 2/2

「 UCZEŃ DRUIDA
Rezerwacja ;; 1/1

𝐉𝐔𝐙 𝐙𝐀 𝐏𝐎𝐙𝐍𝐎 [warrior cats roleplay]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz