KLAN NOCY

164 23 15
                                    

𝐊𝐋𝐀𝐍 𝐍𝐎𝐂𝐘

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

𝐊𝐋𝐀𝐍 𝐍𝐎𝐂𝐘

「 UMIEJSCOWIENIE ;;
Klan Nocy mieszka na terenach najbardziej oddalonym od czterech skał, aby udać się na zebranie klanów musi przejść przez ziemie Klanu Strumienia bądź Klanu Gór. Terytorium tego klanu jest mieszanką podmokłych, pełnych zbiorników wodnych regionów oraz skalistych powierzchni. Znajdują się tam również dwie łąki. Klanowy obóz jest umieszczony na końcu ogromnego, podłużnego wąwozu z mnóstwem półek skalnych i jaskiń, aby wejść do obozu trzeba przejść przez kilka tuneli wykopanych przez wydobywających. Wąwóz jest otoczony drzewami i skałami.

「 CHARAKTERYSTYKA ;;
Ciężko jest określić charakterystykę Klanu Nocy, gdyż klan jest zbyt młody aby móc uformować jakieś widoczne cechy, jednak po dłuższym czasie można dojść do wniosku, że jest to najbardziej zżyty wewnątrz klan, najmniej tu kłótni między wojownikami czy sprzeczek między uczniami. Najwięcej tu szacunku i wzajemnej tolerancji. Natomiast najbardziej widoczną wadą klanu jest siła pojedynczego wojownika, gdyż koty tego klanu głównie walczą w grupie a najsilniejsi z nich zostają wydobywającymi.

「 HISTORIA ;;
Klan Nocy jest najmłodszym z klanów, gdyż liczy sobie tylko kilkanaście księżyców. Został założony przez piątkę przyjaciół i zaakceptowany przez Klan Gwiazd. W ciągu ostatnich dwóch księżyców Klan Nocy starał się odizolować od reszty klanów, gdyż jako jedyny pojął powagę sytuacji, dzięki czemu teraz trzyma się najlepiej i ma najmniej zarażonych. Dodatkowo korzystając z osłabienia Klanu Strumienia przejęli kawałek jego terytorium, a dokładniej miejsce zwane Świetlikowym Jeziorem.

「 WYDOBYWAJĄCY ;;
Ranga wymyślona całkiem niedawno na potrzeby powiększenia obozu, przez koty Klanu Nocy. Kot pełniący funkcję wydobywającego zajmuje się kopaniem specjalnych tuneli i przejść w wąwozie służącym za klanowy obóz. Wydobywający w razie potrzeby tworzy nowe legowiska bądź powiększa stare. Kot, który zdecyduje się na zostanie wydobywającym musi mieć silne łapy i twarde poduszki oraz wzrok przyzwyczajony do podziemnych ciemności. Wydobywający przechodzi również szkolenie walki, gdy w klanie brakuje wojowników chodzi na patrole. Na wydobywających pieszczotliwie mówi się krety, jednak niektórzy uważają to za obraźliwe. Wydobywający może mieć partnera jak i kocięta, jednak nie dopuszczalne jest aby przez to zaniedbał swoje obowiązki. W klanie, wydobywających może być maksymalnie trójka.

 W klanie, wydobywających może być maksymalnie trójka

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.


𝐒𝐓𝐀𝐓𝐔𝐒 𝐑𝐀𝐍𝐆𝐈

「 WYDOBYWAJĄCY
Rezerwacja ;; 2/2

「 UCZEŃ WYDOBYWAJĄCEGO
Rezerwacja ;; 1/1

𝐉𝐔𝐙 𝐙𝐀 𝐏𝐎𝐙𝐍𝐎 [warrior cats roleplay]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz