3

13 4 3
                                    

Ayağa kalktım. Utanmış gibi yapıp kapıya doğru yürüdüm. Harry ayağa kalktı "hayır Harmione bekle sen yanlış anladın!" Diye bağırdı. Şu an kahkahalarla gülmemek için dudağımı yiyordum. Ortak salondan çıkar çıkmaz kahkahalarla gülmeye başladım. Gözlerimi  kapattım ve aptal bir sırıtmışsa yürümeye başladım. Birine çarpmamla çığlık atıp arkaya doğru düştüm. Belimde hissettiğim kollarla gözlerimi açtım. Karşımdaki  mavi-gri gözlere baktım. Beni düzelti "önüne bakarak yürü bulanık" demesiyle gözlerim doldu. Koluma çarpıp yanımdan geçti,...
2 ay sonra
Yeni bir okuma kitabı almak için kütüphaneye gelmiştim. Kapının açılma sesiyle elimdeki kitapları düşürmüştüm. Ağlama sesi geliyordu,.. Kalbim sızladı. Ne zaman ağlayan birini görsem dayanamam kalbim sızlardı.  Sesin geldiği yöne  yürümeye başladım. Bu PANSY PARKİNSON? "Pa-Parkinson?" Dedim.  Parkinson  gözlerini bana dikti.  Göz yaşlarını sildi.  "Senin burda ne işin var Granger"dedi. Onun yanına diz çöktüm "kitap almak için gelmiştim"diye mırıldandım.Parkinson  "ahhh senin gibi bir  ineğin burda olduğunu bilmeliydim!"dedi.  Gözlerimi devirmemek için kendimle savaş verdim. Derin bir nefes aldım, verdim "anlatmak istiyorsan dinlerim"dedim. Pansy bana baktı. Anlatıp anlatmama konusunda kararsızdı. En sonunda bana sarıldı. Ağlamaya başladı. "Ben, ben dayanamıyorum! Onun yanında kızları gördükçe, onun sevgilisiyle gördükçe,..."devamını getiremedi. Ağlamaya başladı. Kaç dakika orda öyle durduk bilmiyorum.  Kapının açılmasıyla Parkinson benden ayrıldı. Malfoy "Pansy?" Dedi. Parkinson onu umursamadı "Teşekkür ederim" dedi. Gülümsedi, gülümsedim. "Rica ederim Park-"sözümü kesti "Bana Parkinson deme Harmione"dedi. Malfoy bize anlamaz gözlerle bakıyordu. Malfoy "bu ne demek Pansy?" Diye kükredi. Parkin-Pansy aynı şekilde cevap verdi "sus MALFOY!" Dedi. Ayağa kalktı ve benim kalkmama yardım etti. Bana sarıldı. Göz kırptı "sonra görüşürüz Gryffindor prensesi!" Dedi. Sırıttım.  Pansy kütüphaneden çıktı. "Kitaplarımı alıp çıkayım ben de" diye mırıldandım. Tam Malfoy'un yanından geçecekken  Malfoy beni kolumdan tutup duvar fırlattı. İnledim. Malfoy "ne yapmaya çalışıyordun Granger? Dedi. Dediğini yarım yamalak anlamıştım. Yüzlerimiz çok yakındı! Şşu an yüzlerimizin yakın olmasından başka bir şey düşünüyordum yani düşünemiyorum. Sık sık nefes almaya başladım. Kalp ritmim bozuklaştı. Gözlerimi kapattım. "U-uz-uzak-la-laş" dedim. Malfoy sırıttı "ne oldu Gryffindor prensesi (!)"dedi ve daha fazla yaklaştı. Kapının açılmasıyla Malfoy geri çekildi. İçeri giren Ron'du. Bir bana bir de Malfoy'a baktı. Yanım geldi, kolumdan tuttuğu gibi koşarak kütüphaneden çıktık,....

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 05, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

DarmioneHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin