Nastala večeře. Gina už ani nepamatovala, kdy naposledy jedla s někým dalším, pokud nepočítala svou kočku. Přišlo jí zvláštní, že i přesto, že byli bratři tu panovala dusná atmosféra.
,,Ach Subaru-kun, přivedl jsi nám chutný zákusek.''Mlaskl pro Ginu doposud neznámý bratr. Byl hodně podobný tomu, který na ní při probuzení sahal, ale měl klobouk.
,,Ta mrcha je zákeřná, odporuje svému pánu.''To by bylo, aby se neozval rudovlásek. Stále to jeho přivlastňování.
,,Ayato, můžeš se alespoň u večeře zklidnit?''Okřikl ho Reiji. Alespoň jemu to vadí, když na to nikdo jiný neupozorní.
Gina jen popíjela džus. Neměla na jídlo pomyšlení a její mírně zakulacená postava tomu pomáhala. Nebyla tlustá, ale nosila i volnější oblečení kvůli kulatějším bokům a mohutnějším stehnům. Hlavně se v přítomnosti bratrů necítila dobře.
,,Teddymu se zdá roztomilá, že Teddy?''Vážně ten magor promluvil ke svému plyšovému medvědu? Kolik mu je, 13? I v 13 si lidé začínají vybírat dospělejší věci.
,,Měla by jsi do sebe něco dostat, ať znovu neomdlíš.''Pokáral jí Reiji, ale ona jeho pomoc ignorovala. Stejně to byla narážka na to, že z ní budou bratři pít kdykoliv se jim zachce.
Gina odešla hned, co odešli dva z bratrů. Chtěla se jen zašít do postele a poslouchat hudbu, jako obvykle. Pustila si znovu metal, který jí uklidňoval, ač se to zdálo být zvláštní. I když bylo milé od Subara nabídka jeho riflí, tak je v pokoji ze sebe sundala a znovu si nandala své oblíbené šortky. Bylo hrozné vedro a to venku začalo mírně pršet. Na těle se jí objevila husí kůže, když jí něco začalo hladit po noze. Automaticky nohu vykopla vzhůru a zasáhla cíl.
,,Ty máš teda páru.''Zakňučel mladík a dle klobouku, který skončil někde pod postelí, Gina usoudila, že se jedná o flirtujícího bratra z večeře.
,,Potřebuješ něco?''Tentokrát vydechla unaveně. Neměla na nějaké hraní chuť, ani náladu.
,,Mno, přišel jsem naši novou krásku pozdravit, je to špatné?''Po čtyřech se přiblížil až k jejím kolenům. Byl moc blízko a na Ginu lezla nervozita. Hlavně když na její stehno položil ruku. Proč si jen nenechala ty rifle.
,,Zdravili jsme se na večeři, takže si myslím, že to do zítřka počká.''Odendala mu ruku.
,,Nemám rád samotu, víš? A ty jsi jako zakázané ovoce.''Znovu ruku dal tam, kde předtím a tentokrát stehno zvedl. Než se nadála, už z ní sál.
,,Hey...''Okřikla ho naštvaně a vzala ho pevně rukou za vlasy, čímž si vysloužila zavrčení od mladíka. Její ruku vzal do té své volné a vytáhl z ní tesáky. Mlsně se olízl a poté usmál.
,,Tvá krev je tak omamující, skoro jako droga...''Znovu z ní začal pít, ale tentokrát více jemně a u toho vzdychal. I když si to Gina nechtěla přiznat, dělalo to s ní hrozné divy. Nechtěla vědět a celkově nechtěla pokračovat, proto volnou nohou mladíka kopla a po čtyřech chtěla seskočit z postele. Jenže jí mladík chytil za nohu a stáhl pod sebe.
,,Okamžitě mě pusť...''Zavrčela na něj a kdyby její pohled uměl zabíjet, už dávno by se z něj valila krev.
,,Nechce se mi, jsem v docela dobré pozici.''Než se Gina stačila zeptat, jak to myslí, tak se nad ní začal kroutit. Cítila, co s ním její postava a snad i krev? Dělá a nelíbilo se jí to.
,,Dám ti krev, jen ze mě slez...''Řekla tlumeně a trochu ztrapněně. Nechtěla s ním mít nic intimního a kvůli tomu něco musela obětovat.
,,Hmm, fajn, ale chci tvou krev od tebe.''Zamručel a posadil se tak, že byl opřený o rám postele. Gina na něj nechápavě civěla.
,,Ty hloupoučká, chci, aby jsi se napila tvé krve a předala mi jí.''Odpověděl pobaveně. To dívku vykolejilo.
,,Pusu? Ani náhodou, nejsem nějaká coura.''Pomyslela si v duchu.
,,Ani nápad.''Křikla otráveně. I se tak tvářila, jako kdyby jí někdo dal vypít šťávu z citrónu. Najednou se opět objevil nebezpečně blízko ní.
,,Nebo můžeme udělat něco víc intimního, co se bude líbit oběma.''Pohladil jí po stehně a chtěl jet nahoru, ale zastavila ho její ruka. Samolibě se usmál nad svou výhrou.
,,F-fajn...''Zakoktala. Zakousla se do svého zápěstí a trochu vykřikla bolestí. Bylo to horší, než kdyby z ní někdo pil. Ten zvuk byl rajskou hudbou pro jeho sadistickou stránku. S pusou, plnou vlastní krve se naklonila k onomu mladíku a věnovala mu francouzský polibek. Když se chtěla odtáhnout, mladík jí přitáhl za zátylek znovu k němu a dál jí líbal. Gina vytřeštila oči, ale nebránila se. Bylo v tom trochu něhy, i v moment, kdy jí tesáky zaryl do jazyku, aby z něho mohl ústy sát. Oba dva se od sebe odtáhly, ona mírně udýchaná a on vypadal, jako po divoké noci.
,,Mohl bych tě sát celé dny i noci,''Pověděl udýchaně a sklonil se k ní.
,,A nemyslím jen krev.''Pošeptal jí do ucha, které olízl a postavil se. Posléze se znovu sklonil pro svůj klobouk. Gina seděla na posteli opřená o lokty a snažila se vydýchat, co se právě stalo.
,,Přijdu si to zopakovat krásko.''Mrkl na ní a než stihl odejít, zastavil ho Giny hlas.
,,Počkej, jak se jmenuješ?''Zeptala se ho. Už jí otravovalo to, že se jí nikdo nepředstavil.
Mladík se zasmál a kloboukem máchl, jak pravý gentleman (neumím to popsat :D).
,,Laito k tvým službám.''Usmál se a poté odešel. Laito se jí zdálo jako hezké jméno, jen jí přišel moc, jak to říct, moc náruživý co se sexuálních úchylek týče? Věděla, že jí teď už nic nepřekvapí a pro jistotu si hlídala antikoncepci. Nehodlala vychovávat jednoho z nich, nebo aby jí jeden z nich oplodnil a dítě i s ní zabil. Byla to mrazivá představa.
,,To jsem zvědavá, jestli mě tu překvapí něco nového.''Pomyslela si.
Něco odvážnějšího nu :D <3