1.rész

33 2 1
                                    

Összeköltöztünk Jacobbal ez egy hatalmas lépés volt a kapcsolatunkba,de megérte hiszen annyira szeretem. 25éves vagyok ugyhogy ideje volt ezt a lépést megtennem. Nem lehetek teher senkinek.Úgy gondoltam,hogy a szembe lévő kávézóba megyek dolgozni Jacob meg cserélt velem hiszen már ő dolgozott anyukája boltjába.Amikor jelentkeztem a kávézóba egyből rá is bólintottak,hogy ott dolgozzak hiszen a főnök amikor meglátott először elakadt a szava utána meg elpirult.Ez meg mégis mi volt? Lehet ő is a fiúkat szereti?

Mondták,hogy másnap már kezdhetek is.Majd kicsattantam az örömtől így tárcsáztam is Jacobot ,hogy elmondhassam ezt a csodás hírt.Nagyon örült a hívásomnak halottam a hangján.Jacob már otthon várt rám.

D:-Mindjárt haza érek drágám . J:-Rendben és lesz egy meglepetésem ;)

D:-Rendben édes akkor sietek haza. Szia---és letettem.

Megérkeztem a busszal ami közel rakott le a házunkhoz így csak szedtem a lábam és nem tudtam,hogy milyen meglepetéssel vár Jacob.Megálltam az ajtónk előtt és már nyitottam az ajtót erre megcsapott a finom illat de mindenhol le volt kapcsolva a villany így kicsit fucsa volt.

Mentem a konyhába és gyertyafényeket láttam meg és két személyre megterített asztalt.Egy pezsgő is volt az asztalnál. Jacob pirulva és csillogó szemekkel nézett az asztal mögül rám. Nagyon gyorsan elkezdett dobogni a szívem és egy könycseppet éreztem meg arcomon.Jacob odajött szembe velem és letörülte aztán gyengéden megcsókolt.

D: -Köszönöm édes de ezt mivel érdemeltem ki? J:-Szeretlek és ennyi.Nem kell ki érdemelned egy vacsorát . ;)

Leültünk az asztalhoz egymással szembe és nekiláttunk a finom spagettinek.Hm de isteni lett meg is ettem az egész tányérral.Jacob meg már rég megette amikor én az utolsó falatot kaptam be. Addig töltött magunknak pezsgőt és koccintottunk kettőnkre és az új munkahelyünkre.

Felálltunk az asztaltól és lepakoltunk róla.Jacob elmosogatott addig én úgy gondoltam,hogy megengedem a vizet aztán lefürdünk gyorsan.Hiszen reggel kelnem kell 7kor már kezdek is az új munkahelyemen. Éppen zártam el a vizet amikor Jacob ölelő karjait éreztem.Maga felé fordított és megcsókolt.Már nyelvét éreztem a számba és közbe vetettük le egymás ruháit.Még mindig ugyan olyan szexi és azok a kockák.Minden lány oda lenne érte .De mikre gondolok hiszen itt vagyok neki én.

Kitágítottam hátulról ahogy kinyomta felém a hátsóját.Olyan kis édes benne akarok már lenni.De mikor ezt gondoltam már azt vettem észre h tövig vagyok benne.Elkezdtem mozogni benne és egyre gyorsabbra vettem a tempót azt hittem egyből elsülök.De Jacob megfordult és eldöntött a fürdőszoba szőnyegre farkamat kezébe vette és beleült tövig.Azt a mindenit ilyet még nem csinált amióta velem van.De ez annyira jó elkezdett lovagolni a farkamon. Egy perc sem telt el és elsültem.De ez nem meglepő hiszen ilyet csinálni.Nah most én lepem meg hiszen ő még nem ment el ezért számba vettem farkát és szopni kezdtem addig míg a számba nem élvezett.

Felálltam és beszálltunk a kádba mind a ketten.Megfogtuk egymás kezét.

D:-Szeretlek Jacob és szeretni is foglak mindig .Arcomat végig simította kezével.

J:-Én is téged David   megcsókoltam. 

Megmosakodtunk és kiszálltunk éreztem,hogy kezdek álmosodni.Gyorsan felöltöztem és mentem is lefeküdni aludni.Még Jacobot éreztem amikor lefeküdt mellém és átölelt úgy szeretem.Csak ennyire emlékszem hiszen elnyomott az álom.


Ha tetszett akkor írjátok meg kommentbe,hogy folytassam-e vagy vote-oljátok ;) Köszönöm annak aki elolvasta :)

Az egyetlen és igazi 2Where stories live. Discover now