Medya: Bu şarkıyı defalarca koyabilirim çünkü her bölüme uyuyor ve aşırı güzel... Bölümün arkasına koyabileceğimiz gerilim ya aksiyon dolu şarkı önerileriniz varsa mutlaka yazın.... İyi okumalar..
" Valeska.... Eğer bir sorun çıkarsa arabaya bin ve sığınağa git.... "
Jerome Diana'nın söylediği şeyin farkında olup olmadığını düşünüyordu....
Diana kendinden emin bir ifade ile geldikleri yerin kapısına bakıyordu... Tekrardan adama döndü...
" Hadi içeri girelim..."
İkiside arabadan indiğinde büyük paslanmış bir demir kapıya bakıyorlardı... Jerome elini silahına götürmüştü... Diana'nın kendisine doğru döndüğünü anladığında elini çekti....
Kız Jerome'un bir şey yapacağından adı kadar emindi bu yüzden onu Ecco ile bırakmayı planlıyordu böylece Jeremiah ile rahatça konuşabilecekti...
Kapıyı açıp içeri girdiklerinde uzun koridoru geçerek merdivenlerin başına gelmişlerdi...
Yukarıda onları bekleyen bir kadın vardı... Diana başta kim olduğunu sorgulamıştı... Jerome ise bu suratı daha ilk gördüğü anda tanımıştı...
Kadının yüzü bembeyazdı.. üst ve alt dudağının yarısında kırmızı bir ruj vardı ruju ağız kısmının etrafına dağılmıştı...
Şekilli kaşları vardı özenle çizilmiş gibiydi... Kaşlarından bir tanesi üzerinde bulunduğu gözün altındaydı... Kirpiği de öyle...Giydiği yarısı siyah beyaz çizgili yarısı kırmızı beyaz çizgili pelerininin şapkasını takmış elini korkuluğa dayamış gelen kişilere bakıyordu...
Sanki geleceğini biliyormuş gibi bir ifade vardı yüzünde... Oldukça ürkütücü görünüyordu... Akıl sağlığını kaybetmiş insanlara biri daha eklenmişti anlaşılan...
Diana merdivenin korkuluğuna tutunmuş saniyesinde dondurmuştu... O sırada Ecco'nun eli de donmuştu... Kızın ağzından çığlık sesi yükselirken Diana merdivenlerden çıkıyordu... Yüzündeki soğuk kanlı olduğunu belli eden o ifade ile her adımında ölüm çanları çalıyordu....
" Elim... Çabuk çöz şunu !!!..." Diana'ya ses tonunu yükselterek konuşan kız gösterdiği cesareti ile tebrik edilmeyi hak ediyordu ancak bu durum Diana'nın canını sıkmıştı...
" Bana mı bağırıyorsun??" İfadesiz duruşu Ecco'nun sinir kat sayısını arttırmıştı bile....
Yerinde zıplamaya başlayan kız kolunun morarmaya başladığını fark ettiğinde kahkaha atmaya başlamıştı... Ani ve tutarsız hareketleri tımarhanelik olduğunu ortaya çıkarırken Diana kendisine ulaşmaya çalışan eli fark edip onu da dondurmuştu....
Merdiveni çıktığında kızın karşısına gelmişti o sırada Ecco sabrının taştığını belli eden bir ses tonuyla konuşmaya başladı...
" Seni küçük s*rtük çöz beni...."
Gözleri irileşmiş yüzünde tuhaf bir gülümseme belirliyordu ve ses tonu incelmişti...
" Adil dövüşmek istemez misin ha? "
Diana gülüyordu... " Adil mi?... " Gülmesi durmuştu... " Seninle adil dövüşmek hah?" Ecco'nun yüzüne yaklaştırdı yüzünü... " Gotham şehrine hoş geldin Ecco... "
Diana Jerome'a dönmüştü... " İkiniz takılın burada... Hemen geliyorum..."
Jerome yan bir gülüş sunmuş ve bir şey planladığını belli etmişti... Diana gitmeden önce kızı çözmüştü.... Üzerine ateş açılacağını hissettiği anda girdiği koridoru buzlarla baş başa bırakmıştı....