Because, I love you

570 22 3
                                    

"Paljon onnea vaan, paljon onnea vaan, paljon onnea Louis, paljon onnea vaan"

Herään syntymäpäivä lauluun. Avaan silmäni. Sänkyni, tai oikeastaan minun ja Harryn sängyn vieressä seisoo neljä miestä hymyillen.

"Hyvää syntymäpäivää rakas" Harry sanoo ja halaa minua. Pian tunnen hänen pehmeät huulet omillani.

"Avaa mun lahja!" Niall sanoo kun irtaudumme suudelmasta. Naurahdan ja otan lahjan käteen.

"Rauhotu hyvä mies" Pudistelen päätäni. Avaan lahjan, jossa on todella paljon lahjapaperia.

"Ni, miks tässä on näin paljo paperii" Kysyn naurahtaen.

"Siks ettet sais sitä auki ja et saisit kysyy" Hän vastaa yrittäen pitää pokkansa.

Hetken päästä kun olen saanut paperin pois, jota oli viisi metriä, saan paketin auki. Paketissa on uusin fifa, mitä meillä ei vielä ole ja suklaata.

"Kiitos" Hymyilen ja katson Niallia.

Seuraavaksi Zayn antaa lahjansa. Siinä ei ole niin paljon paperia kuin Niallin paketissa. Paketista tulee esille taulu, johon Zayn on spreijanut lempi tatuointejani ja muutaman Harryn tatuoinnin jotka liittyvät myös minun tatuointeihin.

"Zayn, tää on tosi hieno! Kiitti" Sanon leveästi hymyillen. Zayn hymyilee minulle takaisin.

"Mun lahjan saat vähän myöhemmin, mut tässä on kortti" Liam sanoo ja antaa kortin.

"Kiitti, ootte parhaita" Sanon ja nousen halaamaan jokaista.

Harryn kohdalla en tee mitään, tuijotan häntä ja yritän näyttää loukkaantuneelta.

"Missä mun lahja on?" Mutristan huuliani.

"Tulkaa koht alas, me mennään tekee aamupalaa" Liam sanoo ja lähtee Zaynin ja Niallin kanssa alakertaan.

"Tässä" Harry sanoo ja antaa kirjekuoren selkänsä takaa. Katson kirjekuorta hetken mutta lopulta avaan sen.

"Harry" Sanon hämmästyneenä ja iloisena. Katson vuorotellen Harryä ja lentolippuja jotka ovat Suomeen ensi kesänä.

"Me lähetään Suomen lappiin ens kesänä patikoimaa muutama päivä sen keikan jälkee" Harry sanoo.

"Ai että oikein reppureissulle" Virnistän.

Harry hymähtää ja painaa huulensa omilleni.

"Sit mä haluun viedä sut tänää sen haastattelun jälkeen syömään" Harry vinkkaa silmäänsä. Ainiin tänään on haastattelukin..

Hymyilen tuolle suloiselle miehelle ja halaan häntä. Mahani kurnii äänekkäästi.

"Mennääks syömää" Harry naurahtaa.

"Joo" Sanon. Kurottaudun antamaan hänelle vielä pusun poskelle ja lähden alakertaan.

***

"Täs on tää mun lahja, tai kaikki kyl osallistu tän hommaamiseen" Liam sanoo ja antaa kauniisti paketoidun lahjan minulle. Olemme kaikki kokoontuneet olohuoneeseen katsomaan jouluisia ohjelmia.

"Kiitos" Hymyilen ja alan avaamaan pakettia.

"Ei teidän olis tarvinnu!" Sanon kun huomaan iPhone 6 paketin. Vanhan puhelimeni näyttö meni rikki, tiputin sen keittiössä kivilattialle.

"Et sä ite mitää olis saanu aikaa" Niall nauraa.

"Haha" Tökkäisen häntä kylkeen.

Päätän vaihtaa puhelimen heti ehjään. Vien sen yläkertaan lataukseen ja samalla laitan kaikki tarpeelliset asetukset kuntoon ja katson että kaikki numerot tuli sim-kortin mukana.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 24, 2014 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

One Direction One ShotWhere stories live. Discover now