Sabaha karşın gözlerini açtıklarında Wollbury'e (Wöliybary) gelmiş sayılırlardı.
Çok geçmedende kasabanın dev,taş duvarları göründü. David,yavaş yavaş arabayı duvarlarla çevrili korkunç gözüken kasabaya sürdü.
Binaların hepsi 3-4 katlıydı. Gündüz olmasına ragmen pencereler kapkaranlıktı. Sokaklar renksizdi. Canlı belirtisi yoktu. Serra,saçlarını tepeden toplayarak,minik ufak pencereden kasabayı izliyordu. İçindeki garip duygu dahada artmış,dayanılmayacak hale gelmişti. Jessie ve Scott yukarda alem yapıyordu. Dove Stevens'in omzunda uyuyakalmıştı. Siyah saçları yüzünü kapatıyordu.
Bi süre sonra karavan durdu. David,park edilebilecek geniş bir alana park etmişti. Arabadan inip,karavana geldi. Geniş karavanın kapıları açıldı. Jessie ve Scott üzerlerini giyiniyorlardı. Dove sese uyanmış,şaşkınlıkla Stevens'e, Stevens'te ona bakıyordu.
Aniden koltuktan fırladılar, ve hiç bişey olmamış gibi dışarı çıktılar. David'in gözleri Serra'yla buluştu.
David:Hayla karavanda kalmak istiyormusun?
Serra hayır anlamında kafasini salladi. Ayakkabilarini giyip dışarı çıktı. Jessie ve Scott'ta indiklerinde David kapıyı kilitleyerek ekibin yanına geldi.
Dar sokaklardan geçmeye başladılar, terk edilmiş bu kasabanın boşuna terk edilmediği belli oluyordu. David ve Serra arkadan Öbürleri önden gidiyorlardı.
Serra David'e döndü.
Serra:Burada ne kadar kalacağız?
David:Bilmiyorum. 2-3 gün.
Serra delirmiş gibi bir ifadeyle baktı;
Serra:Saçmalama. Ben burda bir gece bile kalmam.
David:İstiyosan gidebilirsin bebeğim.
Serra gözlerini devirdi. Sessizce yürümeye devam etti.
....
Yaklaşık 5 saat dolaştıktan sonra,Stevens 4 katlı,temiz gözüken bir evin kapısını kırdı. İçeri girdiğinde,bu evin pekte eski olmadığını farketti. En fazla 10 yıllık gibi görünen ev,yeni eşyalarla kaplıydı.diğer katlara çıkan tahta bir merdiven vardı. Bir merdiven ise bodruma gidiyordu. Bodrumun kapısı açıktı ama kapkaranlıktı. Durumdan rahatsız olan Serra,daha fazla bakmamak için içeri,salona doğru girdi. Beyaz L bir koltuk vardı, pekte eski olmayan bir televizyon tam karşısındaydı. Mutfağa bağlanan salon Serra'nın tarzında aksesuarlarla süslüydü.
Geceyi bir gecekonduda geçirmeyeceğine sevinen Serra'nın sevinci yarım kalacaktı. Alt taraftan gelen bir tehlike,onları asla çıkamayacakları bir yola götürecekti.
...........
Merhaba gençlr... ben sevgili yazariniz. Hikayenin en az 10 bölümünde hiçbir sinir olmayacak. Yinede okuyup yorumlarinizi belirtirseniz mutlu olurum. Bu bölümden itibaren korku bölümleri başlayacak. Teşekkür ederim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
THE SUMMER
HorrorBir yaz tatili eğlencesi ne kadar işkenceye dönebilir? Peki,bu işkence ne zaman sona ericek?