"Demek Nashville'den."
"11.kez söylüyorum. EVET!"
"Tamam tamam, uzun boylu bir çocuk. Ne kadar yardımcı oldun Taylor."
"Neye?"
"SİKTİR!"
"Ne planlıyorsun sen?"
"Ne planlayabilirim?"
"Orda dur bakalım Tanrı! Planları hemen unut."
"Hayır Taylor! Unutmayacağım."
"Kesinlikle intikam yok. 10 yıl önceydi Loki!"
"İşte tam da bu yüzden intikam alacağız Taylor! On yıldır almadığın için."
"Loki!"
"Taylor! Sana kimse bu hayatı yaşatamaz."
"Ben... alıştım."
"O halde ben alırım intikamı. Merak etme selamını söylerim."
"Hayır lütfen!"
"Taylor, iyi hissedeceksin."
Nashville'e giderken Taylor tek başına kalmaktan korktuğu için eve arkadaşlarını davet etmesine izin verdim. Pek fazla arkadaşı yoktu genelde arkadaşları onu önemsemezdi. Kendi evlerine çıkmış üniversiteli arkadaşları onu davet etmemişti bile. Taylor'a sadece iki gün kalacağıma söz vermiştim bu yüzden iki günde o piçi bulmak ve halletmek zorundaydım. Kafamda çok fazla senaryo dönüyordu.
•••
"Taylor,bu ev fazla büyük."
"Bi süreliğine burdayım."
"Keşke sevgilini de görseydik..."
"Evet bir arkadaşı falan varsa bize de ayarlayabilir."
"Loki benim sevgilim değil kızlar ve arkadaşı da yok. Hatta benden başka konuştuğu biri olduğunu bile sanmıyorum."
"Çok aşık mı sana?"
"Morf! Loki ve ben arkadaşız."
"Anladım fuckbuddy olayı. Bu ev için değer haklısın."
"Tanrım bu iğrenç! Loki ve ben bir anlaşma yaptık ve ben hala kapım kilitli uyuyorum."
Kızların böyle bir evde yaşayabilmek için Loki'yi kullandığımı sanması iğrençti. Loki burda olsa salak bir gülümseme ile muhabbeti dinler ve bana göz kırpardı. Ben de ona kızardım. İçimden güldüğümü çaktırmamak için ona bakmamaya çalışırdım. Loki'yi özlemiştim.
•••
John Marriel! Aradığım adam buydu. Taylor ile bir iddia üzerine yatan, ergen bir kızın aşkını sömüren orospu çocuğunun adı buydu işte,John! Kaldığı evi bulmuştum ancak evinde yoktu. Onu saatlerce beklemiştim ama gelmediği için civarda biraz gezmeye karar verdim. İşte Taylor'ın büyüdüğü sokaklar...
Taylor'ın sadece bir yıl kaldığı liseye baktım. Buranın kesin en ineği oydu. Geleceği çalınmadan önce mükemmel bir öğrenci olduğuna eminim."Gördüm seni orospu çocuğu!"
"Hey bayım! Ne dediğinin farkında mısın sen?"
"Gayet farkındayım ama sen ne yaptığının farkında değilsin sanırım."
"Neyin?"
"Öğreneceksin."
Çocuğun yakasından kendime çekerek kafamla burnuna vurduğumda küfürle karışık inleme çıkardı. Bana vurmaya kalktığında ise elini çatlayana kadar sıktım. Güzelce dövüp sinirimi attıktan sonra kaçmaya başladım ve tabii ki peşimden geliyordu. 16 katlı binanın terasından kendimi aşağıya bıraktığım anda şoka girdi. İnsanlar hemen başıma toplanırken bir yandan da polisi aramışlardı. Hala nefes aldığımı gören herkes şoka girse de ambulansa girdiğimde o orospu çocuğu beni itti demekten başka bir şey demiyordum.
"Dostum hala tek parça olan mucize! Tanrının sevdiği adamsın sanırım."
"Öyle de denilebilir."
"Olayı tamamen anlatabilir misin?"
"Kesinlikle! Şokta değilim. O orospu çoçuğu kız arkadaşımı taciz ediyordu. Uyarmak istedim belki biraz da hırpalamak. Sonra beni ittirdi. O orospu çocuğu beni öldürmek istedi."
"Evet orayı çeken bir kamera olmasa da görgü tanıkları var. O adam hapsi boylayacak."
"En az 10 yıl yer değil mi?"
"En az!"
"Efendim,ben burada kalamam. Evim,işim LA'da. Acaba oradaki hastaneye nakledilmem mümkün mü?"
"Tabii ki! Ağır vaka değilsin. Sahi 16.kattan düştün ve nasıl ağır vaka değilsin? Nasıl hayattasın?"
"Tanrı... Tüm iş onda. Ha bir de düşerken hızımı 6 kere kesecek olan iplere takıldım."
"Vay be düşerken ipleri de mi saydın?"
"Düşmeden önce saydım aslında."
"Ha?"
"Olay sadece Tanrıda. Teşekkürler."
LA'deki hastaneye gelince oda seçiminde bulunmak istedim. İnsanlar dosyamı okuyup yürüdüğümü görünce zombi görmüş gibi oluyorlardı. İnsanlar ölüyordu sonuçta! Loki'nin ölümsüz olduğunu bilmemeleri üzücüydü. Odama yatırıldıktan sonra korku dolu gözlerle bana bakan adama selam verdim.
"Sana da selam, cani bunak baba!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YALANCI//Loki x Taylor (hiddleswift)
Fanfic"Aman tanrım Loki! Sen yalan söylemiyordun,herkese yalan söylerken bana söylemiyordun." "Sana hiçbir zaman yalan söylemedin Taylor." "Siktir,bir yalan daha."