Az ajtó kinyílt és az ajtóban egy fáradt arcú fiú állt.
- Namjoon itt van? – Kérdezte Alice érdeklődve.
- Hyung! Téged keresnek.
(Szóval a szép emberek is tudnak nyomottan ki nézni..)
Alig láthatóan de megjelent egy mosoly az arcomon.
- Mi az azt hittem hogy nem tetszenek a helyes fiúk. – lökte meg a vállam Alice.
- Ahogy mondod nem is tetszik... - néztem magam elé meredten miközben le ültünk a kanapéra.
- Jimin tegnap sokáig próbáltál? – kérdezte Alice a fiútól aki be engedett minket.
- Oh. – adta meg a rövid választ majd be ment az egyik ajtón és bezárta maga után.
(hmm...ahogy gondoltam minden szép ember egy bunkó..)
Miután ketten maradtunk Alice-al lassan körbe néztem a szobában már ez előtt is találkoztam velük de sosem voltam fent a lakásukban.
Az elmerült nézelődésemet Namjoon szakította félbe aki vizes hajjal lépett be a nappaliba.
- Bocs csak épp zuhanyoztam nem tudtam hogy ilyen korán ideértek.
- Sajnálom. Nem akartunk zavarni téged meg a többieket sem. – szólaltam meg hirtelen.
Namjoon erre kicsit el nevette magát de nem rossz indulatúan valahogy máshogy nézett ki az arca.
- Szóval~!!! Mit szerettél volna nekem mondani? – hajolt előre a kanapén Alice miközben érdeklődve várta hogy miért is kellett ma ide jönnie.
- Igaz majdnem el felejtettem. – állt fel hirtelen a székből majd a szekrényhez indult és a fiokból ki vett egy borítékot. – Ez itt a tiéd.
- Mi ez? – kérdezte Alice miközben a borítékot nézegette.
- Hát ha nem nyitod ki akkor sosem fogd meg tudni. – szolaltam meg hallkan amire Namjoon el mosolyodott.
(Miért mosolyog mindig? Már csináltam vele interjút akkor sem volt különb folyton bámult és mosolygott... nyugtalaná tesz ezzel..)
Alice végül ki nyitotta a borítékot. Miután láthatólag elég alaposan el olvasta újra és újra egyre kiváncsibbá tett a papírt tartalma. Egy kicsit közelebb hajoltam Alice-hoz és én is elkezdtem olvasni ami a papíron volt.
„ A Stylist gyakornoki állásra való jelentkezését hivatalosan is el fogadtuk.
Beosztását és az egyéb ezzel kapcsolatos dolgokat ez első napján fogja meg kapni.
A többi információt elérhetőségeire el küldtük kérjük hogy figyelmesen olvassa el.
Big Hit Entertainment."
- Mi a.... – nézett Alice Namjoon-ra.
- A szüleid a múlthónapban felhívtak és azt mondták hogy már nem jársz be az egyetemre se.
- Neked ehhez semmi közöd. – Förmedt rá Alice.
- Alice. – szóltam rá halkan miközben megfogtam a pulóverének az ujját.
- Sajnálom HaeSoo de.. – ült vissza magába roskadva.
- Ez a munka amúgy is a szakodhoz illik szerintem semmi baj nem esz abból ha nálunk fogsz dolgozni. – ült vissza Namjoon a székre majd a vállához nyúlt és nyomkodni kezdte.
(Biztos nagyon fájhat neki.. várjunk csak.. mit érdekel ez engem..........)
- Alice. – fogtam meg a barátnők kezét. – Ez egy jó tapasztalat és végre újra.... – nyeltem le a szavakat amiket az imént akartam ki mondani.
Alice egy nagyot sóhajtott majd megint a papírra nézett.
- Rendben. – szólalt meg alig halhatóan.
- Remek akkor hé...
- De van egy feltételem! – Förmedt rá Namjoon-ra aki nem tudta be fejezni azt amit mondani akart.
- És mi lenne az? – kérdezte miközben a homlokát masszírozta.
- HaeSoo-nak is ott kell dolgoznia!
A döbbenetemet egy pohár el mozdulása szakította félbe mindannyian a hang irányába fordultunk és egy kócos fiú látványa fogadott minket aki kínos mosolygásba kezdett.
- Upsz.. – szólalt meg miközben mosolygott.
- Taehyung.... – Mondta ki Alice a fiú nevét.
BINABASA MO ANG
Singularity(BTS/Ff.)
Fanfiction- Mi bajod van velem?! - Kiáltottam a fiú után. Lassan megállt de nem fordult meg, láttam hogy a válla lassan le ereszkedik miután ki fújta a levegőt. - Miért nem válaszolsz? Miért utálsz engem ennyire?! - futottam a fiú elé aki arra sem méltatott...