Musím uznat, že tuhle část jsem si fakt užila :D
Blonďák do sebe dál dávivě posouval pro něj až brutální erekci staršího muže před sebou.
,Musíš se teď snažit, Uzumaki. Sakra moc snažit! Jinak se můžeš jít klouzat do děcáku! Předveď, co je v tobě, ttebayo, ať ten pitomec čumí!' opakoval si v duchu novou mantru a dlaněmi se zapíral o profesorova kolena.
Na jednu stranu i jeho samotného vzrušoval fakt, že tu kouří péro svýho třídního, ale na druhou stranu se obával toho, že by sem mohl někdo přijít. Jenže pak se uklidnil. Kdo by dobrovolně chodil za Madarou? A ještě k tomu v pátek po vyučování?
Poslouchal profesorovo přidušené sténání a koutkem očka pozoroval, jak zatíná prsty do opěrek dřevěné polstrované židle. Jo, bylo to děsně rajcovní, co si budeme povídat.
,,Přidej... Uzumaki... Jindy ti huba jede, že jsi... K áááh nezastavení a-a teď tu mmh lelkuješ," peskoval ho zastřeným hlasem starší muž.
Tohle Naruta lehce dopálilo. Nechal si vyklouznout polovinu Madarova penisu, kterou si stihnul za tu dobu vecpat skoro až do krku a naštvaně se na něj podíval.
,,Hele, jo! Zkuste si takovýho macka rvát do krku sám! Uvidíme, jak byste pak kecal!" prskal vztekle.
Madara na něj chvíli překvapeně a vykolejeně zíral, než mu rukou zajel do blonďatých vlasů a přitisknul si tu nemravnou klapačku zpět do svého klína.
Naruto okamžitě poslušně otevřel tlamičku a nechal si půl penisu vjet zpět do krku.
,,Zavři zobák a kuř... Zatím ti to jde skvěle," zavrněl.
Ta pochvala byla pro Narutovy uši jako slastná píseň. Spokojeně se pousmál a jazykem kmital po tom naběhlém orgánu.
,,Phánhi, vhy uhmíte i poch-chváhlit," zabrněl na Madarově penisu, což mělo za následek, že muž hlasitě zasténal.
,,Kurva," neodpustil si starší muž sprosté slovíčko, které mu samovolně sklouzlo z úst.
Ruka v blonďatých vlasech se sevřela do pěsti.
,,Jho thak thakhle n-nha vhás," zabrněl znovu spokojeně blonďák a přimhouřenýma očima sledoval jeho reakce.
A přesně tenhle zastřený toužebný pohled a neskutečně příjemné brnění, doneslo Madaru do nebes. Ještě víc si natlačil toho chudáka do klína, když mu nemilosrdně začal stříkat do úst.
Blonďák se překvapením začal dávit a kašlat a jakmile mužův stisk povolil, odtrhnul se od jeho klína tak rychle, až si sednul na zadek.
,,Jste mě nemohl kurva varovat?!" rozezlil se a kuckal jeho sperma.
Teklo mu všude. Po puse, po bradě, stékalo mu za triko po krku.
Madara si olíznul suché rty. Tohle byl moc hezký pohled.
,,Nebuď drzej, někdo ti tu pusu musel už vymáchat," ušklíbnul se a natáhnul se pro kapesníčky do stolku, aby se mohl očistit jako první, ,,Tak tohle byla službička za ty poblitý kalhoty," zamumlal spokojeně.
,,Cože?! Děláte si ze mě prdel?!" vyjekl Naruto a načepýřil se jako navztekaný kocour.
Bystře chytil balíček kapesníčku a začal se očišťovat.
,,Vážně si jako myslíš, že jednou kuřbou zaženeš všechny svoje resty?" podíval se na něj zvědavě.
Blonďák zrudnul.
ČTEŠ
Nerozhodný [MadaNaru - Čtenářská povídka] ✓
FanfictionPovídka inspirovaná nápady čtenářů. I čtenář může být strůjcem osudu postav v příběhu.