"Kırmızı Bandana"

424 43 17
                                    

(Yukarıdaki müziği açmanızı öneririm)

Gözünün önünde yıkılan beden e baktı kuzey serpil sevinçle oradan ayrılırken. Kuzey ise kızının yanına gidip cansız bedenini kucağına aldı.

" cemre hadi aç kızım gözlerini hadi nolur" göz yaşlarının içinde cemre ye yalvarıyordu yavaşça sarstı kızını.

"Hayır olmazzzzz"

✨✨✨

İki mezarın ortasında kalmış öylece duruyordu herkes ayrılmıştı ama o gidememişti bir canından çok sevdiği kızı biri ise.......

"Niye beni terk ettiniz heh ben şimdi ikinizi göremeyecek miyim? Ben şimdi kime sarılıcam kim bana sevgiyle bakıcak. Ben toprağımı kucaklıyıcam." göz yaşları içinde bir eli cemrenin bir eli ise yıldızın mezarnındaydı.

"Ben size doyasıya sevdiğimi söyleyemedim siz benden gittiniz ben daha senin sesini duyacaktım kızım. Sen de bana maviş maviş bakacaktın. Ama o mavişleri de o sesi de toprak aldı. Çok zor hem de çok ben nasıl yaşayacağım."

Kıp kırmızı olmuştu gözleri. Artık ne yapacaktı ikisi de bir hiç uğruna gitti. İkisinide koruyamadı.

"Ben daha o dudaklara tadacaktım. Ben o sarı saçları sıkça öpecektim. Maviş maviş gözlere bakıp bin kez seni seviyorum diyecetkim. Ama ben bunu yapamayacak kadar korkağım. Ve korkaklığımın sonu toprak oldu."
Şeref oğlunu uzaktan göz yaşarı içinde izliyordu. Hem torununu hem de kızına ağlıyordu.

"Beni affedin sizi koruyamadım beni affedin. Birini ölüme sürükledim. Birini ise kurtaramadım. Kendimi hiç affetmeteceğim hem de hiç"

Zar zor ayrıldı mezarların başından ayağa kalktı tek tek hepsini öptü ve babasının yanına gitti.

"Baba ben gittmesem burda kalsam"

"Niye"

"Yıldız karanlıktan çok korkar bir de orası çok soğuk baba! Hasta olurlar."

Şeref oğluna tebessüm ile baktı ne diyecektiki onu zorla eve götüremezdi. Başını hafifçe salladı ve oradan ayrıldı.

Kuzey mezarların başına gidip aradaki boşluğa yatıp gözünü kapattı.

Yavaşça gözlerini araladı ve etrafına baktı arabada olduğunu fark etti hemen merakla etrafına bakınca önünde yatan masum kızını görünce gülümsedi.

Son anda babasının adamlarından biri serpili vurmuş ve ölmüştü. Peki ya boz boz ise oda serpil gibi ölmüştü.

Cemre ye sımsıkı sarılıp oradan uzaklaştılar şimdi merakla gidip yıldızın yanına gidiyordu. Kızını kurtarmıştı şimdi sıra da yıldız vardı.

Kapıyı açtığında içeride yatan maviş gözlerle karşılaşmıştı. Gülümseyerek içeri girdi ve yanına gelip karşısındaki sandalyeye oturdu.

Karşısındaki kadına baktı tanıyamamıştı yüzü solmuş dudakları morarmıştı.

"Niye geldin" dedi yorgun ve cılız bir şekilde oysa hayla rüyadaydı aklı.

MEFTUN (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin