𝙒𝙝𝙖𝙩 𝙝𝙖𝙥𝙥𝙚𝙣𝙙 ?

616 36 0
                                    

Jakmile byl tohohle šílenství konec, s panem Jeon jsem to vše začal uklízet. Opravdu se teď cítím hrozně zvláštně. Ale jsem rád, že se nic nestalo. ,,Co se stalo?" zeptal se, a chytl mě za ruku. Jen jsem se mu mlčky zahleděl do očí, a přemýšlel jsem. Nevím, jestli mu o tom mám říct, ale asi to bude to nejlepší. ,,Jeden z vašich kolegů," začal jsem, a zhluboka jsem se nadechl. ,,Se mě pokusil.." odmlčel jsem se, a sklopil jsem hlavu. Nechci to slovo vyslovovat. ,,V koupelně, ale nic se nestalo" upozornil jsem ho, a podíval jsem se na něj. Najednou, jako by se zasekl. Snad netušil, co říct, nebo nevím. ,,Ten zkurvený-" na ústa jsem mu položil dlaň, a postavil jsem se co nejvíce k němu. ,,Jen klid, nenadávejte" usmál jsem se, a pohladil jsem se po tváři. On mou ruku vzal do té své, a políbil mě na hřbet dlaně. ,,Budu si tě příště hlídat. A on už si nikdy nevrzne" vyzdvihl si mě na sebe, a mířil se mnou nahoru po schodech. Když nad tím nebudu přemýšlet, bude to lepší. Odnesl mě až do koupelny. Dali jsme si spolu další společnou vanu plnou polibků, a krásných doteků. Vždy si tento moment užívám. Miluju to. Po naší společné koupeli jsme se odebrali do jeho ložnice, kde jsme zase usnuli pěkně pospolu.

Další den to celé probíhalo tak stejně. Pan Jeon mi udělal snídani, až do oběda jsme byli spolu, a následně svůj čas zase trávil v pracovně. Povolil mi si k sobě pozvat zase Taeho, a ten zde přišel rád. Ukázal mi nově pořízené fotky se svou přítelkyní, a vykládal mi co všechno dělali. Pro někoho by to bylo otravné, kdyby jeho kamarád neustále mluvil o jeho děvčeti, ale mě to vůbec nevadí. Rád si o ní poslechnu. Jak jsem se již zmínil, je opravdu nádherná, a podle toho co neustále slyším bude i moc milá. Následně jsme zase dělali hlouposti, a cokoliv, co nás napadlo. Zkrátka, celý den probíhal jako ty předchozí. K večeru jsme se museli zase rozloučit, takže jsem zase byl sám. Skoro. Pan Jeon na mě stejně nějak neměl čas. Takže jsem jen znuděně ležel na posteli, dokud mi nezačali volat rodiče. S radostí jsem jim to zvedl, a začal jsem si s nimi povídat. Ukázali mi samozřejmě i brášku. Je roztomilý. Opravdu. Rodiče i S malým byli na výletě, takže mi o tom vše povídali, a já je pečlivě poslouchal. Zítra mám v plánu si s panem Jeon promluvit. Musím. Chci se ho zeptat, a už mu chci i říct vše, co k němu...cítím. Už je na čase. Nemohu to v sobě držet. Po večeři jsem s ním zase usnul v jeho posteli. Tato noc byla i jedna z vášnivějších. Takže jsme vedle sebe zaspali nazí. Nevadí mi to. Chci se vedle něj proboužet celý svůj život. 

Punishment『JIKOOK』Kde žijí příběhy. Začni objevovat