*ေမ်ွာ္လင္ျခင္းႏွင္းခတ္*ေရွာင္မင္းဆက္မွာေပၚေပါက္ခဲ့တဲ့…ဒဏၭာရီတစ္ပုဒ္ျဖစ္တဲ့…ေကာင္းကင္ဧကရာဇ္၏နွင္းၾကာပန္းက…လြန္ခဲ့တဲ့တစ္ပတ္ကမွာ…ေရ႔ွေဟာင္းသုေတသနအဖြဲ႔က…ရွာေဖြေတြရိွခဲ့တာျဖစ္သည္…။ေရွာင္မင္းဆက္ကႏွစ္ေပါင္းဘယ္ေလာက္ၾကာၿပီဆိုတာေတာင္…မေျပာႏိုင္ေတာ့နဲ႔…မင္းဆက္ျဖစ္ပင္မဲ့…က်င့္ႀကံခ်င္းေလာကရဲ့…ေနာက္ဆံုးမင္းဆက္ဆိုတာေတာ့ေသျခာေပါက္ေျပာႏိုင္သည္…။သိုေသာ္လည္း…အခုဒဏၭာရီကေတာ့မပ်က္စီးဘဲ.အေကာင္းတိုင္းရွာေဖြေတြရွိခဲ့တဲ့…ထိုမင္းဆက္၏အမွတ္အသားပင္ျဖစ္သည္…
ဒဏၭာရီကိုဘယ္သူေရးသားခဲ့မွန္းမသိေပမဲ့…ဝမ္းနည္းစရာအလြန္ေကာင္လွသည္…။ ေရွာင္မင္းဆက္…ေရွာင္က်ူဝမ္လက္ထက္…
ဘုရင္ေရွာင္က်ူဝမ္တြင္…သားသံုးေယာက္ရိွခဲ့သည္…အိမ္ေရ႔ွမင္းသားေရွာင္က်ူးသ…အိမ္ေရ႔ွမင္းသားညီ…ေရွာင္က်ူေရွာင္း…နဲ႔အားလံုးရဲ့ကဲ့ရဲ့ခ်င္းကိုခံရတဲ့…မိဘုရားဟယ္ပင္ရဲ့သား…ေရွာင္ဟြမ္းတိတို႔ျဖစ္သည္…။ေရွာင္ဟြမ္းတိနဲ့…အိမ္ေရ႔ွစံေရွာင္က်ူးသတို့ကတစ္ရက္ထဲေမြးခဲၿပီး…ေရွာင္ဟြမ္းတိက…အႀကီးျဖစ္သည္…။သို့ေသာ္ဘုရင္ေရွာင္က်ူဝမ္က…ေရွာင္က်ူးသကိုသာ…အိမ္ေရ႔ွစံေနရာေပးခဲ့သည္…။ ေမြးဖြာထာခ်င္းအတူတူေတာင္…အိမ္ေရ႔ွစံနဲ့သူမယ္ေတာ္က…သက္ေတာင့္သက္သာရိွၿပီး…ေရွာင္းဟြမ္းတိကိုေတာ့…သူမယ္ေတာ္ဟယ္ပင္က…အခက္အခဲနာက်င္မႈေတြၾကားကေနရေအာင္ေမြးခဲ့သည္…။
သူတို႔ေမြးဖြားတဲ့ရက္မွာ…ေကာင္းကင္ျပင္တြင္…နဂါးႀကီးျမဴးထူးေပ်ာ္ပါေနၿပီး…ႏွစ္ေပါင္းေသာင္းေက်ာ္ေပ်ာက္ကြယ္ေနခဲ့တဲ့…ေရွာင္းဘိုးေဘးသူေတာ္စင္ႀကီးလည္းေပၚလာခဲ့သည္…။ ေရွာင္ဘိုးေဘးသူေတာ္စင္ႀကီးက…စကားနမိတ္ထားခဲ့သည္…
"ထူးျခားတဲ့ျဖစ္စဥ္တစ္ခုျဖစ္ခုေၾကာင့္…အခုႏွစ္ေပါင္းသံုးေထာင္အၾကာမွာ…ငါထြက္လာခဲ့ရတာျဖစ္တယ္…ငါထက္စြမ္းအားႀကီးတဲ့သူထြက္ေပၚလာေတာ့မယ္…ေကာင္းကင္မွာ…ဧကရာဇ္နဂါးႀကီးေပ်ာ္ျမဴးေနတယ္…ဒါကသူ႔သခင္ေမြးဖြားလာျခင္း…အဓိပၸယ္ကိုေစာင္တယ္…အခုသူ႔သခင္က…ေရွာင္မိသားစုမွာေမြးဖြားလာခဲ့ၿပီ…လမ္းမွန္ေလ်ွာက္ရင္…ခ်မ္းသာရာရမယ္…လမ္းမွားေလ်ွာက္ရင္…ပ်က္စီးရလိမ့္မယ္…"
YOU ARE READING
ေကာင္းကင္ဧကရာဇ္၏နွင္းၾကာပန္း
Fantasy*Second creation* If you like, you can read. If you don't like, you don't read. Ok👌 Thanks 😘