Hasan hoca sizi buraya cagirmami eminim tahmin ediyorsunuzdur dedi az cok hepimizin bir tahmini vardi benimde bir tahminim vardi hasan hoca çocuklar sizi buraya toplamamin sebebi dun yapmis oldugumuz basketbol takiminin secmeleri degerlendirdik ve bu odadaki arkadslarinila ayni amac icin oynuyacaksiniz sag tarafima baktigimda mustafa ve Tayfun da burdaydi hasan hoca yarin okul cikisi kaptan as ve yedekleri belirliyecegiz dedi o gun derse girmedim benimle beraber gokhan Tayfun mustafa yasin cansu ve selinde derse girmediler hep beraber dag cafeye gittik benim kafam sarmamisti bira istedigimde burda alkollu icecekler satilmiyor dedi Gokhan Tayfun mustafa espiresso istemislerdi cansu selin ve yasin de latte aldilar bende bir klasik kahve aliyim dedim hepimiz iceceklerimizi ictikten sonra kalkip bir parka oturduk Mustafa ogun bizi bir yere goturecektin eger musaitseniz simdi gidelim dedi bende isini yoksa gidelim dedim Tayfun gokhan ve selin benim arabayla gelirken yasin Mustafa da cansunun arabayla geldiler barin onunde durdugumuzda hic biri boyle bir yere gelecegimizi dusunmuyordu iceri girdik ee ne iciyorsunuz dedigimde alkolmu alacaz arabalari kim kullanacak dediginde mustafa gokhan ben bir bira alirim dedi firat bize 10 bira dedim saat 9:30 10:00 gibiydi bardan ciktik herkez evlerine dagildi bende eve gittim yattim sabah kalkip okula gidecekken arabanin tekerlerinin patlamis oldugunu fark ettim garajdan motoru cikardim okula oyle gittigimde cansu gokhan Mustafa yasin selin Tayfun ve okuldan cogu kisinin siyah giydigini gordum guldum okula girdigimde herkez bana bakiyordu kantinin oradaki banka oturdum sonra cansu gokhan Mustafa yasin selin Tayfun yani kisaca bizim Grub geldi yanima oturdu zil caldi sinifa girdik.