《22》

195 7 3
                                    

Multimedyada Özgeyle Aycanla ilgili :)

"Aycan burnun kanıyor " dediğinde hemen yanıma çömeldi, bu çocuk napmaya çalışıyordu ?

Elimle burnuma tampon yapmaya çalışırken bi yandan da konuşmaya çalışıyordum.

"Sen gitmiyor muydun " ondan destek alarak kalkmaya çalıştım, o beni özenle tutarak kaldırdı,çok dikkatli davranıyordu, endişelenmişti, bu hali hoşuma gitsede beni 2 kere bıkarıp gitmişti, eğer burnum kanamasaydı, şuan burda göt gibi kalmış belki de ağlıyor olacaktim.

" Sus" ses tonu fazla ciddiydi

Duvarla asılı olan peçetelikten ardıardına 10-15 tane peçete çıkarıp burnuma tuttu, kanama hala devam ediyordu, ama bu hiç iyi değildi.

Çağlar iki parmağıyla burnuma  baskı yapıp, kafamı aniden geri doğru tuttu, peceteyi tampon yerine kullanıp, 5 -6 saniye öyle bekldi , tekrar dönünce kanamam durmuştu.

Bu işi çok profesyonelce yapmıştı.Bu işi bu kadar iyi yapması kafamı kurcalamiştı, bu daha sonra düsünmek üzere kafamın bir köşesine not ettim.Anlamsız gozlerle ona baktığımı farkettim hiç konuşmuyorduk.

O kadar çok sinir etmişti ki beni içimden teşekkur etmek bile gelmiyordu.

Sessizliği Çağlar bozdu

" Doktora gitmelisin" sesi çok soğuktu, ellerini yıkayıp yanımdan ayrıldı.

Kapıdan çıkmadan önce son bir kez bana baktı, ardından kapıyı kapattı..

Göt gibi kalkmak diye buna derler.

Alıştım ben ona , karıştım.Bu gidiş neden ? Zaten gidişleri oldum olası saçma bulmuştum.

Peki Cağlar neden gidiyordu ? Benim bi fahişe olduğumumu düşünüyordu, beni orda o halimle bırakıp gitmişti.Onu nasıl affedebilirdim.ki zaten ? Gözlerimden yaşlae süzülmesine engel olamadım, duvara dayanmaya çalışarak ağlıyordum.

Içeri birden Kaan'nın daldığını görunce , onu umursamadan ağlamaya devam ettim, burası kızlar tuvalteiydi ,nasıl bu kadar rahat girebiliyordu.

Yanima yaklaşıp, saçlarıma dokundu, fazla dikkatli davranıyordu.

" ay-aycan iyi misin?" Sırtıma elini koyarak, onu kendimden uzaklaştırıp cevap vermeden tuvaltten çıktım, arkamdan seslenmişti ama dinlememiştim,okuldan çıkıp deli gibi yurda doğru koşmaya başladım, koşarken insanlara çarpa çarpa ilerliyordum resmen , hiçbirine dönüp bir "pardon" bile dememiştim kimileri arkamdan küfür etmişti, yalnız haketmiştim.

Hala deli gibi koşuyordum,okulla yurt arasında zaten kısa bir mesafe vardı.Kaanın arkamdan geleceğini biliyordum, ilk uğrayacağı yer şüphesiz burası olacaktı.Yani yurt.

Yurda girip hemen odama girdim, Özgeyi gorünce kısa süreli bi şok yaşayıp içeri girdim fazla zamanım yoktu ama onu özlemiştim.

" Aycan" diyip yanıma yaklaştı.

Ikimizde aynı anda

" özledim" diyip sarılmıştık.

Yine aynı anda konuşmaya başlayınca

" tamam sen soyle " diyip gülümsedim, zamanım azdı bunu hatırlatıp duran iç sesime kızıp Özgeye odaklanmaya çalıştım

" ço-çocukluk ettim, biliyorum,özürdilerim beni affedebilicek misin Aycan ? "

Ona tekrardan sarılıp

" Deli misin sen ? Ben seni çok seviyorum şu saçma hayatımdaki tek dostumsun,arkadaş gidici dost kalıcıdır,sen kalıcısın canım"

Ay Gibi (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin