ÖNCEKİ BÖLÜM ZOGARİGUSİTAKİ'NİN SAVAŞÇILARINDA!
GEÇEN BÖLÜM DURA DA SİLİNDİ. BUNUN YANINDA EKİBE SALDIRAN VİRÜS PEK ÇOK KİŞİYİ DAHA SİLMİŞTİ. GERİYE SADECE BİR KAÇ KİŞİ KALMIŞTI. ACABA DOSTLARIMIZ, HEM BRAWL STARS' I, HEM DE ARKADAŞLARINI GERİ GETİREBİLECEK Mİ? HEPSİ TAM BU BÖLÜMDE!Yükleniyor...
Diğer son sondan bir önceki uygulamaya ilerliyorduk. Az kişi kaldığından silinme oranları artmıştı. Virüs çok kişiyi silmişti. Diğer uygulamaya doğru ilerlerken Medi ve Coda yürümekte zorlanıyordu.
L: Siz iyi misiniz?
Co: Sanırım değiliz.
Me: Ayaklarımızı kontrol edemiyoruz.
Ayaklarına baktım ayakların silinip geri belirdiğini gördüm. Onların omuzlarını tuttum ve konuştum.
L: Az kaldı. Uzun sürmeyecek. Oyunu ve sizi kurtaracağım. Bir kaç saat sonra görüşürüz sanırım.
Artık bu sahneleri görmeye alıştığım için pek hüzünlenmiyordum. Onlara veda ettik ve diğer uygulamaya girdik. Adı Youtube'du. Bu hepimizin aşina olduğu bir video izleme uygulamasıydı. Çıkmanın bir yolunu aramaya başladık. Hepimiz dağıldık ve videoların içine girmeye başladık. Birden aklıma bir şey geldi.
L: Duvarlar.
Ya: Ne duvarı?
L: Duvarlara yaslanırsak belki bir çıkış yolu vardır.
Sa: Vay. Çok iyi yöntem.
Hemen duvarlara yaslanarak geçtik ve bir kaç dakika sonra Sange bağırdı:
Sa: Burada!
Hemen onun gösterdiği yoldan dışarı çıktık. Bu arada sadece Zogarigusitaki üyeleri kalmıştı.
Mel: Bazıları virüs testi videolarına girince silindiler.
L: Of ya. Of ya. Şimdi bizim silinme ihtimalimiz daha çok yüksek.
Tam bunu dedim ve Yaordn silinmeye başladı.
Ya: Owww. Bu hiç iyi değil.
L: Has******. Dilimi eşek arıları sokaydı da böyle demeseydim.
Ya: Sıkıntı yok. Zaten bir uygulama kaldı. Bir şey olmaz. Görüşürüz. Sanırım.
Artık az kişi kaldığımız için koşa koşa diğer uygulamaya girdik. Bu popüler arama motoru Google'dı ve bir film izleme sitesi açıktı.
Mel: Offf. Aksilikler peşimizi bırakmıyor. Bu sitenin reklamları virüs dolu virüs!
L: Dikkatli olmalıyız. Zaten kalmışız şurda 3 kişi.
Sa: Reklamlar bir karadelik gibi içine çekiyor. Geçmek zor olacak.
Hadi hayırlısı diye işe giriştik. Birden önümüze çıkan reklamlar beni çok korkutuyordu. O reklamdan kaç bu reklamı geç derken üçümüz de kazasız belasız buradan çıkıcaktık ki Melody son çıkış anında ayağı reklama takıldı ve virüse yakalandı. Melody'yi oyunu ve diğerlerini kurtarmak için orada bıraktık.
Sa: Çok üzgünüz. Seni geri getireceğiz.
Mel: Sıkıntı yok. İyi şanslar.
Derin bir nefes aldık. Başarmıştık. Oyunu kurtarmıştık. Tam mutluluğumuzu yaşayacakken Sange'nin de silindiğini fark ettim.
Sa: Lucas! Korkuyorum. Yardım et.
L: Edeceğim. Sen burada kal. Ben uygulamayı yerleştireceğim.
Sa: Sana güveniyorum.
Onu gülümsedim ve uygulamayı itmeye başladım. Tek başıma bu iş çok ama çok zordu. Sange de artık yoktu ve ben iyice zorlanıyordum. Az bir mesafe kaldı. Etraf karardı ve zar zor önümü görebiliyordum ve aynı şekilde silindiğimi de. Başarısızlık korkusu içimi kemiriyordu. Sonunda uygulamayı yerleştirdim ve son olarak beliren kırmızı tuşa basmam lazımdı. Elimle basamıyordum çünkü ellerim silinmişti. Son anda kafamı kullanarak kafamı kullandım ve tuşa basmaya çalıştım.
... ... ... ... ... ... ...
Son anlara doğru hafızam tam yerinde değildi. Sadece uygulamayı ittiğimi ve silindiğimi hatırlıyordum. Telefonuma baktım. Eğer başardıysam Brawl Stars telefonumda olmalıydı. Başarmıştım. Gerçekten başarmıştım. Hemen çıkıp diğerlerinin evinin kapısını çaldım. Herkes hala hayattaydı. Onlara kendileri silindikten sonra olanları anlattım. Herkes geri döndüğümüz için mutluydu. Supercell oyun geri geldikten sonra aşırı oyuncu olmasından dolayı oyunu geri kaldırmamıştı.
Çalışmaya geri döndüğüm ilk gün kafamda bir soru vardı.
- Ben bir şey unutmuş muydum?
Edit: Lucas bir şeyi gerçekten de unutmuştu. Silinmeleri yavaşlatmak için kapattığı güvenlik duvarını geri açmayı. sbfuyd
Her şey normale döndü. Brawl Stars'ın ötesinde yaşadığımız değişik macera da burada sonlanmıştı.
SON
(ama unutmayın, her son yeni bir başlangıçtır)
ARTIK SIRADAN BÖLÜMLERE GERİ DÖNDÜM VE BRAWL STARS'IN ÖTESİNDE SERİSİ SONLANMIŞ OLDU. YENİ BÖLÜMLER İLE ZOGARİGUSİTAKİ'NİN SAVAŞÇILARI, DEVAM EDECEK.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Brawl Stars: Zogarigusitaki'nin Savaşçıları
Phiêu lưu~YENİDEN YAPIMDA~ Brawl Stars evreni. Capcanlı ve rengarenk bir dünya. Herkesin yaşamak isteyeceği bir yer. Şanslıyım ki ben ve arkadaşlarım bu muhteşem evrenin bir parçasıyız. Merhaba. Ben Alexander. Kısaca Alex. Çocukluğumda kendi ailem tarafından...