Κεφάλαιο 8

1K 91 10
                                    

"Μπέλα σήκω αμέσως πάνω!Είναι ώρα να ξυπνήσεις!" 

"Μπέλα σήκω αμέσως τώρα και πήγαινε να βοηθήσεις την γιαγιά σου στο τάισμα των ζώων." φώναξε η μάνα μου προφανώς από την κουζίνα.

" 'Αμα ξαναμιλήσω θα σου πάρω το κινητό και θα είσαι τιμωρία για μία εβδομάδα δεσποινίς μου!" ξαναφώναξε ακόμα ποιο δυνατά η μαμά μου.

"Είμαι ξύπνια!" της απάντησα.

Αφού έβαλα κυριολεκτικά ότι βρήκα μπροστά μου,πήγα να βοηθήσω την γιαγιά μου στο τάισμα των ζώων-αν είναι δυνατόν ποιος ταϊζει στις οκτώ το πρωί;-έπρεπε να βοηθήσω στο καθάρισμα και στο μαγείρεμα.Μα τι ωραία.Μα τι τέλεια.

Ποιοι στο καλό θα έρθουν και γιατί είναι απαραίτητες τόσες προετοιμασίες;Προφανώς απλά έχουν συνομοτήσει όλοι εναντίον μου.Δεν αντιλέγω ωραία είναι να έχεις πολύ φαγητό-όπως και να το κάνουμε είναι ευτυχία-και να είναι καθαρός ο χώρος σου,αλλά ας μην το παρακάνουμε.

Πέντε ώρες και εκατό αγγαρείες μετά , οι δουλειές είχαν ολοκληρωθεί και εγώ ήμουν απίστευτα κουρασμένη.Απλά σνεχίζω να καταριέμαι από μέσα μου,όποιον ή όποιους αποφάσισαν ότι έπρεπε να έρθουν στο σπίτι μας σήμερα.Δεν είμαι κακός άνθρωπος,απλά είμαι λίγο τεμπέλα.

Αφού,έκανα ένα γρήγορο μπάνιο και έλουσα τα μαλλιά μου,αποφάσισα να βάλω κάτι διαφορετικό από ότι συνήθως.'Εβαλα ένα απλό άσπρο φόρεμα,που έκανε αντίθεση με το μαυρισμένο από τον ήλιο δέρμα μου.Ως προς το μακιγιάζ παρότι δεν βάφομαι συχνά, σκέφτηκα να βάλω λίγη μάσκαρα και να τονίσω τα καφέ μάτια μου με λίγο άσπρο μολύβι.

'Οταν το αποτέλεσμα ήταν ικανοποιητικό και η ώρα μόλις πέντε, αποφάσισα να πάρω τηλέφωνο την 'Εμιλυ,-μιας και είχα μέρες να της μιλήσω-για να δω τι κάνει.

"Μπέλα;Πως και αυτό το ξαφνικό;" αστειεύτηκε η κολλητή μου.

"Και εγώ σε αγαπάω.Είχα δουλειές τον τελευταίο καιρό γι'αυτό δεν σε πήρα τηλέφωνο." είπα ψευδώς.

"Ναι,ότι πεις.ΑΑ!Δεν σου είπα τι έγινε." είπε τσιριχτά.

Χωρίς να μου έχει πει,βάζω στοίχημα πως γνώρισε κάποιον και είναι πολύ ενθουσιασμένη και μπλα μπλα μπλα.Η αλήθεια είναι πως παρ'όλο που είναι μικροκαμωμένη είναι όμορφη και αξιολάτρευτη.

"Γνώρισα κάποιον προχθές." μου ανακοίνωσε, και η συνείδησή μου ξεκίνησε να χοροπηδάει πάνω στο μικρό κρεβατάκι της χαρούμενη,επειδή γνώριζε ήδη την απάντηση.

'Ετσι ξεκίνησε γεμάτη ενθουσιασμό και χαρά να μου εξηγεί με κάθε λεπτομέρια το που και το πως γνωρίστηκαν και συνέχιζε να επαναλαμβάνει ασταμάτητα το πόσο υπέροχος είναι.Δυστηχώς όμως,η συζήτησή μας δεν κράτησε για αρκετή ώρα,καθώς σύμφωνα με  την μητέρα μου θα έφταναν οι "εκλεκτοί" καλεσμένοι μας όπου να'ναι.

Ακολούθησε ένα ολιγόλεπτο κύρηγμα,λέγοντάς μας πως πρέπει να είμαι και εγώ και ο Μιχάλης ευγενικοί με τα παιδιά τους και να τους κάνουμε παρέα.Αυτές τις στιγμές ζηλεύω απίστευτα το τετράχρονο αδερφό μου γιατί ποτέ δεν του φωνάζουν ή του ζητάνε να ακολουθήσει τους κανόνες πράγμα υπέροχο.

"Και μην ξεχάσετε να είστε ευγενικοί με τα παιδιά τους,είναι η πρώτη φορά που έρχονται στην Νάξο και ίσως χρειαστεί να τα ξεναγήσετε στο χωριό μετά. " επανέλαβε για εκατοστή φορά η μητέρα μου.

"Ναι μαμά,θα είμαστε ευγενικοί ." Απάντησε ο Μιχάλης φανερά εκνευρισμένος.

Η μητέρα μου ένευσε και πήγε πίσω στο σπίτι για να τελιοποιήσει τις ετοιμασίες της τελευταίας στιγμής.

"Ποιοι λες να είναι ρε Μιχάλη; " τον ρώτησα.

"Δεν ξέρω, αλήθεια πιθανόν κάποιοι δήθεν ψιλομύτες. " είπε κάνοντας την κοριτσίστικη φωνή του, κάνοντας εμένα να γελάω σαν φώκια.

"Παιδιά ελάτε! Ήρθαν η καλεσμένοι μας. " φώναξε η μαμά μου και εγώ σηκώθηκα και ίσιωσα το φόρεμά μου ενώ ο Μιχάλης έφτιαξε λίγο τα μαλλιά του.

"Παίξ'το χαρούμενη. " μου είπε ,καθώς απομακρυνόμασταν από την πίσω αυλή και κατευθυνόμασταν προς το σπίτι.

Έτσι συνεχίσαμε να προχωράμε χαμογελαστοί, αλλά μόλις είδα ποιοί μας περίμεναν το χαμόγελο μου εξαφανίστηκε.

Ξαφνικά ένιωσα τα πόδια μου αδύναμα και η καρδιά μου χτυπούσε τόσο δυνατά που ήμουν σίγουρη πως όλοι μπορούσαν να την ακούσουν.Ένας κόμπος είχε δημιουργηθεί στο λαιμό μου, και το μόνο που κατάφερα να πω ήταν.

"Γιάννη; "

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Καλά Χριστούγεννα!Χρόνια πολλά! ❤

Ανέβηκε καθυστερημένα κεφάλαιο αλλά δυστυχώς μέχρι την Παρασκευή έχω πολύ πιεσμένο προγράμμα.Επόμενο κεφάλαιο το Σ/Κ!

Σας Ευχαριστώ που διαβαζετε και ψηφίζετε την ιστορία μου.!

***

Vote, Comments ✌❤

Xoxo Merry Christmas

Love you all,Popy ❤

Όμορφη Καταστροφή.Where stories live. Discover now