24. část - Never!

240 13 2
                                    

Koukala jsem do stropu a přemýšlela jsem o Kim. Kde teď je?Nestalo se jí něco? Nemůžu tu jen tak sedět. Musím jí najít!! Povzdechla jsem se a napila jsem se ze sklenky co mi mezitím Shawn postavil na stůl. Byo mi jedno co v ní prostě jsem jen chtěla na chvíli zapomenout..

 Pohled Kim

Sedím v tmavém rohu pokoje a snažím se na všechno zapomenout. Sanžím se nemyslet nao co se tu děje nebo stát ještě může. Sedím tu a koukám do stropu. Řekla bych, že tu takhle sedím několik hodin ale kdo se v tom má orientovat bez hodin? Už dlouho tu nikdo nebyl.. Naposledy sem nějaký chlap donesl tác s jídlem, kterého jsem se stejně ani nedotkla...

Musela jsem tam usnout protože když jsem otevřela oči už bylo ráno. Pomalu jsem se zvedla a došla jsem k posteli, na kterou jsem si sedla a koukala jsem na dveře které se najednou otevřeli. "Budeš něco jíst nebo se nemám ani obtěžovat?" odsekl. "Neobtěžuj se. Radši vypadni. Když už tu musím trčet a nevím proč tak ať na tebe aspoň nemusím čumět" zašklebila jsem se ale hned jsem toho začala litovat.

Přiběhl ke mě a dal mi facku. Hlava se mi pootočila z té obrovské síly a začaly mi téct slzy. "Proč mi tohle děláš?" vzlykla jsem. "Drž radši hubu. Všechno se dozvíš až bude čas a když budeš hodná tak se tohle nemusí opakovat." zavrčel a silně mi stikl zápěstí. Neodpovídala jsem. Jen jsem na něj koukala.. "Rozumíš?" odsekl. Já jsem jen kývla na souhlas a pohled sklopila dolů. "Tak buď hodná. Kdyby to bylo na mě tak tě radši přetáhnu než abych tě tady držel ale na mě to není." zasmál se. "Ty a já? Nikdy!" odfkla jsem. On se jen začal smát. "Jak je to dlouho co jsi byla u mě doma a líbala mě až do zbláznění?" smál se. "Tak 15 hodin možná?" chtěl mi dát pusu ale já jsem se odtáhla.

Odešel a já tu sedím na posteli a nemůžu zastavit pláč. Tak hrozně mě to bolí.. Nechápu nic co se tady děje, proč mi to dělá? Proč tu jsem? Kdyby mě chtěl zabít tak to už snad dávno udělá ne?Myslela jsem si, že ho znám. Myslela jsem si, že mě má rád... To jsem se ale asi spletla.. 

-----------------------------------------------------

Hodně krátká část já vím ale chtěla jsem před vánoci přidat ještě něco a nemám čas psát víc. Takže se omlouvám a po vánocích přidám nějakou delší než obvykle:) 

Ještě jsem se chtěla zeptat jestli by někdo měl zájem o jednodílovky? Jestli ano tak stačí napsat s kým a kde nebo prostě jak si to představujete a já hned jak bude čas tak se pokusím všechno napsat!:))) 
Veselé vánoce všem!!!!:)

#SomedayKde žijí příběhy. Začni objevovat