(Igaz történeten alapul)
Egyszer, egy ragyogó napsütéses napon volt négy gimnazista barát, úgy hívták őket, hogy Olívia, Brandon, Lili, és Jon. Olívia házánál találkoztak. Elsőnek Lili érkezett meg, a szeszes italokkal, utána a két srác a rágcsákkal. Brandon elővett négy darab zacskó Gina kábítószert, és azt mondta a többieknek.
- Srácok!! A HÉTVÉGÉN NAGYON JÓT FOGUNK BULIZNI!!
És miután befejezte a mondatát, vissza is tette a farmerje zsebébe. A fiatalok őrjöngöttek örömükben. Bepakolták a holmijukat a kocsijukba. Olívia vezetett mert övé volt az autó.
Kérdezte Olívia.
- Kapcsoljak egy zenét a rádión? Hosszú út áll előttünk.
A többiek ordították.
- IGEN, IGEN, IGEN!!
Olívia ezek hallatán, bekapcsolta a rádiót.
Brandon rá akart gyújtani egy cigire de Olívia rá szólt.
- Nem látod azt a matricát a visszapillantó tükrön!?
- Nem lehet dohányozni a kocsiban!!
- De látom de nem érdekel!
Szólt vissza gúnyos hangon Brandon.
Jon ezt nem hagyta annyiban és tarkón vágta Brandon-t és el vette a cigit és ki dobta az ablakon.
Brandon azt mondta.
- Hé haver ezt most miért tetted?
- Azért tettem mert nem beszélhetsz így egy hölggyel!
Tette hozzá Jon.
- Köszönöm szépen Jon.
Fejezte ki Olívia köszönetét.
Lili kérdezi.
- Amúgy mi most merre megyünk, mert én nem tudok semmiről?
- Majd meglátod amikor oda értünk.
Jelentette ki gúnyos hangnemben Brandon.
- A bátyám nyaralójára megyünk mert ő a családjával kiruccantak a hétvégére kirándulni. És kaptam a lehetőséggel, és megkérdeztem tőle, hogy pár barátommal be ugorhatnánk-e hozzá, a hétvégére. És megengedte.
Jelentette ki Olívia.
- Nagyon kedves volt tőle, hogy megengedte, hogy be ugorhassunk hozzá a hétvégére.
Jelentette ki Lili boldogan.
- Igen tényleg rendes volt tőle.
Mondta Olívia.
- És mennyire van messze az a nyaraló pontosan?
Kérdezte Jon
- Hát, talán háromszáz húsz vagy harminc kilométerre lehet innen talán de nem biztos.
Mondta Olívia.
- Szóval azt mondod, hogy nem tudod milyen messze van? De ugye tudod merre kell menni?
Kérdezte rémült hangon Jon.
- Hát persze, hogy tudom...
Mondta Olívia.
- Remélem is.
- Igen énis nagyon remélem.
Mormolta Olívia az orra alatt.
- Jól kezdődik ez a hétvége.
Jelentette ki Jon rémülten.
Egy órával később:- Mikor érünk már oda? Éhes és szomjas vagyok.
Eddig megállás nélkül megyünk, már kb egy órája.
Jelentette ki Brandon.
- Nyugalom nemsokára oda érünk.
Jelentette ki Olívia.
- Fél órája is ezt mondtad!
Mondta Brandon kicsit feldúltan.
- Ne viselkedj gyerekesen! Én amúgyis mondtam neked indulás előtt, hogy ne tedd a csomagtartóba az útra készített szendvicseket, mert hosszú út lesz de te állítottad, hogy nem-nem leszel éhes.
Szólt vissza feldúltan Olívia.
- Jólvan na, tudod milyen tudok lenni.
Jelentette ki Brandon szégyenlősen.
- Igen tudom.
Szólalt meg Olívia, nyugodt hangon.
Mentek egy kis darabig, és egyszer arra lettek figyelmesek, hogy át mentek valamin, valami keményen. Félre álltak és Jon monda.
- Ne szálljatok ki, maradjatok itt! Itt biztonságosabb!
Jon kiszállt, és megnézte a kerekeket.
- Ez nagyon csodás, a bal oldalon lévő első kerék kilyukadt!
- Hogy mi? Kilyukadt a kerék?
Kérdezte Olívia.
Olívia hátra ment a kocsi mögé megnézni, hogy mit vagy kit ütöttek el. Lenézett és látta a földön a vércsíkot, amit a kerék hagyott maga után. Követte a csíkot, és egy fiatal ázsiai lánynak a hulláját találta a végén. Mikor felfogta, hogy mit lát elkezdett sikítani keservesen és rémülten. Mindenki oda rohant. Kérdezték a többiek
- Mi történt? Miért sikítottál?
Alig bírt megszólalni a sírástól, de azt ki tudta mondani, hogy
- Nem látod ott a földön egy női holttest fekszik!
Mondta Olívia.
Mindenki elsápadt mikor meglátták a hullát.
Brandon rókázott. Lili elkezdett sírni be pánikóltak.
Jon megszólalt.
- MINDENKI NYUGODJON LE!! Ezzel a pánikkal nem megyünk semmire.
- Mindenki vegye elő a telefonját, és próbáljátok hívni a rendőrséget, vagy akit tudtok hívni!
- Rendben?
Jó, igen, persze,
Válaszoltak a többiek.
Jon végig kutatta a lányt, személy igazolványért vagy valami iratért, hogy megtudja ki ez a lány de nem talált semmit. Jon látott egy vágásnyomot és megnézte.
- Nézzétek!! Fel van vágva a hasa, úgyhogy nem te ölted meg Olívia valószínűleg már halott volt mikor te át mentél rajta.
Szólt oda Jon, Olívi-ához.
Olívia egyszerre őrült is neki, meg nem is. Azért örült neki mert nem ő ölte meg, másrészt meg azért nem örült mert át ment rajta.
- Hé!! Várjunk már egy kicsit...! Ha nem Olívia ölte meg akkor ki? És a legfontosabb kérdés, hogy miért?
Kérdezte Brandon rémülten.
- Kit érdekel, hogy miért ölték meg ezt a szegény lányt az a lényeg, hogy minket ne öljenek meg.
Jelentette ki Lili.
YOU ARE READING
A kínzószék
Horror(18) éven aluliaknak nem ajánlott! (csak saját felelősségre) Van négy egyetemista barát. Elmennek a hétvégére kirándulni, de nem úgy alakul a hétvégi kiruccanás ahogy azt ők szeretnék. Vajon melyikük marad életben? Vagy lehet, hogy egyikse fog...