4.BÖLÜM

105 6 0
                                    

**Hatırlatma**

Tam diziye dalmışken o sırada telefonumdan bildirim sesi geldi.

Telefonumda kayıtlı olmayan bir kişi Whatsapp'tan mesaj atmıştı. Merak ettim ve hemen profil resmine baktım.

Egeydi ama bu!?

Numaramı kimden almıştı ki?

Bu çocuk gerçekten çok şaşırtıyor beni...

----------

Bu kadar kolay bir kız değildim. Yeni tanıştığım birine hemen yüz vericek değildim ya...

Attığı mesaja görüldü yapmadan onu takmamaya devam ediyordum. Biliyorum bu gerçekten çok moral bozucu bi olay. Hayatımda attığım mesajları siklemeyenlere çok sövmüşümdür gerçekten.

Diziye kaldığım yerden devam etmeye başladım.

Bu sırada ikinci bir bildirim sesi daha yankılandı odanın duvarlarında.

"Hey! Takmıycak mısın ama?"

Bu çocuk kendini ne zannediyor? Tamam, yakışıklı olabilirsin ama bu kadar ego fazla değil mi canım?

Bu mesajın ardından takmamakta ısrar etmeye başladım. Ayrıca dizimi böldüğü için sövmeyi de unutmadım tab2.

10-15 dakika sonra bölüm bitmişti. Bende odama geçtim, yatağıma uzanıp bilgisayarımı da kucağıma yerleştirdim.

Ortalığın sessiz olduğunu fark edip müzik açmaya karar verdim.

Sonra Facebook'a göz attım. Anasayfamda gerçekten çok mal mal espiriler vardı. Sonra sayfada aşağıya doğru ilerlerken Rüya'nın attığı resimleri gördüm. Piçler, hemen fotoğraf çekip atmışlar. Nasıl da eğleniyolardır şimdi? Bi an onlarla gitmediğim için kendi kendime söylenip pişman oldum.

Sonra bilgisayarımı kapatıp biraz kestirmeye çalıştım...

----------

Ne kadar süredir uyuduğumu bilmiyorum ama hava çoktan kararmıştı ve saat geç olmuştu belli ki.

Telefonumu alıp saate baktım. Saat 23:43'tü.

Zaten saat geç olduğu için yataktan kalkmaya ihtiyaç duymadım ve uykuma teslim oldum hemen.

----------

Gözlerimi hafifçe araladım. Sabah olmuştu.

Bi dakika, bidakika!! Sabah mı olmuştu?!

Lanet olsun, dün alarmımı kurmadan uyuya kalmıştım ve şimdi ise çok geç uyanmıştım. Yani okula gitsemde bi faydası olmıycaktı.

Kendi kendime sevinmiştim yine. Okula gitmemenin verdiği mutluluk diye bişey var bi kere...

Kendi kendime konuştuğumun farkına vardım. Ardından 5-10 dakika daha kestirip kalktım. Bol soğuk suyla elimi yüzümü yıkadım. Kendimi kahvaltı için bişeyler hazırladım. Yedikten sonra ortalığı toparlamaya koyuldum.

Ortalığı toparladıktan sonra kendimi koltuğa fırlattım. Sonra aklıma Ege geldi. En son yazdığından başka mesaj hiç mesaj atmamış. Bi anlık gaza gelip "Selam" yazdım.

Bi dakika!? Az önce ben Ege'ye mesaj mı attım?

<<Bakın, ben gerçekten zor bi kızımdır. Ailemin ölümünden sonra gerçekten çok ama çok değiştim. Zor bağlanıp, zor vazgeçerim.>>

Neyse. Ege'ye mesaj atmamdan 1 dakika bile geçmemişti ki hemen bildirim sesi geldi. Mesaj Ege'den gelmişti. "Dün o kadar çevrimiçi olmana karşın takmadın ama, selam yine de." demişti.

Geçiştirmek için "Moralim bozuktu kusura bakma." dedim. Ardından problem değil diye mesaj attı. Bi 15 dakika konuştuk. Ama numaramı nerden aldığını hala sormamıştım ve bunu gerçekten çok merak ediyodum. Hemen cevap yazmaya başladım. "Bu arada numaramı kimden aldın?".

Yaklaşık bi 5 dakika boyunca geri mesaj atmadı. Sonra da "Bunun ne önemi var ki?" dedi.

Demek ki numaramı veren kişi isminin söylenilmesini istememişti. Ama ben mutlaka öğrenicem tabi.

** HEPİNİZE MERHABA ARKADAŞLAR! UZUN SÜRENİN ARDINDAN YENİ BÖLÜMÜMLE GERİ DÖNDÜM. BUNDAN SONRA ARA VERMEDEN DÜZENLİ OLARAK DEVAM EDECEĞİM. UMARIM BEĞENİRSİNİZ. YORUM YAPMAYI VE OY VERMEYİ UNUTMAYIN LÜTFEN. SİZLERİ SEVİYORUM 💞

Multimedia: Ege

NOT: Multimediadaki şarkıyla beraber okuyun.

Bi sonraki bölümde görüşmek üzere, öpücüklendiniz 😙

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 18, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KÖTÜ KIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin