1

30 9 48
                                    

Borgin'lerde bir telaş vardı bugün. Herkes bir yerlere koşuşturuyordu. Tatile gideceklerdi hep beraber ve ortalık karışmıştı son gün. Angelina izliyordu sadece içkisini yudumlarken. Ailesi ona her zaman iyi gelmişti. En çokta böyle zamanlarda izlemek hoşuna gidiyordu.

" Hayatım ,Matias'ın çantasıni aldın mı? " Darian etrafı toplarken aldıklarını tektek kontrol ediyordu, çocukla olmak biraz zordu, onun için dahada zordu.

Castor aynı soruyu bininciye duyduğu için bezgince cevap verdi " evet aldım, senin çantanın yanına koydum hatta, onların üstündede Matias'ın arabası var,yaninda da deniz olan eşyalar hepsini aldım güzelim." Yanına gelen Matiası kucakladı . Darian'ın bu taleşlı hali hoşuna gidiyordu biraz ve hafif güldü.

Bir taraftan kıyafet kavgası yapan Rainbow ve Bruce vardı. " rainbow sana kaç kere dedim, onlar benim tshirtüm. Dolayısıyla benim valizimde olmalı ama dolapımın yarısı sende ! " yakınıyordu Bruce.

"Aman ne olacak hem böyle bol şeyler güzel oluyor, yazın efil efil." Bruce'a gulerek valizini gorevlilerden birine verdi arabaya yüklesin diye en sonunda da arabaya geçti. 

Bruce ise somurtarak arkasından baktı sadece. Bir anda ensesine yediği tokatla arkasıni döndü , Teddy sırıtıyordu " dolapını kitliceksin salak kitlemezsen böyle olur." Bruce somurtarak kalmaya devam etti ve en sonunda o da arabada yerine geçti Teddy ile birlikte.

Chloe tatil Vlog'u çekiyordu bir yandan ve Rain ona eşlik ediyordu arkada figuran gibi duruyorda olabilirdi ama arada konuşuyordu.

Luken tam takın her şeyi hazırlamış arabada erkenden yerini almıştı zaten .

Herkes hazır olunca Angelina'da yerinden kalktı ve arabanın ön koltuğuna geçti. Birkaç mutlu, birlikte anıları olmasıni istiyordu, belki hepsi ayrılmadan son mutlu zamanları olacaktı.

~♡~
Eveet bu uzun zamandır aklımdaydı ve yazdım gitti, Borginleri çok seviyorum umarım sizde seviyorsunuzdur.

Sizleri seviyorum ♥️

Borgins'Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin