4 част

120 13 1
                                    

~Хюрин~
Какво щеше да направи баща ми..,от къде щеше да намери пари...?
Излязох от бара,където бях дошла за да се срещна с Jungkook...Вече беше станало късно, почти се свечеряваше...надявах се да хвана последния автобус.
Когато стигнах до спирката,разбрах,че
съм изпуснала автобуса.Въпреки това,останах там...

~Jungkook~
Цяла нощ не бях спал,умът ми не можеше да проумее.Со Джин...и Техун.Те...?
Щях да се побъркам от гняв...Не бях предполагал,че Техун  би ми причинил нещо такова...Но щях да си отмъстя!
~Днес не ми се ходеше никъде,но не исках и  семейството ми да научи за случилото се,затова ,в крайна сметка излязох от вкъщи  и тръгнах към университета.

~Закъснявах...когато вървях през коридорите срещнах Хюрин...Боже...аз бях забравил за уговорената ни среща.Тя ме погледна,но в погледа и' не виждах гняв...омраза,по-скоро тревога.Тъкмо щях да кажа нещо,когато тя мина по край мен...успях да я настигна,но тя не ми обръщаше внимание.

~За щастие професорът не ни направи проблем и ни позволи да влезем.Хюрин седна при Техун.Той и' се усмихна.През цялата лекция наблюдавах Хюрин,пишеше трескаво всяка дума,която излизаше от устата на професора.А Техун,също като мен постоянно я наблюдаваше.Явно я харесваше,но тогава защо ...?
Ето бях намерил...начин за отмъщение.Техун ми беше отнел Со Джин, аз щях да му отнема Хюрин.
......
Jungkook: Ким Дже....искам да научиш...всичко възможно за Мин Хюрин...Всичко,разбра ли ме?
Ким Дже :Да, господине...
.....
Ким Дже: Мин Хюрин...няма нищо интересно...,завършила е средното си образование с пълно отличие,а и е втора по успех в страната...Има брат и баща,....А да...Баща и'.Има затруднения ,не може да плати кредита си...Вероятно  ще му онемат къщата....
.......
Вече знаех всичко за нея.
Изчаках  я пред ресторанта,в който работеше. Когато излезе ...
Jungkook:МИН ХЮРИН!
Не ме чу.Беше си сложила слушалките. Толкова бързо вървеше,че за да я настигна трябваше да забързам крачките си.
После реших да не я стряскам,вървях след нея.
Докато вървеше, спря внезапно.Чякай тя плачеше ли...?!
Зави към по-затънтена уличка.После я видях,как клекна и скри лицето си.Какво се случваше....?
Jungkook:Хюрин!
Тя вдигна главата си,очите и се разшириха..
Jungkook:Стани....
Хюрин:Ти..какво правиш тук?
Jungkook:Щях да ти задам същия въпрос?
Хюрин изтри сълзите си.
Jungkook:Защо плачеш?
Хюрин:Нищо...аз..
Jungkook:Ожени се за мен!
Хюрин:Ти.... какво дрънкаш...?Главата ли си удари някъде?
Jungkook:Имаш нужда от пари ,нали?
Хюрин:Ти от къде знаеш това...?
Jungkook:Няма значение..Отговорът ти ще е " да ",предполагам?....Да разбирам ли от мълчанието,че е така....Добре,3 месеца! 3 месеца,ще се правим на женени....В замяна ще помогна на баща ти с кредита.
Хюрин:Но защо ще  го правиш?
Jungkook:Това не те интересува...!
Хюрин:Не мога.
Jungkook:Ще гледаш как брат ти и баща ти остават на улицата...?...Ами добре..
Обърнах се за да тръгна.
Хюрин:Почакай....аз...,добре.
Парите...бяха невероятно нещо!
Jungkook:Утре ще дойда да те взема...!Не си позволявай да разкажеш на някого за това!
........
~Хюрин~
Бях напрегнала всичките си мозъчни клетки за да намеря обяснение...,но не можех,не можех да намеря причини. Защо Jeon Jungkook би поискал  да се ожени за МЕН?
Когато се върнах в квартирата си,съквартирантките ми вечеряха.Поздравих ги и си легнах.
.......
Събудих се благодарениена не алармата,а защото един непознат номер ми звънеше.После си спомних за думите на Jungkook...той ли ми звънеше..Вдигнах телефона.
Хюрин:Ало...?
Jungkook:Защо не си вдигаш телефона, глупачке?
Хюрин: Аз...
Jungkook:Имаш пет минути за да излезеш.Чакам те.
Хюрин: Чакаш ме..?
Затвори...Той..как?  Jeon Jungkook ме чакаше.....мен ?
Измих си лицето на бързо,облякох се..и излязох.
Нямаше как да не го видя.
 Стигнах до колата му.

 Стигнах до колата му

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Jungkook:Качи се.
Хюрин:Къде ще ходим?
Jungkook:Ще те запозная с родителите ми...всъщност с майка ми,с баща ми се познавате.
Хюрин:Ама ти, сериозно ли?Не го правиш ,защото ме обичаш нали?
Jungkook:Хюрин,не бъди смешна...
Хюрин:Аз не виждам нищо смешно.
Спря да ми говори..,имах чувството,че сънувам.
.....
Къщата на Jungkook беше огромна.Това ме накара да се спря.Как можех да му повярвам, ако просто се подиграва с мен...?
Jungkook:Какво правиш?
Хюрин:Аз....
Jungkook:Оправи физиономия си,филмът започва!
Той ме хвана за ръката.
Когато влязохме,една прислужница веднага дойде при нас.

Love Scenario-JJKWhere stories live. Discover now