Stay-14

1K 155 114
                                    

לפני שאני מתחילה.. בבקשה בבקשה בבקשה תצביעו, אני רואה שיש כל כך הרבה צפיות אבל כל כך מעט מצביעים וזה מאכזב נורא. תודה מראש.

ולפרק:

לואי היה בהלם. זה קרה בכזו פתאומיות, וכל כך מהר, שהוא בכלל לא הספיק לחשוב אם הוא באמת רוצה לנשק את הארי...

איזה שטויות.

ברור שהוא רוצה.

בטנו התהפכה בהתרגשות עם כל תנועה ששפתיו של הארי עשו כנגד שלו, והוא מיהר לנשק חזרה.

זה היה כל כך טוב, כל כך נכון.

אפילו יותר מהנשיקה הראשונה.

הארי המשיך לנשק את לואי באיטיות אך בנחישות, ידיו על לחייו, מלטפות בעדינות, מידי פעם יורדות לצווארו של לואי שהניח את ידיו על כתפיו של הארי.

"לואי..." מלמל הארי וניתק את שפתיהם, מצמיד את מצחו לזה של לואי.

"זה היה..." מלמל לואי, מעט מתנשם. "שונה. אבל שונה טוב." הארי גיחך. "תודה, אני מניח."

"הארי..." לחש לואי. "אני... אני הומו." הוא עצם את עיניו באימה, כאילו מצפה שהשמיים יפלו עליו, או שיקרה משהו רע.

"לא קורה כלום..." הוא מלמל בסקרנות ופתח עין אחת. "אני בסדר, אתה בסדר. לוטי בסדר, פיזי בסדר, דייזי בסדר, פיזי בסדר, אמא בס..."

"לואי!!!" נשמעה צרחה מלמטה. "בוא מהר!!" לואי השתחרר מהחיבוק של הארי ורץ למטה, הארי בעקבותיו.

פיזי עמדה במורד המדרגות, מחכה להם. "פיז, מה קרה? שאל לואי בבהלה. פיזי לא הוציאה הגה מפיה, רק הובילה אותם אל המטבח, שם התאומות ישבו על הרצפה ליד גוף שוכב, ולוטי עמדה בצד וצרחה בהיסטריה משפטים לא ברורים אל הטלפון שלה.

"זו אמא..." לחשה פיזי באימה.

"היא פשוט התמוטטה."

----------

לואי הסתובב במעגלים במסדרון בית החולים, אוחז בשיערו בייאוש.

"זה אני, זה באשמתי, זה בגלל מה שאמרתי, שאני הומו, בגלל שנישקתי אותך!"

"אויש, נו, לואי, זה בכלל לא קשור."

"איך אתה כל כך בטוח?"

"כי אני נישקתי בנים, והרבה, ולא קרה שום דבר רע במשפחה שלי!"

"סבא שלך מת." אמר לואי בתוכחה.

"הוא היה חולה סרטן במשך שלוש שנים וחצי!" קרא הארי.

"ומתי יצאת מהארון?"

"שנה אחרי שגילו לו את המחלה, לואי!"

לואי גלגל עיניים, חסר תגובה. "בכל מקרה, אני בטוח שזה קשור."

"אין שום סיכוי שזה קש..."

"לואי טומלינסון?" רופאה יצא מהחדר בו ג'והאנה אושפזה, על פניה מבט מהסוג של "אין-לי-חדשות-טובות-אבל-אני-אנסה-להציג-אותן-בצורה-הכי-בסדר-כדי-שהן-לא-ישמעו-גרועות-כל-כך".

"זה אני!" קפץ לואי. "טוב... יש לנו חשדות בנוגע לאמך, שלחנו אותה לבדיקות דם, בינתיים נשאיר אותה מאושפזת פה, התוצאות אמורות להגיע עד מחר. היא מתחילה לחזור להכרה, עוד כמה דקות תוכל להיכנס אליה." לואי הנהן במרץ. "מה אתם חושדים שיש לה, אם אפשר לשאול?" הרופאה חייכה חיוך קטן. "עדיף שלא, אנחנו עדיין לא בטוחים בכלום ועדיף שלא נלחיץ אותך סתם. כפי שאמרתי קודם, התוצאות יגיעו מחר."

לואי הנהן והתיישב בתנועה מעט "מובסת" ליד הארי. הרופאה הנהנה הנהון קטן וחזרה לחדר. "הארי..." לחש לואי, השעין את ראשו כנגד הקיר ועצם את עיניו. "אני מפחד, מה אם זה משהו רציני?"

"היא תצא מזה." אמר הארי, אף על פי שלא היה בטוח בזה כל כך בעצמו. לואי הנהן, בעודו משאיר את עיניו עצומות ומשחק עם אצבעותיו.

לפתע אחיותיו של לואי יצאו מהחדר. "שעות הביקורים נגמרו, צריך לחזור הביתה..." מלמלה לוטי במבט מושפל. לואי הנהן ונעמד, עדיין משחק עם אצבעותיו.

הם יצאו מבית החולים בשתיקה, כל אחד בתוך עולמו ומחשבותיו.

ג'והאנה הייתה חלשה במשך זמן רב, כבר חודשים רבים שהיא מתלוננת על חולשה, כאבי ראש וכאבי מפרקים, אך היא הגדירה את התופעות האלה בתור "השפעות של הגיל" ו-"מחסור בשעות שינה". אף אחד לא חשב שיש לה משהו רציני.

אף אחד לא חשב.

למחרת

לואי התעורר חלש ותשוש. זרועותיו כאבו עוד מאתמול, הוא לא עמד בלחץ. הוא הפשיל את שרווליו וראה שהחתכים החדשים מעט דיממו במהלך הלילה, הוא חייב להחליף את המצעים. אסור לאף אחד לגלות.

"לואי!" לפתע נשמע קולה של דייזי. או פיבי, לפעמים הוא עדיין לא לגמרי הבדיל בין הקולות שלהן.

הוא ירד למטה בריצה, רואה את לוטי מנופפת במעטפה עם חותמת בית החולים. "התוצאות של אמא!" היא קראה בהתרגשות.

היא פתחה במהירות את המעטפה, מוציאה את צרור הדפים המקופלים בקפידה ופתחה אותם. "משפחת טומלינסון... בלה בלה בלה... בעקבות בדיקת דם שנערכה... בלה בלה, התאריך של אתמול..." היא העבירה דף והמשיכה לקרוא. "הו, הנה התוצאות!" היא סרקה במהירות את הדף עם מבטה, שהשתנה למבועת תוך שניות. "לא..." היא לחשה, דמעות עולות בעיניה. "לא, לא, לא!!" היא צעקה, הדמעות מחליקות במורד לחייה, המעטפה נופלת מידה והיא נופלת לאחור בכבדות על הספה.

לואי מיהר להרים את המעטפה, וקרא את הכתוב, עיניו נפערו בהלם. הוא הרגיש את הדמעות עולות גם לעיניו.

"מה כתוב שם?!" צעיקו פיבי ודייזי במקהלה.

"זה... אמא... היא..." לחש לואי.

"יש לה לוקמיה."

~~~~~~~~~~

טאם טאם טאאאאאאם

הו ויצא פרק ארוך הפעם!

בבקשה תצביעו ותגיבו!

אוהבת ;*

Stay-Larry Stylinson [✔]Where stories live. Discover now