ilk ve son ; sen benim kedimsin

69 11 41
                                    


sen benim kedimsin

Serin bir yaz akşamında , deniz kenarındaki banklardan birinde oturan genç usulca batmakta olan güneşi seyrediyordu.

İş çıkışında eve uğramadan direk buraya gelmişti ve şuan , sözleştiği sevgilisini bekliyordu.

Yoldan geçen bir iki araba dışında en ufak bir ses dahi yoktu.

Az sonra arkasında birisinin olduğunu hissettiğinde hızlıca arkasına döndü ve onu gördü.

Biricik sevgilisi Jimin'i.

"Biraz erken gelmişsin sanki Jimin. "

"Heey , müdürü biliyorsun. Gıcıklık yapmazsa olmaz. Hem eğer o son dakika siparişini götürmeseydim işten kovulacaktım. "

"Peki peki. "

Sevgilisinin sözlerine karşılık gülümsedi ve banktaki boş yere oturdu Jimin.

Çıkmaya başlayalı yaklaşık 2 hafta olmuştu ve bu onların ilk baş başa geçirdikleri ilk akşamları olacaktı.

"Ee , hayat nasıl gidiyor ?"

"Biliyorsun Jimin. Sohbet başlatmak için de pek uygun bir soru değil , biliyorsun. Hayatımda iyi giden tek şey sensin ... "

"Hey , hadi ama . İşten falan kovulmak kadar kötü şeyler gelmedi ya başına. "

"Sen öyle san . Bugün işten kovuldum. "

"Peki yine kimi dövdünüz de kovuldunuz acaba , Bay Yoongi ?"

"Heey , kimseyi dövmedim ben !"

"Ne biliyim , genelde birilerini dövüp de kovuluyosun ya ?"

"Pff. Bu sondu. "

"Ne ?"

"Bu sondu dedim. Başka bi işe girmiycem. "

"Peki nasıl geçinmeyi planlıyosun ?"

"Bilmem. Belki evleniriz. Sen bakarsın bana , ha ?"

Bunu söylerken kahkaha atmıştı genç oğlan.

"Bu bir evlenme teklifi falan mıydı ?"

"Nasıl anladıysan o ."

"Ben evlenme teklifi olarak anladım."

"Ee o zaman cevap ver."

"Ne cevabı ?"

"Evlenme teklifi olarak anladıysan evet ya da hayır demen gerekir zeki. "

"Hmm , evet o zaman."

"Yeey , hadi evlenelim. "

Genç oğlan sahte olduğu çok belli olan bir sevinçle kollarını kaldırdığında iki oğlan da kahkahalara boğuldu.

"Bu arada , Jiminie. Beni hep sevecek misin ?"

"Tabii ki. SENİ KEDİLER UÇANA KADAR SEVECEĞİM !"

"Bağırmasana aptal ! Hem ben uçarsam beni sevmekten vaz mı geçiceksin ?"

"Ne alaka Yoongi ?"

"Heey , kedi olduğumu söyleyen sendin !"

Sahte bir kızgınlıkla ona bakan mavi saçlının suratına garip garip bakan genç birden kahkahalara boğuldu.

"D-doğruu ! "

Bunun üzerine kahkahalarla gülmeye başladı iki genç de.

Yavaş yavaş batan güneş eşliğinde , denize doğru ilerlediler.

Ayakkabılarını çıkarıp suya atladı ve ona şaşkın şaşkın bakan Yoongi'nin suratına su atmaya başladı Jimin.

Bunun üzerine  Yoongi de ayakkabılarını çıkarıp suya girdi ve Jimin'in başından aşağı su atmaya başladı.

İki genç birlikte eğlenirken saat gece yarısına geldiğinde ikisi de denizden çıktı ve evlerine doğru ilerlediler.

~son~

Bum bum buum. Gecenin Kraliçeleri Serisi birinci kitap bittiii !

For : hosperanza

Nasıl olmuş ?

Soft bi şeyler yazmaya çalıştım.

Diğer hikaye Chaennie olucak.

kediler uçana kadar • yoonmin | ✔ |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin