⚫11⚫

226 20 1
                                    

*hatırlatma
Üzerimizi değiştirip pijamalarımızı giydik. Seokjin'e aklımda olan bir soruyu sordum.
+" Sevdiğin biri var mı ? "
.
.
Fazla duraksadı. Var mıydı gerçekten? Eğer varsa benimle evlenmesini kabul edemezdim. Bir başkasını seviyorken benimle evlenmesi doğru olmazdı. Hiçbir şey söylemiyordu. Bu beni daha da tedirgin ediyordu. Ya sırf planı bozmamak için yok derse. Konuş artık Seokjin..

{Seokjin'den}
Ne diyeceğimi bilemiyordum. Var desem asla o kişinin kendisi olduğunu tahmin edemeyecek ve evlenmek istemeyecekti.
Gerçi Bay Park onlar evlenmiyorsa Hoseok ve Minji'nin evlensin demişti. O hâlde yok demek yerine var mı demeliyim? Ah cidden.. Artık dayanamayıp içimden geleni söyledim.

-" Evet var Minseo." gözlerimin içine bakıyordu.. ama hissiz değil duygu yüklüydü eğer gerçek hayatta olmasaydık beni sevdiğini düşünürdüm. Yani bu sadece rüyada olacak bir şeydi.

+" Evlenmemize gerek yok."

-" Hoseok ve Minji evlenir sen de özgürlüğüne kavuşursun işte." bedenin özgür ruhun bana tutsak olsa keşke...

+" Ev tutmaya da gerek yok hatta ben gideyim şimdi." bozulmuş gibiydi. İyi de neden?

-" Hiçbir yere gidemezsin abin seni bana emanet etti."

+" Ben çocuk değilim. Korumana da ihtiyacım yok." ne oldu şimdi böyle? Banyoya gidip giyinmeye başladı. Banyo kapısı kapalıyken konuştum.

-" Seni göndermeyeceğimi biliyorsun."

+" Hangi sıfatla bana karışıyorsun?" ow bu ağır gelmişti. Doğruydu hangi sıfatla karışıyordum..

Banyodan çıkıp dış kapıya doğru gidiyordu kolundan tuttum.
+" Seokjin bırak."

-" Bırakamam..istesem de bırakamam." böyle olsun istemezdim ama..

+" Canımı yakıyorsun bırak artık." sen de benim canımı yakıyorsun ama ben senden beni bırakmanı asla istemiyorum sevdiğim..

Kolunu bırakıp kapıyı sertçe kapattım. Bir elimi duvara koydum.
-" Evet sevdiğim biri var. Peki kim olduğunu neden sormuyorsun?"

+" Umrumda değil. Ya da dur tahmin edeyim şu geçen rüyanda görüp gitme doye sayıkladığın kız mı? "

Yapma bunu işte. O gün rüyamda Hyuna'yı görmüştüm. Hatırlatmasıyla tekrar gözlerim doldu. Evet ben onu çok sevmiştim ama o terk edip gittikten sonra sevgimi devam ettirmem bana zarar vermekten başka bir işe yaramazdı.

+" Ne oldu duygulandın. Çok mu özledin onu? O da seni seviyor mu peki ? Aa yoksa platonik misin ? "

Söylediği her cümle kafamın içinde yankılanıyordu. Başım dönüyordu. Gözümün önünde eskiler canlandı.

________________________

-" Yavaş ye boğulacaksın kkkk"
-" Omo bok çok lozzotlo."
-" Ahahhaaha ağzını ye de konuş."
-" Çok lezzetli diyorum sen niye yemiyorsun."
-" Seni izlemek daha hoşuma gidiyor."
-" Yah utandırma ~ "
-" Oyş utanırmış da benim prensesim. Alışsan iyi edersin."
-" Seokjiin hiç ayrılmayalım olur mu?"
-" Ben seni asla bırakmam Hyuna' m."
________________________

Diz çöktüm ellerimi kafamın iki yanına koydum. Çıkmıyordu kafamdan her an gözlerimin önündeydi her sözü kulaklarımdaydı.
______________________
-" Seni çok seviyorum sevgilimm. Hep yanımda ol."
______________________

-" Yeteeerr !! Yeter yeter çık aklımdan yeter. " elimle kafama vurmaya başladım.
Yanıma oturup durdurmaya çalıştı.

+" Seokjin sakinleş bak bana." gözlerim kararıyordu. Ona baktığımda görüşüm bulanıklaştı. Galiba bayılıyordum.

 ROOMMATE || KSJ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin