《Capitolul 14》

66 10 13
                                    

Din perspectiva lui Joel Pimentel.

Imi deschid ochii umezi. Priveam tavanul, simtind un mare gol in stomac. Ma asez pe marginea patului si imi sterg lacrimile, gandindu ma la in ce s a transformat viata mea.

Imi fac un dus, ma imbrac si ies din casa, mergand spre liceu. Cand ajung, intru in hol si il caut pe Erick cu privirea. Il vad cum isi inchidea dulapul, iar ceva nu era bine, parea nervos. Ma apropii usor de el si imi pun mana pe umarul lui.

-Idiotule -sopteste miscandu si umarul pentru a mi da mana la o parte-

-Totul bine? -intreb confuz-

-Doar lasa ma in pace, Joel. -spune incepand sa mearga-

-Nu ai incredere in mine? -intreb mergand in spatele lui-

-Doar indeparteaza te de mine, asta e ceea ce ai vrut mereu, nu?

-De ce crezi asta? -il prind de maneca si il trag pentru a fi fata in fata cu mine.-

-Pentru ca prefer sa ma indepartez de tine inainte sa ma duci la director pentru ca iti vorbesc sau te privesc. Crede ma, am inteles perfect, crezi ca poemele mele sunt obscene si stupide, doar incerc sa nu te mai deranjez. De ce acum esti diferit?

-Pentru ca te plac, Erick. -soptesc-

-Imi pare rau, dar nu te cred. Mai bine ne distantam, bine?

Nu stiam ce sa spun, nu stiam ce sa fac. Baiatul cu ochi verzi se intoarce cu spatele si incepe din nou sa mearga, iar atunci mi a venit o idee.

"And I try,

Oh my God do I try

I try all the time

In this institution"

Vad cum Erick se opreste in loc, ascultandu ma cantand. Merg la el si il îmbrățișez, simtind dupa cateva secunde cum bratele lui ma înconjoară. Căldura corpului lui ma facea sa devin dependent de aceasta senzatie. Il iubeam pe Erick, iar acum eram sigur de asta.

-Cum de ai stiut? -sopteste fara sa se indeparteze de mine-

-Ce sa stiu? -intreb-

-Despre melodie.

-Tu mi ai zis, mama ta ti o canta cand erai mic.

-Asa e. -se desparte din îmbrătisare si ma priveste.- Dar nu mi amintesc sa ti fi spus asta.

-Nu contează, mai bine sa mergem. Domnule Colon, vreti sa plecati de la ore cu mine?

-Normal ca vreau, domnule Pimentel. -spune luandu ma de brat-

Mergem pana acasa la mine spunand lucruri amuzante si mancand vata de zahar. Ajungem acasa si urcam in camera mea cand vedem ca nu e nimeni. Aprindem televizorul si ne uităm la seriale pana seara.

-E tarziu. -spune ridicandu se-

-Serios? Credeam ca e devreme. -spun razand-

-Deja s a intunecat, Joel. Mama ta e acasa si ma simt incomod, ma priveste ciudat.

-Nu te priveste ciudat, doar ca nu te cunoaste, nu l aduc acasa decat pe Richard.

-Pai nu cred ca e pent... -il opresc din vorbit, sarutandu i buzele si facandu l sa cada pe pat. Ma despart putin pentru a ma urca peste el si a l saruta din nou.- Si cand vine Richard... faci asta si cu el? -spune cand ma despart de el-

-Nu. -spun începând sa i desfac nasturii camasii-

-Ce faci? -intreaba- mama ta e acasa.

-Faci mult zgomot? -soptesc inclinandu ma spre urechia lui pentru a o mușca-

-Nu stiu. -rade nervos- n am facut o niciodata.

-Imi spui ca esti virgin? -ma joc cu parul lui- Bine, nici eu n am mai facut o niciodata cu un baiat. Vrei asta?

-Da, vreau. -șoptește- as face orice cu tine.

Zambesc si incep sa i sarut gatul.

-O faci doar pentru ca esti curios? -intreaba-

-Nu Erick, o voi face pentru ca vreau s o fac si pentru ca... -ma opresc pentru a mi face curaj sa o spun- o voi face pentru ca te iubesc.

Imi ia fata in maini si ma ridica pentru a l privi. Vad un zambet si surprinedere pe fata lui. Zambetul lui ma facea fericit, el ma facea fericit.

-Ce ai zis? -intreaba-

-Am zis o deja, Erick. -spun cu obrajii rosii-

-Poti s o spui, uitandu te la mine? -intreaba-

-O s o fac pentru ca te iubesc. Te iubesc si am nevoie de tine.

-Si eu te iubesc, Joel. -ma apropii de el si mi da un scurt sarut pe buze.

Continui sa i sarut gatul, mângâindu i corpul. Dupa cateva minute toate hainele noastre erau aruncate prin camera, corpurile noastre frecandu se si transmițându ne caldura si iubire.

-O sa te pregatesc, bine? Asa n o sa te doara mult. -ii soptesc-

-Fa ce trebuie să faci. -geme incet-

Incep sa il pregatesc, el strangand patura in pumni.

-Trebuie să te relaxezi -ii spun- daca te concentrezi pe vocea mea, te voi face sa simți lucruri minunate. O voi face sa fie special, Erick. -vorbesc pentru a l distrage, intrand putin cate putin in el.-

Ma opresc putin pentru a se obișnui, iar apoi incep sa ies si sa intru înăuntrul lui.

-Se simte bine. -geme incet- o faci bine. -isi musca buza pentru a nu face mult zgomot-

Incerc sa ma apropii si mai mult de el pentru a i putea auzi toate soaptele si gemetele si cresc viteza cu care intram si ieseam din el pentru a i oferi mai multa placere.

-Esti perfect. -spune dandu mi parul ce mi cazuse pe fata la o parte-

-Suntem perfecti. -raspund sarutandu l-

Imi duc mana spre membrul lui si incep sa o misc repede, sarutandu l pentru a nu scapa vrun geamat.

Dupa cateva miscari acompaniate de cateva gemete termin in interiorul lui, iar el pe abdomenele noastre. Imi lipesc fruntea de a lui închizând ochii si ascultându ne respirațile agitate.

-Te iubesc, Erick. -spun lasand un scurt sarut pe buzele lui-

-Si eu te iubesc, Joel.

Ies din interiorul lui si ma pun langa el in pat. Privesc ceasul si vad ca mai erau 30 de minute pana la miezul nopții. Era dureros sa ma gandesc ca Erick urma sa uite asta, cel mai minunat moment din viata mea.

-Asta o sa sune foarte urat, dar... - soptesc fara sa-l privesc- putem sa tinem asta secret?

-Bine. - raspunde imediat-

-Serios? -întreb surprins- fara sa te superi?

-Nu, inteleg de ce faci asta. Totule nou pentru tine, nu ti face griji, as face orice stiind ca ma iubesti. -spune luandu si boxerii pe el si aruncandu i pe ai mei langa mine.

-Mersi, Erick. -zambesc îmbrăcandu ma.-

Se pune in pat din nou si se intoarce cu spatele la mine. Il iau in brate si incerc sa ma culc, voiam sa adorm inainte ca acest moment perfect sa se termine.

"Bip-ul" alarmei mele suna ca in fiecare dimineata. Imi deschid ochii iar apoi ii inchid la loc, lovind patul cu palma, iar cand simt marele gol de langa mine ma ridic si simt cum lacrimi incep să-mi cada pe față.

Joi ▪︎Joerick▪︎Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum