Cecilies synsvinkel.
Jeg vågnede ved at Niall skreg. Jeg faldt ud af sengen og skyndte mig at kalde på ham. "Niall!! Hvor er du?". Han råbte ude fra badeværelset "herude skynd dig!" Jeg løb derud og så Niall stå iført et håndklæde oppe på toilettet. Jeg kiggede nede på gulvet, der var en edderkop. "Niall, det er en lille bitte edderkop?" Sagde jeg med et lille grin. "Fjern den! Ellers kommer jeg aldrig ned herfra!" Sagde han og kiggede på mig. "Jesus Christ!" Sagde jeg og gik hen for at fjerne den. Jeg tog den op i hånden og smed den ud på altanen. "Tilfreds?" Tøvede jeg og kiggede på ham. "Det bliver jeg om lidt" flirtede han. Han kom stille hen til mig, på en ret tiltrækkende måde. Han pressede mig op mod væggen og begyndte at efterlade kys på min hals. Ret tiltrækkende. Han 'tabte' håndklædet og Niall stod nu iført underbukser, ikk noget dårligt syn. Han pressede mine arme op over hovedet på mig. Han trak sin ene hånd ind under min trøje og rørte mit bryst, det var virkelig rart, jeg moanede og Niall kiggede bare ned på mig og smilede. "Kan du lide det Baby?" Sagde han og åbnede min Bh. Jeg stønnede bare som svar. "Hop op" sagde han og jeg hoppede. Han førte mig hen til sengen og begyndte at tage mine bukser ned. Han kom engang imellem op og kyssede mig kort på munden, inden han forsatte med at kysse min mave.
Vi begge lå nøgen nu. Niall var ved at komme. Og jeg skreg lidt af smerte, der blev min mødom taget. Niall og jeg kom på samme tid, han faldt ned på sengen ved siden af mig. "Vi skal være hos min mor om 1 time skat" sagde jeg og smilede til Niall. "Så må vi hellere klæde os på" grinede han. Jeg rejste mig op og mærkede en hånd klaske på min røv. "Uha, vidste slet ikk du var så god" sagde han og kyssede mig. Jeg kyssede tilbage. Jeg gik i et hurtigt bad.
Da jeg havde fået min nye røde tætsiddende kjole på og mine sorte stiletter manglede makeupen og håret bare. Niall var gået i bad. Jeg krøllede mit hår og tog noget eyeliner, mascara og lidt øjenskygge på. Jeg kunne ikk finde min lipgloss nogen steder, og det var der jeg tænkte "Michael ved nok hvor den er". Jeg gik hen til Michaels værelse og bankede stille på. "Kom ind" råbte han. Da jeg kom ind var der helt stille. Okay Michael var ikk alene. Calum, Ashton, Luke, Harry og Zayn var der også. Alle stirrede på mig. Jeg standsede op og kiggede ned af mig selv. "Kan jeg godt have det her på?" Spurgte jeg og kiggede på dem. De alle kiggede lidt forskelligt på hinanden, og efter kiggede alle på mig og nikkede. "Hvorfor er i så stille?" Grinede jeg og så over på Michael. "Du er bare.." Startede Ashton, "så smuk" sluttede Calum af med at sige. Jeg fik lidt røde kinder, hvilket mindede mig om min lipgloss. "Michael, du skulle vel ikk have set min lipgloss?" Sagde jeg og Michael rejste sig og gik ud på hans badeværelse. De andre sad med deres guitars og stirrede på mig. "Skal i ikk hjem til familien?" Spurgte jeg. "Vores fly flyver om 4 timer, så vi er der om nogle timer. Vi har jo privat fly" grinede Harry. Jeg nikkede, og Michael kom med min lipgloss og gav den til mig. "Hvad bruger du egentlig min makeup til?" Grinede jeg. "Jeg kan godt lide at lægge makeup til mine keeks" grinede han. Jeg kiggede virkelig undrende på ham. "Jeg køber dig makeup i gave!" Grinede jeg og alle de andre flækkede af grin.
Niall og jeg skulle sige farvel til dem inden vi kørte. Så vi gav dem alle et kram. "Hyg jer" sagde Zayn. Vi nikkede og Nialls Security fulgte os ud til bilen uden at fansne fik fat i os. Jeg satte mig ind på passagerseddet, jeg synes at Niall skulle køre os derud. Han skal alligevel lære vejen.
Undervejs i bilen snakkede vi lidt om hvordan en dansk jul foregår. "Vi spiser and og flæskesteg, også danser vi rundt om juletræet mens vi synger sange. Også åbner vi gaver senere på aftenen" fortalte jeg. "Åbner i gaver om aftenen? Hvorfor ikk om morgnen?" Spurgte han. "Fordi sådan er vores traditioner, jeg synes også det er mærkeligt, efter at man har boet så meget i England" grinede jeg.
Vi kørte ind i indkørelsen, heldigvis havde min mor skovlet sneen væk. Niall kom over og åbnede døren for mig, som en rigtig gentleman. "Husk, min mor har fået en kæreste og de har en masse børn" grinede jeg. "Jeg elsker børn" sagde han. Vi tog de gaver vi havde købt til dem, og gik ind af døren. "Cecilie!!" Råbte Jonas. Han kom løbene imod mig på sine små fødder. Jeg satte gaverne til side og satte mig på hug, parat til at omfavne Jonas. Da han kom ind i mine arme tog jeg ham op. "Jonas, det her er min kæreste Niall" sagde jeg. Jonas rakte hånden stille frem. "Jeg hedder Jonas" sagde han. Heldigvis kunne Niall en smugle dansk efter alle de år med mig. "Jeg hedder Niall" sagde han. Jonas var allerede vild med Niall, inden for 2 minutter tog han Niall i hånden og skulle vise ham, hans Actionfigure. Jeg gik ind i køkkenet hvor min mor stod og lavede maden. "Hej mor" sagde jeg og gik hen og krammede hende. "Hej darling. Hvor er du smuk. Hvor er Niall?" Spurgte han og krammede mig. "Jonas viser ham hans Actionfigure" grinede jeg. Jeg gik ind og fandt Niall, vi skulle lige hilse på familen.
Vi gik ind i stuen hvor min mormor, faster, moster, morfar, morbror, farbror, Sebastian og en eller anden pige jeg ikk kendte Navnet på. "Hej, det her Niall." Sagde jeg og gik hen for at give dem alle et kram. Jeg nåede til pigen, "Hej jeg er Cecilie, det er min kæreste Niall" sagde jeg og rakte hånden frem. "Ligesom i Cecilie Schultz og Niall Horan?" Spurgte hun. Niall og jeg nikkede. Hun tog imod min hånd, men hun rystede lidt. "Jeg er Camilla, jeg er Sebastians kæreste" jeg gav hende et hurtigt kram.
Min familie var virkelig begyndt at elske Niall allerede, jeg kunne føle det. Jeg stod og kiggede på det store juletræ, det var virkelig smukt. Niall kom bag ved mig og krammede mig. Han tog sine hænder om min mave og lagde sig hoved på min skulder. "Dansk jul er fantastisk" sagde han. "Utroligt at du kunne forstå min families jydeaccent, den er ret svær at forstå for mange." Grinede jeg. Han grinede med. "Jeg elsker dig" sagde jeg og vendte mig om for at kysse ham. "Det blev et fint billede" sagde min morbror og smilede. Vi begge grinede bare.
Senere på aftenen skulle vi åbne gaver, Niall og jeg fik et promise armbånd af min mor og Toby. Jonas og Sebastian gav os to smukke lysestager, osv. Niall fik vidst lidt for meget at drikke, heldigvis så havde jeg stadig et værelse herhjemme. Så der overnattende vi. Det hele var bare fantastisk.
CZYTASZ
Live while we're young [1D & 5SOS]
FanfictionCecilie har det bedste liv, og det bliver kun bedre. Læs med og se hvordan en speciel dreng kommer ind i hendes liv