6. BÖLÜM

340 31 15
                                    

"İZ"

        18 MART 2020 SAAT 16.00             YILDIZIN KAYBOLMASININ. ÜSTÜNDEN 12 GÜN GEÇTİ

Kuzey 12 gün boyunca hiç yerine oturmamıştır nahide ve sefer ile elinde yıldızın fotoğrafı sokak sokak dolanıyor önüne geçen herkese yıldızı görüp görmediklerini soruyorlardı. aldığı cevapların çoğu ya üzgünüm yada görmedim ile sonuçlanıyordu. 4 saatlik arayışın sonunda ellerinde olan kocaman bir hiçti. ama hiçbiri umutsuzluk etmedi inançla aramaya devam ettiler kardeşlerini.

"yok işte yok ne gören var ne de duyan!"

"pes etmek yok elbette ondan bir iz bulacağız.er yada geç bulacağız anladınız mı?"

"ya sefer aramadığımız yer kalmadı her yeri didik didik aradık ne duyan var ne de gören"

sefer önüne geçen bir adamı çevirir

"merhaba bakın bu benim kardeşim 10 gün önce kayboldu onu gördünüz mü?"

"üzgünüm görmedim"

"ne olur bir daha bakın yalvarıyorum"

"üzgünüm beyefendi görmedim"

"ya ne demek görmedim ya ne demek görmedim. yalvarırım biri görsün kardeşimi bana geri verin yalvarıyorum!"

"seferim yıpratma kendini lütfen bak bulacağız söz veriyorum"

Yıldızı aramaya kaldıkları yerden devam ederler birkaç dükkana girdikten sonra son olarak bir eczaneye girerler

"son olarak burası kaldı"

"görmüş olması lazım artık birisi görsün"

"sakin olun ikiniz de artık hadi girelim"

"merhaba"

"merhaba buyurun nasıl yardımcı olabilirim? "

"biz bu kızı arıyoruz adı yıldız 175 boylarında kumral saçlı gördünüz mü?"

"evet gördüm"

"ne nerede gördünüz"

"bir bayan vardı yanında ilaç almaya geldiler..."

FLASHBACK

"merhaba"

"merhaba buyurun nasıl yardımcı olabilirim"

"ben uyku ilacı alacaktım"

"ne yapacaksın uyku ilacını pembe abla ?"

"bu sıralar uyku problemi çekiyorum belki yardımcı olur yıldızcım ya"

"bendede bir baş ağrısı var uyutmuyor beni ya"

"e sen de ağrı kesici al o zaman"

"haklısın ne zaman lazım olacağı belli olmuyor"

"borcunuz 28.65TL"

"teşekkürler kolay gelsin"

"iyi günler"

NOWADAYS (GÜNÜMÜZ)

"işte böyle"

"yardımınız için teşekkür ederiz iyi günler"

"kuzey pembe uyku ilacını ne yapıyor?"

"ne biliyim ben sefer ya uyku problemi vardır belki"

"pembe ablanın uyku problemi?

"yok artık nahide ablamdan mı şüpheleniyorsun?"

"yok canım ben öyle demek istemedim"

"bal gibi de öyle demek istedin ya ablamdan bahsediyoruz pembe benim ablam yapmaz böyle bir şey!"

"kuzey ben yaptın demiyorum kullanmadı ilacı kullanmaya başlamış bunu bir sorgula istersen kardeşi olarak ne dersin"

kuzey sefer ve nahide eve gelirler onları pembe karşılar 

"hoş geldiniz diyeceğim de pek hoş gelmediniz sanırsam"

"abla senin uyku ilacıyla işin ne?"

"ne ne diyorsun sen ne uyku ilacı?"

"abla yıldızın kaybolduğu gün eczaneden ilaç almışsınız uyku ilacını sen ne yapıyorsun? "

" ne yapacağım uyku problemim var bu yüzden aldım"

"neden uyku problemi çekiyorsun?"

" yurttaki çocuklarla ilgilenmekten çok yoruluyorum uyku düzenim bozuldu ayrıca sanane ne yapacaksın sen "

"abla ne demek sanane yıldız kayıp farkındasın dimi"

"farkındayım fakat bu konunun benim ile ne alakası var?"

"seninle alakası  var demiyoruz  pembe abla fakat bizim için en küçük bir ayrıntılı bile çok önemli ve en son yıldızın yanında seni görmüşler"

"ne yani nahide yıldızı ben mi kaçırdım?"

"biz sana kaçırıldı demedik ki?"

Bugün günlerden hiç benim adım yok. Kanatlanır içimden binlerce siyah kelebek savruluyor rüzgarda yaprak gibi kalbim... Uzaklarda bir yerde kalbim kayıp...

Devam edecek...

QUEEN OF THE NORTHHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin