Bad Boy'um Abdulcabbar

20 6 48
                                    

Bu kesinlikle ciddi bir kitaptır(!)

Dalga geçilmez ndkdm

Abdulcabbar da kuul bir ped poy dur.

Onunla dalga geçeni öperim!

Abdulcabbar benim aşkım. Eğer ona aşık olarsanızda yolarım. Abdulcabbar benim..

________________________

Saçlarımı iki yandan bağlayıp formamı giydim. Pembe çilek kızlı çantamı alıp çıktım evden.

Okula büyük bir heyecanla gidiyordum çünkü bugün de Abdulcabbar okula geliyordu. Aslında hergün geliyordu. Ama bugün de geldiği için çok heyecanlıydım.

Yolda yürürken yandan geçen servisten el işareti gördüm. Bu Abdulcabbar'ın servisiydi. Hatta el işareti yapan da Abdulcabbar'dı!

Orta parmak mı?

Heyyy!

Bu. Bu çok. Bu çok tatlıııı!

Bu beni önemsediği anlama geliyor ve bana günaydın diyor!

Abdulcabbar Sıddık, bad boy olabilirsin ama Kezban Hatem'in cazibesine dayanamadın!

Büyük bir özenle kalçamı sallaya sallaya girdiğim okulun voleybol filesine kafamı çarpıp yere yapıştım.

Yere uzanmıştım. Kimse bana bakmıyordu. Üzülüyordum ki tanıdık ayakkabıları gördüm. Abdulcabbar ve balenciage ayakkabısı! Onun ayaklarını görmemle oturur pozisyona geçtim. Bana baktı ve

-Çok ağrıdı mı?

Dedi. Sırıttım ve

-Evett!

Dedim. O bana bakmaya devam etti ve

-Tamamm. Sana iyi gelecek bir şeyim var.

Dedi ve elini cebine attı. Herkes bize bakıyordu. Pislik Ümeyye ve İt Seyfettin de dahil. Ümeyye kıskansın. Abdulcabbar benim!

Seyfettin de inceden bana yanık ama belli etmiyor.

Abdulcabbara cebinden ne çıkaracak diye heyecanla baktım.

O ise sırıtarak cebinden elini orta parmak yaparak çıkardı.

Herkes kahkaha atıyordu. Ben gülümsedim. Abdulcabbar çok tatlı biri. Beni önemsiyor.

Hemen ayağa kalktım ve Abdulcabbar a dokundum.

Yüzünü buruşturdu. Nasıl da tahrik oldu bebeğim.

Geri çekildi.

-Bana dokunma sümüklü.

Dedi. Anıra anıra gülenlere bakmamaya çalışarak ona baka kaldım.

"Sümüklü"

Bad Boy'um AbdulcabbarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin