Dnes bol odhodlaný prihovoriť sa neznámemu dievčaťu. Rozmýšľal nad tým dosť dlho a zistil, že nemá, čo stratiť. Buď si konečne pospí alebo preplače celú noc, čo mu môže byť jedno, pretože už aj tak nemôže spávať. To dievča mu nedá spávať a to sa s ňou ani nerozprával, tento fakt ho desí.
Jeho pes ho doviedol k lavičke a on si na ňu opatrne sadol. Nevedel, koľko je hodín, ale dúfal, že za chvíľu príde neznáma.
Napäto sedel, aby mu neunikol ani jeden zvuk v jeho okolí. Vždy, keď započul jemný štrngot kamienkov, natrčil nos a snažil sa zachytiť vôňu toho známeho parfému zmiešaného s vôňou cigariet a mäty. No ani raz ho nezacítil. Vždy to boli len nejaké kolínske alebo ostré voňavky, ktoré vám udreli do nosa až ste si museli kýchnuť.
Čím ďalej tým viac sa obával, že dievča nepríde. Pomaly už strácal nádej, keď zrazu pocítil mierny tlak na lavičke. Niekto si k nemu prisadol. Váhavo otočil hlavu na bok, smerom k dotyčnèmu. Bál sa, že je to niekto iný, no, keď mu do nosa udrela tá známa vôňa, upokojil sa a na jeho tvári sa rozlial široký úsmev. Otočil hlavu späť a sklonil ju k zemi.
"Kto si?" nesmelo sa spýtal. "Pozri sa a uvidíš," odpovedala s úškrnom, čo on nemohol vidieť. "Nemôžem, som slepý." "V tom prípade som tvoja nočná mora."
Neviem, aké to je, lebo som to písala o pól štrvtej :D neviem skôr zaspať :D ale je to lepšie ako som očakávala, že to bude O.o v každom prípade šťastné a veselé :) bohatého ježiška (Louisa :D)
أنت تقرأ
Perfume n.h. AU /Short story/
أدب الهواة"Kto si?" nesmelo sa spýtal. "Pozri sa a uvidíš," odpovedala s úškrnom, čo on nemohol vidieť. "Nemôžem, som slepý." "V tom prípade som tvoja nočná mora." Copyright © DeeHoran24