~Jungkook~
Лежах до Со Джин...тя непрекъснато ме целуваше...
Со Джин:Jungkook...добре ли си?
Jungkook: Не знам.Неистина не знаех.Бях дошъл,мислейки, че ще се почувствам добре, но не...чувствах се така сякаш изневерявам на Хюрин,не спирах да си мисля за нея...лицето и',погледите и' ....
Со Джин:Колко ще продължи тази глупост?
Jungkook: 3 месеца.
Со Джин:Не можеш ли просто да се откажеш?Признавам си,да си мой,въпреки,че си сгоден е вълнуващо,но това ,че тази мизерница ще е на моето място ,ме дразни.
Jungkook:Потърпи 3 месеца, ако се откажа сега,баща ми няма да разбере,че Хюрин не струва,че ти си по- добрата... Со Джин, защо онази вечер....
Со Джин:Моля те ,да забравим за това...
После отново започна да ме целува,но аз не отръщах на целувките и'...нещо между нас се беше променило.
Со Джин:Jungkook ,какво ти е?
Jungkook: Изморен съм...
После и двамата затворихме очи...~Хюрин~
Беше 02:00 ,а аз още не бях заспала. Не можех да повярвам,че бях се сгодила с този нещастник....Възглавницата ми се беше намокрила от сълзите ми...плачех....страдах...тихо...~Сутринта си приготвях кафе , очите ми бяха се подули от толкова плач...изглеждах много зле...Телефонът ми позвъня...
Хюрин:Ало..
Jungkook:Чакам те.
Хюрин:Защо?
Jungkook:Баща ми ни следи,трябва да изглеждаме като двойка...
Затворих му...
Излязох от пансиона и се качих в колата му.Jungkook: Оправи си физиономията!Трябва да изглеждаме като "щастлива двойка"!Ще отидем да закусим...
Не му отвърнах.
~
Jungkook поръча храната,без да ме попита ,какво желая.
Когато храната дойде..аз дори не исках да я докосвам,единствено си налях вода в чашата...телефонът ми позвъня.Това беше Техун..
Jungkook:Няма да му вдигаш!....а и ти казах,че няма да работиш,само ме излагаш...
Хюрин:За каква ме мислиш...Кукла ли съм ти?Ти ме въвлече в това проклято нещо!
Jungkook:Не ми викай!Няма да работиш...няма да се виждаш с Техун!
Хюрин:Ще се срещам ,с когото и когато си искам!
Jungkook: Няма!
Хюрин:Престани...да ми заповядваш!
Jungkook: Как смееш да ми викаш!
Станах от стола...и излязох от кафето.
Не успях да се отдалеча много.Jungkook ме хвана мното силно за ръката.
Jungkook:Какво си мислиш,че правиш,тапачке?Всички гледат нас.
Хюрин:Остави ме,боли!Всеки път,когато се държиш така с мен,ще те излагам!После ти ще трябва да обясниш на баща ти...,а извинявай,забравих,че не искаше да го разочороваш...~ Jungkook~
За секунди беше успяла да ме ядоса...Успях да я накарам,да се качи в колата...
Jungkook:В университета не се доближавай до мен.
Хюрин:С радост.~Хюрин~
Най-сетне този мръсник се беше махнал. Седнах и изчаках лекциите да започнат.Техун дойде в последния момент и не седна до мен.Това ме натъжи...~Бях тръгнала към тоалетната..в коридора постоянно чувах неща от сорта на: "Не мога да повярвам , с тази ли се е сгодил?",Наистина носят пръстени","Виж и' дрехите,как може това да е снахата на семейство Jeon", "Jungkook заради тази ли скъса със Со Джин? ".Без да им обръщам внимание, влязох в тоалетната. Пуснах чешмата и започнах да си мия лицето.Изведнъж чух, че някой заключи вратата.
Х:Да видим ,колко е издръжлива годеницата наJungkook?
Две момичета ми се усмихваха нагло.
Когато те започнаха да идват към мен ,аз направих крачки назад...но нямаше къде да избягам.Почувствах студената стена,бях в капан.
Хюрин:Какво искате от мен?
Х:Нищо...просто искаме да се запознаем...
След един як шамар и удар в корема,бях съборена на земята.
Х:Не я удряй по лицето!
Х:Спокойно....тя няма да каже...
Продължиха да ме удрят силно..
Очите ми причерняваха от болка..
Х:Мисля,че стига толкова...Со Джин ти праща поздрави,скъпа!....
Х:Хей ,добре ли си?
Хюрин:Да...благодаря...
Х:Аз съм Хана...искаш ли да пийнеш вода..
Хюрин:Благодаря..
Хана:По-добре ли?Искаш ли да ми разкажеш ,какво се случи?
Jungkook:Не ,не иска.
Хана:Ти ,кой си,че отговаряш вместо нея?
Jungkook:Сгодени сме....аз съм Jeon Jungkook...,не се бъркай...там където не те интересува.
Хана:Сгодени?Преди малко те видях...целуваше се с едно момиче!?
Jungkook:Хайде,Хюрин...тръгваме си!
Хана:Няма да си...
Хюрин:Благодаря ти...по-добре да си тръгвам..Не се притеснявай за мен.
Хана:Но...
Хюрин:Благодаря ти.
После Jungkook пак ме хвана за ръката.Излязохме от университета.
Хюрин:Остави...боли.
Jungkook:Кога ще спреш да ме излагаш?!
Започнах да плача като малко дете.
Хюрин:Боли...чуваш ли ме...!Те ми посегнаха...ти все още мислиш за скапаната ти репутация ли?!Докато се целуваше със Со Джин,пред всички ,които знаят ,че се сгодихме... тогава мислеше ли за репутацията си?!Мразя те Jeon Jungkook!Ето виж, сигурно ще ти хареса?!
Вдигнах блузката си и му показах корема и кръстта си , които бяха посинели..
Хюрин:Знаеш ли Jungkook ...и аз съм човек, дори и да да се мразим и аз съм човек...
Jungkook:Кой го направи?
Хюрин:Не знам.
Jungkook:Престани да плачеш ,ставаш по-грозна.
Бях достатъчно натъжена от всичко случило се...обърнах се и си тръгнах.
Болеше ме ужасно....мразех живота си..
YOU ARE READING
Love Scenario-JJK
FanfictionJungkook:Татко,мамо....искам да ви кажа нещо.Ние със Со Джин искаме да се оженим. Х:Сине,и ние мислим, че е време да се жениш..,но не за Со Джин... (В ПРОЦЕС НА РЕДАКТИРАНЕ)