•••
#Кармен
Өмнөтгөл
•••
Золиос тавьдаггүй үнэт харилцааг хүссэн тул үүнийг бичихээр шийдлээ..
•••
Зохиолын төрөл: Ахлах сургуулийн амьдрал, гэмт хэрэг, инээдэм, хайр дурлал, гуниглал зэргийг бүхэлд нь багтаасан болно.
(Teen fiction, action, thriller, mystery, romance, sad story, random and comedy)
Насны хязгаар: 14+
Нийт хэсэг: 15- аас 20 орчим
Бичигдэх огноо: 2020 оны 06 - р сарын 10 - наас
Бичвэрийн төлөв: Бичигдэж эхэлж буй.
Гол дүр: Милание Франз, Лауриса Кемпер, Кейтрин Юфант, Жэйдэн Саммэр, Робин Хилберг нар дүр бүтээв.
Агуулга: Ахлах сургуулийн бүтэлгүй, дураараа хэсэг бүлэг найзуудын тухай гарна. Маш олон сонин хачин адал явдал тохиолдох ба таныг уйдаагүй гэдэгт итгэлтэй байна. Бичээч Кармена нь энэхүү туурвилыг цэвэр тэр үеийн мэдрэмж, төсөөллөөрөө ямар ч байдлаар хувиргаж, өөрчилж, найруулж болох тул тодорхойлох агуулга үгүй
❂ ⁎ ❂ ⁎ ❂
Гаж зураг, дүрслэлд хэт мэдрэг болон эмзэг ханддаг уншигчидад тохиромжгүй агуулга бүхий зохиол болно.
Мөн зарим үед хүчирхийлэл, харгислал, амиа хорлолт, гэмт хэрэг, өргөн хэтрүүлэгт дүрслэгдэх боломжтойг албан ёсоор анхааруулж байна.
Хэрэв дээрх сануулгуудыг хүлээн авсан ч өөрийн хүслээр уншиж буй тохиолдолд тухайн бичвэрийн зохиогч нь гарч болзошгүй эрсдэлүүдийн өмнөөс хариуцлага хүлээхгүйг анхаарна уу.
❂ ⁎ ❂ ⁎ ❂
!!ALL RIGHTS RESERVED!!
!!DO NOT COPY!!
Энэхүү бичвэр нь зөвхөн зохиогч Кармен Лие-ийн бүрэн оюун санаанаас урган гарсан бүтээл бөгөөд үгчлэн, хэсэгчлэн, бүтнээр болон бусад ямар нэгэн байдлаар хуулбарлахыг хориглоно.
Тодорхой хязгаарлагдмал байдлаар зохиомжоос санаа авахыг хүсвэл заавал зохиогчоос зөвшөөрөл авахтун.
❂ ⁎ ❂ ⁎ ❂
Darling, darling~
YOU ARE READING
- YOUTH -
Teen FictionЗолиос тавьдаггүй үнэт харилцааг хүссэн тул үүнийг бичихээр шийдлээ..