La spital

313 11 6
                                    

Cho Hee

Este dimineata, iar afurisitul ala de soare imi inunda privirea.
Lângă mine era Suga dormea încă 😅.
Aseară am facut un concurs de priviri până am adormit desigur ca eu am pierdut ca de ce nu 😅.

Ma uit la el, are o privire asa de caldă și foarte fina după aspect.
Ma apropii mai mult de fața lui dar în acel moment deschide ochii. Nu stiu de ce dar nu imi mut privirea din ochii aia căprui deschis.
Desigur Suga sparge tăcerea din camera și dintre noi doi.

SG:- Buna dimineata! Văd că te-ai trezit mai repede decât mine.
Eu:- Neata! Desigur eu ma trezesc prima mereu chiar și când sunt acasă.
SG:- Super tare cum faci asta? Și incepem amândoi să radem.
Eu:- Cu pofta și talent. Și râsul nostru foarte colorat revine pt câteva secunde.
SG:- Atunci eu ma duc să aduc niște mâncare. Ce vrei sa mananci ?
Eu:- Nu stiu ce dar aș vrea ceva dulce.
Stau și ma gandesc și imi vine ceva în minte vreau niste clatite dacă se poate dacă nu vezi ce iei.
SG:- Ok acum plec pa!

Și imi face cu mâna ieșind pe ușa.

Eu:- Pa! Și îi răspunde cu un zâmbet cu îi fac cu mâna.

𝙎𝙪𝙜𝙖.

Ma duc jos unde e bufetul (cred ca e bn spus bufet) și ma uit ce imi iau pentru mine.
Încep să zambesc și imi aduc aminte de aseară 😂 . Ne-am jucat cu privirile unul altuia.
Desigur ca eu am câștigat.
I-au de mâncare și găsesc până la urmă și clatite gata făcute din fericire.
Ma intorc spre camera ei dar parca ceva ma face să fac altceva când ajung.
"Nu stiu cred ca aș vrea ceva dulce " Mintea mea numai la asta se gândește oare sigur se referea la clatite sau la altceva?
"Nu gata azi am de gând să îi spun totul " Spun eu în minte .

Ajung în fața uși asa ca intru cu mâncarea.
Când ma uit spre pat ea nu era dar când să ma panichez cineva iese de la baie.
Când ma uit văd ca era Cho. Doamne ce ma speriat de moarte am crezut că a plecat sau mai rău ca a fost luată.

Se uita la mn și începe să zâmbească iar eu ii raspund cu aceeași moneda.

Eu:- Am adus mâncarea și ce mi-ai cerut.
Cho:- Yeyyyyy clatite!!!

Fuge spre mine să ia punga cu clătitele dar din cauza granulei cade deodată arunc mâncarea și o prind în brațe. Aceasta se uita la mine foarte speriată de parca aș vrea să o mananc .
"Are niste ochii frumosi, chiar îi sta bine cu ochii verzi " Aolo taci Suga nu te mai gândi la asta

Ne mai uitam asa vreo 3 minute apoi deodată tresara și se ridică 
Este chiar foarte ușoară. Ma intreb câte kilograme are.
Se duce către pat dar eu rămân să ma uit pe jos la cafea și clătitele alea care acum sunt îmbratisate cu podeaua . Fac botic și deodată se aude cum cineva râde .

Ma intorc către ușa și o văd chiar pe mama lui Cho care râdea. Incepem toți să radem iar după 2 minute ne oprim.

𝙲𝚑𝚘 𝙷𝚎𝚎

Ma uit la Suga care a făcut boticul ala dragut și care ma face să îl sărut 24 din 7
În acel moment ușa se deschide iar pe ea intra mama cu o pungă cred ca cu mâncare.
Începe să râdă iar după radem și noi.
Mama sa apropie de mine și imi întinde pe o masuta aceea pungă da era cu mâncare.
Scoate tot și în acele moment simt miros de clatite calde cu nutella.
Mama scoate o farfurie cu niște clatite calde 
În acel moment gura mea o ia înainte .

Eu:- Clatite Yey!!!!!
Mama și Suga încep să râdă cât eu eram fericită ca aveam clatite și ca mai erau și calde.
Ma:- da, da clatite. Și începe să zâmbească la noi 
În acel moment imi întinde câte o clatite la amândoi dar eu cât de iubitoare sunt către clatite o mananc din 3 mișcări și mai cer una.
Mama imi mai da una iar eu o mananc pe această mai încet. În acel moment de-abia Suga o terminase.

Prietenă cu SugaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum