Wey aera aq nk tanya kau something jwb jujur tau.tanya jimin kpd aera.Ha ye asl kau nk tanya apa?
Kau suka jungkook x?Hah asal kau tiber tanya dia suruh kau tanya aq ke?
X lah mana ada jungkook x ckp pape pun aq yg nk tau.Oh entahlah aq pun x pasti bila dia senyum aq rase mcm suka but kalau dia mcm marah marah ,muka msam aq rse mcm aq just nk kwn cam tu.
Oh oklah aq masuk bilik aq dlu.Ha pergi ahh.
Jimin masuk ke bilik lalu message jungkook.
Wey jungkook aq dah
tanya dh...Jungkook
Ha,pastu aera ckp
apa?Dye ckpppppppp
Jungkook
Ckp apa betl betulah
Dye ckp kalau kau
senyun dkt dye dye
rse macm suka kau
but kalau muka kau
mcm x de mood marah
dye dye macam just nk
kwn ngn kau tapi tu laJungkook
Tulaa apa?
Tu laaaaaaaaa mana
mungkin kau nk
berkawan dgn aera annn...Jungkook
Betul ke aera nk
kwn ngn aq?dye
nk kwn ngn aq sebab
apa?kalau sebab duit
tlong g mampuslahhWoiii aq kwn ngn kau dh
lama and aq tau apa jadi!
kalau ye pun kau jgn
sesekali ckp buruk pasal
sepupu aq fhm!!!!!!!!!!!!!Jungkook
Mian jimin huh...
aq dh serik giler dho
aq takut kalau aq mula
rapt ngn aera...aq takut
aq jatuh cinta dgn aera je!
Pastu kalau aq dh mula syg
kn dye aq takut emmmm
kau fhm kn jimin?????Emm aq fhm jungkook.
x pelah kau rehat dlu
jgn ingatkn pompuan
tu okey.Jungkook
Emm ok jimin aq
rehat dlu okey bye
thanks sebab always
ada time aq susah...Ok...thanks juga sebb
sudi jadi kwn baik aq
bye...
End message
Huh kesian kau jungkook disebabkan pompuan x guna tu kau jadi macm ni.Kalau aq x kenalkn dye kat kau dh tentu kau x kn jadi macm ni...
Tuk...tuk...tuk...
Masuk!!!
Jimin oppa jin oppa panggil...Aik sejak bila kau panggil aq oppa sebelum ni kau panggil kau aq je kalau x pun kau panggil nama aq.
Aera ingt aera nk berbaik ngn oppalah.Aera x nk gaduh gaduh dh.Emm okk.
Ha oppa aera baru ingt aera kn ada suruh oppa buat buat tanya jungkook pasl aera pastu jungkook ckp apa?
X de apa pun dye cuma ckp aera ok je kt pejabat rajin baik pesemua tu.Tu je!Ha tu je lah pastu jimin ada tanya yg dye suka aera ke x?
Pastu dye ckp apa?dye x ckp apa apa dye terus tukar topik.Oh ok...
Dh turun cepat nanti jin oppa marah aera pulak.Haaa jp jp.
Ha jin hyung nk apa jumpa jimin?ouh sje je nk jumpa kau x boleh ke?Boleh je tapi mana tau an ada benda penting.
Eh jimin nampak aera x tanya encik kim.aera ada kat dlm bilik dye x silap jimin.ha ok ok thanks.welcome.
Aera pov
Kenapa aq ditakdirkan jumpa jungkook!Kenapa!Kenapa!jerit aera sehingga tanpa aera sedar aera menangis.
Tuk...tuk...tuk...Aera ok ke x tu kenap jerit jerit tu?tanya encik kim.Aera ok aera tersepak katil tadi aera sakit pastu aera jeritlah.Oh ok.
Kenapa appa panggil aera tadi.Ooo appa nk ajk kamu makan jom turun makan?Ha ok ok nanti aera turun.
End pov
•_•Makan malam•_•
Aera ok x omma tgok macm x ok jer? X de ahh aera ok je.Cuma aera penat sikit.Ouh.
Omma esok aera nk kuar ngn jihyo boleh?ha boleh pergilah tapi jgn balik lewat tau.ha ok..ok..
Bersambung...
Huh asal aera nangis mesti lah sebab dye dh sayng kn jungkook tanpa sedar...
YOU ARE READING
{SU}BOSS|JJK|
FanfictionMenolak tawaran Encik Kim untuk bekerja di syarikat appanya.Encik Kim ialah appa kepada aera dan jin.Aera dan jin mempuanyai sepupu iaitu jimin. Aera memilih untuk bekerja sebagai pa kepada jungkook disebuah syarikat.Jungkook seorang yang susah untu...