"Mina fötter tar död på mig!" Sa jag klagande när Aaron startade bilen. Frustrerat drog jag av mina skor och kastade dom på golvet medan Aaron bara skrattade åt mig.
"Käften." Muttrade jag surt och satte armarna i kors. Han skrattade bara mer.
"Kom igen älskling." Sa han och satte sin hand på mitt lår. Jag undvek hans blick medan jag försökte att inte le. Han klämde till så jag per automatik vände huvudet och mötte hans blick.
"Håll ögonen på vägen och händerna på ratten." Sa jag och tog bort hans hand. Han lyfte oskyldigt på händerna så jag himlade med ögonen med ett leende på läpparna.Hela vägen hem var min hand i hans, förutom när han behövde växla, och jag blev lika varm inombords varje gång han tog min hand igen. Jag märkte inte ens att vi var framme vid hans lägenhet förrän jag kände hur han pussade på min hand.
"Ska jag behöva bära in dig också?" Sa han när han märkte att jag hade vaknat. Han flinade när han såg att jag himlade med ögonen.
"Absolut inte." Sa jag och knäppte upp mitt bälte och hörde hur han skrattade bakom mig.Efter att jag hade kämpat mig upp för trapporna så stod vi äntligen utanför hans dörr. Han tog upp nycklarna och låste upp dörren. Med trötta steg gick jag in och för andra gången slängde jag, bokstavligt talat, skorna på golvet. Jag hörde Aarons lätta skratt bakom mig men jag brydde mig inte. Jag gick raka vägen in till hans sovrum och ramlade ner i sängen. Jag gosade in mig i hans kudde och stängde ögonen.
"Du." Hörde jag en röst säga.
"Mhm." Svarade jag men jag höll ögonen stängda.
"Res dig upp, du kan inte sova i klänningen." Sa han och började dra i min arm.
"Ska vi slå vad?" Sa jag så han släppte min arm.
"Tvinga mig inte att bära bort dig." Sa han så jag öppnade ena ögat. Han stod med armarna i kors och hade ett roat leende på läpparna.
"Pfft, du är för svag för det." Sa jag och blundade igen.Det tog inte många sekunder förrän jag kände hans armar runt mig och några millisekunder senare hade han slängt upp mig på sin axel.
"Släpp ner mig!" Sa jag skrattades.
"Jag varnade dig." Sa han och gick från sängen. Snabbt tog han ner mig och satte mig på sitt skrivbord.
"Var det inte du som sa att jag var för svag?" Sa han roat och skrattade åt min blick. Jag puttade bort honom och hoppade ner från bordet."Glöm det." Sa han när han märkte att jag var på väg mot sängen. Jag vände mig om och flinade samtidigt som jag gav honom fingret. Han skakade bara på huvudet och innan jag hann reagera så var jag slängd över hans axel ännu en gång. Denna gången gick han ut från sitt rum och in på toaletten. När han hade stängt dörren så släppte han ner mig och mötte min blick. Jag blängde surt och korsade armarna över bröstet. Han la huvudet på sne och putade med läppen, bara för att irritera mig mer.
Jag himlade med ögonen så han skrattade och böjde sig ner mot mig och gav mig en snabb puss.
"Sitt." Han gestikulerade mot toaletten innan han tog fram sminkservetter och började ta bort mitt smink.
"Jag kan göra det själv." Sa jag och tog servetten från hans hand. Jag ställde mig upp och mötte hans skeptiska blick i spegeln.
"Du gör det som en kratta." Sa jag och skrattade åt hans sårade blick.
"Är det tacket jag får?" Sa han och la handen över hjärtat. Jag vände mig om och gav honom en snabb puss på munnen.
"Men jag älskar dig ändå, trots att du är sämst på att ta bort smink."Han knöt sina armar runt min kropp och placerade en hård, lång kyss på mina läppar.
"Aaron jag måste ta bort mitt smink." Sa jag skrattandes mot hans läppar.
"Gör det snabbt då." Sa han men släppte inte mig.
"Det är lite svårt när du håller fast mig." Sa jag och la huvudet på sne. Han lossade lite på greppet men släppte mig inte helt. Jag skrattade och vände mig om i hans famn och fortsatte ta bort sminket medan han lämnade kyssar på min axel."Klar." Sa jag och innan jag hann vända mig om hade Aaron lyft upp mig och gått ut från badrummet. Skrattandes hängde jag över hans axel medan han gick till sitt sovrum. När han hade nått sitt mål satte han ner mig framför sig och låste sin blick med min.
"Du är så vacker." Sa han och drog armarna runt mig. Jag drog upp mina händer i hans hår och vi möttes i en passionerad kyss. Hans händer letade sig fram till dragkedjan på min klänning och började sakta dra ner den. Han släppte mina läppar och mötte min blick innan han drog ner klänningen. Jag nickade och drog ner hans huvud till mitt och kysste honom som svar på hans fråga.Att han fortfarande frågade om jag ville betydde allt för mig. Han gjorde aldrig någonting jag inte ville och frågade alltid före, även om vi har varit tillsammans länge nu. Han var nästan för bra för att vara sann.
Hans händer drog ner axelbanden på klänningen och såg hur den föll till golvet. Han tittade hungrigt på mig samtidigt som han tog ett grepp under mina lår och lyfte upp mig. Jag skrattade men blev snabbt avbruten av hans läppar. Han la ner mig mjukt i sängen utan att bryta kontakten med våra läppar. Jag höll mina ben hårt om hans kropp medan hans händer letade sig upp till mitt hår. Mina händer letade sig in under jackan till hans kostym och puttade ner den från hans axlar. Han hjälpte till och slängde den snabbt på golvet.
Hans läppar hittade återigen mina och våra tungor brottades. Jag fumlade med knapparna på hans skjorta samtidigt som jag tryckte honom närmare mig med mina ben. Han frustade mot mina läppar och slet sig från min kropp. Förvirrat tittade jag på honom som nu stod upp framför mig.
"Vad gör du?" Frågade jag och stöttade min kropp mot mina armbågar. Han svarade inte utan snabbt knäppte han upp skjortan och byxorna och la dom tillsammans med kavajen.Han böjde sig fram och rörde sig mot mig i en långsam rörelse. Mina ben var böjda och jag tittade fortfarande på honom. Han släppte inte min blick en enda gång och jag blev mer och mer upphetsad. Hans huvud var mellan mina knän och sekunden senare hade han placerat sina läppar på insidan av mitt lår. Jag föll handlöst mot madrassen när jag kände hans läppar massera mitt lår. Jag kunde inte stoppa stönet som kom när han sög till. Han krokade sina armar mot mina böjda knän och förflyttade sina läppar uppåt.
Han höll fortfarande fast mina ben när hans läppar var vid mina igen. Hans händer masserade mina lår medan mina var i hans hår. Jag kände hur han började dra ner mina trosor så jag lyfte lite på höfterna, iallafall så mycket jag kunde eftersom han fortfarande höll i mina ben. Han släppte greppet och drog av trosorna helt. Hans läppar placerade han på min hals och lämnade heta, varma kyssar.
Hans hand var äntligen på det stället jag hade längtat efter hela kvällen. Jag stönade till högt när han tryckte in sitt finger i mig och började pulla mig.
"Sluta inte." Stönade jag fram så han kysste mig hårdare på den punkten under örat. Jag kände hans tumme massera min klitoris samtidigt som han fortsatte att pulsera ut och in med sitt finger. Jag kände att orgasmen var nära så jag spände benen och njöt av när han rörde mig. Jag skrek till när orgasmen kom och han fortsatte tills den var över.Han drog ut sitt finger och kom upp med sitt ansikte så våra blickar möttes.
"Jag kommer aldrig tröttna på att höra dig komma." Sa han så jag rodnade.
"Men lägg av." Sa jag och slog händerna framför mitt ansikte. Han skrattade bara så jag tittade fram bakom mina fingrar.
"Det är inget att skämmas över. Jag har sett dig komma flera gånger." Sa han så jag suckade högt. Han skrattade högre så jag slog till honom på armen.
"Jag vet att du inte kan motstå mig." Sa han och drog sina händer mot insidan av mina lår.Jag tog tag i hans huvud och drog ner det till mitt och kysste honom hårt. Han klämde till på mina lår så jag sköt upp ryggen. Han knäppte upp min bh, som jag hade glömt att jag fortfarande hade på mig, och slängde den på golvet. Han fångade upp ett av mina bröst med sin hand och masserade lätt. Jag lyfte på höfterna så jag mötte hans stånd och gungade långsamt fram och tillbaka. Han stönade tyst mot mina läppar och några sekunder senare så slet han av sina kalsonger och trädde på en kondom. Hans läppar letade sig tillbaka till mina och gav mig en hård kyss innan han trängde in i mig.
Vi båda stannade upp en liten stund innan han började röra sig. Jag mötte hans stötar med mina höfter och kramade om honom med mina armar.
"Jag älskar dig." Sa jag stönande samtidigt som han ökade tempot. Han frustade och stönade så jag visste att han var nära, vilket jag också var. Jag spände benen när jag kände hans hand letade sig fram till min klitoris, där han sen började massera.
"Fortsätt.." Mumlade jag fram och drog med mina händer genom hans hår. Våra läppar möttes i en passionerad kyss medan vi red ut den underbara stormen tillsammans.
VOCÊ ESTÁ LENDO
V Ä R D E L Ö S
Ficção AdolescenteSasha är en helt vanlig 18-årig tjej från Minnesota. Hon går sista året i High school och lever ett helt vanligt liv med sin mamma och pappa, sin pojkvän och sina vänner. Allting är bra, iallafall tills hela hennes liv vänds upp och ner. Det kommer...