8 İQ ; "KADIN SANA SEXMİ TEKLİF ETTİ!..."
[🌒09.31 p.m.]
Derin bir nefes aldım ve aşağıda beni bekleyenlerin yanına indim. İndiğimde herkesin gözlerinin büyüdüğünü görmüştüm. Bu güzel göründüğüm anlamına mı geliyordu. Sanırım öyle.
Jungkook yanıma geldi ve ellerimden tutarak sanki mezuniyet balosuna giden kızına bakan bir baba gibi bakdı bana. Neredeyse ağlıyacaktı karşımda. Sonra Jimin ve diğerleri geldi yanımıza. Jimin öksürerek ellerimizi ayırdığında gülmemek için kendimi zor tuttum.
"Woah hyung harika görünüyorsun." Taehyung'un iltifatıyla tatlıca gülümsedim. O sırada aramıza Jin hyung girdi. Kıskandığını gözlerinden bile belliydi. Bu haline kahkaha atmamak için zor tuttum kendimi.
"Eh işde benim kadar olmasada güzel." Dediğinde gözlerim büyüdü. Jin hyungdan idare eder sözünü almak bile insanın aklına kesin kıyamet kopacak sözünü aklına getirirken bana güzel demişti ve evet .
Kesin kıyamet kopacak
"Ah işde gecenin yakışıklısı." Diyerek arkamdan Namjoon atladı sırtıma. Ağırlığı ve hızlı girişiyle biraz öne sendelensemde doğrulmayı başardım. Arkamdakine teşekkür ettim ve onu sırtımdan indirdim.
"Ah saat geçecek hadi hadi." Diyerek beni kapıya iteklemeye başladılar. Hızla Neredeyse kapıda beni bekleyen Yoongi'ye çarpıcaktımki ellerimi omuzlarının iki yanına koyarak ona çarpmaktan zor kurtulmuşdum. Biraz öyle kaldıktan sonra kaldığımız biçimi anlamış ve geri çekilşmiştim. Bu halimizden memnunmuş gibi sırıttı. Kapıyı açtı ve önce kendi olmak üzere dışarı çıktık. Beni o bırakacaktı bara.
°°°
Bar yerine geldiğimizde arabayı durdurdu ve tam ben inecekken bileğimden tuttu bir anda. Gozlerim büyüdü ve yüzümü ona çevirdim. Bana bakıyordu, ama gözlerindeki duyguyu anlayamıyordum. Gözlerini yüzümden gözlerime çıkardı, bu cidden çok farklı bir duyguydu.
"Çok güzel görünüyorsun." Bir anda ettiği iltifatla biraz affalladım, ne diyeceğimi bilemedim. Bileğimdeki elini çözdü bir anda. Yüzüm kızarmıştı hemen arabadan indim ve kapıyı yüzüne kapattım barın içine girdim, onu orda bıraktım. Neden sadece onun iltifatıyla kızardığımı yada neden ona kapıyı çarptığımı bilmiyordum, tek bilmek istediğim neden kalbimin de iltifatında etkilendiğiydi.
🐥's[🌃10.31 p.m.]
Sevgilimin omuzlarına başımı koymuş film izliyorduk. Tabi bize eşlik eden TaeJin çifti, Yoongi ve mutfakta atıştırmalık hazırlayan Namjoon hyung vardı. Hoseok hyung ise Yılzdırım kraliçesi ile randevudaydı. Namjoon hyung atıştırmalıkları getirirken kapı açılma sesi duyduk.
Kafamı kaldırdım kimin geldiğine bakmak için o sırada Jungkook eliyle boynuma baskı yaptı ve tekrar omzuna yazmamı sağladı. Bu hereketine gülmek istedim ama gülmedim. Gözlerim hala kapıdayken içeri Hoseok hyung girdi ve herkesin gözü ona döndü. Tae'nin kucağında olan Jin hyung koşmuştu.
"Noldu Hobi neden bu kadar erken geldin?" Diye sorduğunda Hoseok hyung offladı ve tekli koltuğun birine oturdu. O sırada Jin hyung televizyonu kapattı ışıkları açtı ve oturur pozisyone gelip ona döndü.
"Söyle hadi." Kendinden emince konuştuğunda Hoseok hyung dahada içine kapandı ve bir kez daha offlayıp omuz silkti. Ne olduğunu bende merak etmiştim ve Jungkook'un omzundan dik pozisyona geldi, omzundan kalktığımda offladı ve o da dik pozisyona geldi.
"Eğer anlatmassan güç kullanırım Hoşik." Diye emince konuştuğunda kaşlarımı çattım, ne gücü diyecekken insanların beyinlerini okuyabildiğini hatırladım. Şimdi ya anlatacaktı yada Jin hyungun güçlerine maruz kalıcaktı. "Sen istedin Hoşik." Diye bir söz çıktı Jin hyungun ağzından ve Hoseok hyung içine girdi resmen. Jin hyung onunla göz kontağı kurduğunda onunda gözleri büyüdü bir anda ve bağırdı yada ağzından kaçırdı diyelim.
"Kadın sana sex mi teklif etti!" Diye bağırdığında Yoongi hyung dahil benim bile gözlerim büyümüştü. Bunu ona nasıl söyleyebilirdi? O bir kraliçaydi ve Tanrım bu iğrenç bişi.
"Peki sen ne dedin?" Meraklı Namjoon hyungumun sorusuyla ayaklarını kendine çekti ve ellerini dizlerinden doladı ve öyle konuştu. Tanrım hyung adam zaten yerin dibinde sende iyice sokuyorsun."Teklif eder etmez koşarak buraya geldim." O sırada Yoongi hyung konuştu.
"Bir kraliça ama böyle yapması çok kötü onunla konuşucam." Dediğinde hak verdim ona. Ah benim canım hyungum ne düşünüyordur şimdi. Hemen yanına gittim ve ona sarıldım, benimle yanı düşünen kişilerde varmış. Tae de gelip diğer taraftan sarıldı ona. Diğer 4 kişi ise kraliçeyle konuşmak için kaktılar.
●●●
Kısa oldu ama banane.
Geçiş bölümü bu arada.
🐥😍👑🌹
ŞİMDİ OKUDUĞUN
'BludVergebung' /SOPE
Paranormal'Kitap 'mpreg' dir. Yani erkekler hamile kalıp doğum yapabiliyor.' [YOONSEOK] ♢KAN AFFI♢ ㅡ Bir hapa bağlı olan Hoseok eğer başka bir ilaç bulamassa ölür. Bu yüzden şeytan ile bir anlaşma yapar. Şeytan ile yaşadığı zaman sürecinde kimsenin inanamıya...