6

31 27 2
                                    

Kerek....kerek...kerek....bunyi telefon aera menandakan ada org menelefon aera.

Ish sapa pulk pagi pagi ni memekak ni...Emm nk apa?spe ni?

Nk apa kau tanya kau ckp nk kuar rini aq ada tunggu depan umah kau ni dh 15 minit x kuar lagi kau ni mana?

Sekrg pukul berapa awal lagi.Haa!Awal lagi!kata nk kuar pkul 11.00 pagi ni dh pukul 11.15 kau tau x!

Hah wehh mian aq tertidur ahh.Kau masuklah rumah aq dlu aq nk mandi.Hish kau ni aq malu lahh.

Kau nk masuk ke kau nk tunggu kat luar pilihan ditangan kau.Emm ye lah tapi cepat sikit tau.

Hi!Jihyo imnida.Nae.Hi!jimin imnida.Ni jihyo kwn aera tu kn?Yes...ooo aera x bangun lagi jemputlah masuk.

Jimin memberi senyuman yg manis sehingga jantung jihyo berdegup dgn lajunya.

Nae!Jimin sapa tu?tanya jin,omma and appa aera.Oh tu kwn aera nama dia jihyo.Ha jin pergi kejutkan aera tu jp.Ha ok ok.

Jihyo ni taken ke single tanya jimin dengn selambanya.

Jihyo terkejut mendengar soalan dri jimin.

Emm jihyo single lagi kenapa jimin tanya?Yes kalau macm tu.....

Kalau macm tu apa?Kalau mcm tu cpl ngn jimin nk.Emm...Jihyo pun x tau nk ckp apa?Alaa jgn risau jimin baik,rajin,paling penting jimin suka ambil berat tentang gf jimin.

So mcm mana nk x?Emm o...k...tapi jgn lukakan hati jihyo tau.Jihyo benci namja yg janji macm macm last last bila dh x nk buang macm sampah.

Kalau jimin dh x nk jihyo bincang dgn jihyo tau.Walaupun jihyo terluka but jihyo akn memahami jimin.Jadi jgn takut kalau nk berpisah ngn jihyo janji dgn cara baik.

Ok jihyo.Jimin janji.

Time jimin pegang tangan jihyo aera nampak.

Oiii jimin kau asl pengang tangan kwn aq.Suka hati aq lah gf aq.Eh masa bila pulak jihyo ni gf kau?Betul ke jihyo?

Jihyo berasa malu dan menganguk.Whattt bila aq x tau pun.Baru je tadi.

Weyy aera baru semalm kau panggil aq oppa pastu hari ni kau panggil aq dgn kasar lagi.Eh ah ah lah mian oppa.

Ha ni barulah sepupu ku.

Dh lah jihyo jom kuar.Ha jom.
Eh jap jap,halang jimin.Oppa ni kenapa?Bagi no jihyo kt oppa baru oppa bla.Ish nanti lah aera bagi alaaa x nk nk sekrg.

Ish nah blabla jgn halang kitaorg.Yes bye syg...eiii nk termuntak aera dgr..senyap ah kau dk single.



Ketika aera tgh berjalan di shopping mall dgn jihyo tiba tiba...

Tuit...tuit...

Bunyi message masuk...

Jungkook bos sem

Aera kt mne tu?

Emm aera kt shopping
mall dgn jihyo knpe bos?

Jungkook bos sem

Oh esok aera free?

Free je knpa?

Jungkook bos sem

K kalau cm tu esk
kita jumpa boleh?

Boleh je bos tapi kt mne?

Jungkook bos sem

Jangn panggil saya bos
kalau kt luar pejabat fhm!
Esok saya jemput aera.

Ok jungkook.😊

Dh kenapa dgn jungkook ni?Kenapa aera?Eh x de apalah ni ha jungkook ajak kuar esok.Hah bos ajk keluar wow nk gi date ke?hahahaha.Ish x delah nk date bagai.

Bersambung...

Huhuhu nk buat cam mne ni jungkook nk rpt ngn aera dh...titew leles ni uuu...X pe lah tanti jungkook titew bahatia ann..

{SU}BOSS|JJK|Where stories live. Discover now