♡Notta;
Mina kaçıp kendini kurtar, polisler bizi buldu.Rosé nin arkadaşı herşeyi polise anlatmış. Bütün herşey çok güzel ilerliyordu ama bir anlık dalgınlığımla herşey mahvoldu üzgünüm. Ben bütün suçu üstleneceğim, sen kasadaki bütün parayı alıp ülkeyi terk et. Gittiğin yerde bir süre ortalıkta görünme ve mutlu ol. Bunu sakın unutma ben seni çok seviyorum ve ben senden vazgeçmiyorum, senin mutluluğun için kendi ömrümü feda ediyorum. Bütün suçları üstlenince intihar edeceğim çünkü Sensiz yaşayamam...
Seni mutlu edeceğime söz vermiştim yapamadığım için özür dilerim. Beni affet.
Yazan şeylere bi an inanmak istemedim, şaka olmalı, hayır tae asla şaka yapmaz. Yalan olsun lütfen, Şokun içinden hala çıkamamıştım ama Tae benim için hayatından vazgeçmişti ve onun söylediklerini yapıp hayatımı kurtarmalıyım. Kasadan paraları aldım, dolabımdaki en büyük çantaya doldurup üstüme hızlıca birşeyler geçirdim ve evden koşarak çıktım. Yolların hiçbirini bilmiyordum sadece öylece koşuyordum. Caddeye çıktığımda hemen bir taksiye bindim. Nefessiz kalmıştım, içimde çok kötü bir his vardı. İngilizcemin yettiği kadar havaalanına gitmek istediğimi söyledim.Hâlâ elimde Tae nin notunu tutuyordum. Tekrar okudum, el yazısı kötüydü. Muhtemelen aceleyle yazdı bu notu. Nasıl oldu da Tae bir açık bıraktı? Tae nin güçlü bağlara sahip oldığunu biliyordum. Ayrıca zekiydi ve her ihtimali düşünüyordu.
Ben aşkın zayıflık olduğunu ve yaptığımız işe engel olduğunu söylemiştim. Ben aşkın gereksiz ve saçma bir duygu olduğunu söylemiştim. Düşündüklerim doğru çıkmıştı, tae kolay kolay açık bırakacak birisi değildi ama çok büyük bir hata yapmıştı.
Ne olursa olsun o benim hapse girmemem için hayatından vazgeçmişti, kendini feda etmişti. Onun intikamını almam lazım!
Havaalanına gelmiştim. İçeriye girdiğim an jungkook yanıma geldi;
Jungkook;
- Tae nin özel jeti vardı. Onunla gidelim zaten yanında o kadar parayla uçağa binemezsin.Mina;
- yanımda para olduğunu ve buraya geleceğimi nerden biliyordun jungkook?Jungkook;
- Tae bana da not bıraktı. Şüphelenecek bir şey yok ben onunla yıllarca arkadaşım.Cevap vermedim, bu işte bir şey olmalıydı. Birisinin hain olma ihtimali var.
...
Özel jete binmiştik, jungkook yanında kısa boylu bi adamla oturuyordu.
Gözlerimi kapatarak düşünmeye başladım. Daha dün Tae ile şarap içip sohbet etmiştik, Tae nin yüzü aklıma geldi. Kim bilir şimdi şuan ne yapıyor? Çok acı çekiyor mudur? Nasıl intihar edecek? Umarım canı çok yanmaz. Umarım bir sonraki hayatında şimdikinin aksine normal ve mutlu bir hayat yaşar. Daha hayatının en güzel zamanlarındaydı ama çok fazla can almış, çok can acıtmış, belki de başkalarının ailelerini ayırmıştır. Şuan yaşadığı şeyi hak etmiyor değil ama keşke o da hayatına normal bir insan olarak başlasaydı...
Tae den;
Polisler Rosé nin en yakın arkadaşından ihbar alarak beni buraya getirmişti. Lisa! Rosé gitmeden önce Lisa ya benimle buluşacağını söylemiş. Eğer 2 saate gelmezsem Polisi ara demiş. Lisa benim eski ortağımdı, herşeyimi biliyordu. Bir zamanlar onu eğitip onunla insan katlemiştik. Lisa, Rosé yi gördüğü an ona aşık olmuştu, beni bırakıp Rosé ile çalışmaya başlamıştı. Ben bunu hiç sıkıntı etmedim, aşka engel olamam sonuçta. Ama Lisa Rosé nin benden hoşlandığını öğrendiğinde beri benden nefret ediyordu. Beni düşürmek için elinden geleni yaptı ama başarılı olamamıştı, şimdiye kadar...