Сьогодні я прокинулась досить пізно! на годиннику була 1 година дня. Весь день я потратила на себе, приймала ванну, дивилась фільми й малювала.
Ось на дворі вже стемніло, прислуга в низу готує стіл до вечері. За годину приїхали батьки і ми сіли їсти! Батьки мовчали тому я вирішила перервати цю тишеву.
- Як ваш сьогоднішній день???
- Сьогодні було дуже багато зустрічі! (Сказав втомлено батько)
- А як твій день, доню??? (Сказала мама і посміхнулась)
- Чудово, я хочу завтра поїхати докупити дещо на море! в нас залишилось 2 дні
- Доню, так сталось що ми змушені відкласти поїздку на місяць!
Що? вони це серйозно?
- Але чому?
- Ми з твоїм батьком їдемо в відрядження!
- Коли? На скільки?
- Сьогодні в ночі виїжаєво! Будимо десь за тижнів 3
- Так довго. Я буду сумувати!
- Час пролетить швидко! Але пообіцяй мені що не будиш робити дурниць! Без охорони ні кроку!!!
- Гаразд тату! Обіцяю!
Ми ще трохи посиділи, а потім пішли спати!
Коли я прокинулась, батьків вже не було...
С пустилась в низ і пішла снідати. Коли я завершила їсти свій сніданок до мене підійшов дворецький з телефоном в руках.
- Доброго ранку міс!
- Доброго!
- До вас з самого ранку телефонує якась дівчина! Представилась секретаркою Даніеля Джеймса!
- Що вона хочитьь? І хто це такий Даніель Джеймс?
- Це той чоловік який був того вечора коли ви повернулись зі своєї поїздки!
Чорт, я починаю згадувати! Це той придурок який хотів обманути мого батька!
- Що вона хоче?
- Містер Даніель, хоче особисту зустрітись з вами!
Ого, а це вже цікаво!))))
- Що йому потрібно?
- Я точно не знаю! Але ваш батько буде проти! (Я не дала йому договорити й забрала телефон з його рук)
- Доброго дня! (Сказала я, а у відповідь почула милий голос дівчини)
- Місис Свонт???
- Так!
- Я секретар містера Даніеля, у вас є хвилинка?
- Так, слухаю!
- Даніель Джеймс хоче зустрітись з вами, це на рахунок нового контракту! Містер переглянув документи і виправи деякі пункти! Коли в вас буде вільний час на зустріч у нашому офісі?
Він хоче зустрітись зі мною? Якщо я погоджусь, то допоможу батькові!!! Але я точно знаю що він не буде радий моїй самодіяльності! Але для нього це буде тільки на користь!
- 19:00
- Гаразд, він буде вас очікувати! Адрес скину на емеіл!
- Добре, до побачення!
Я поклала трубку і перевела погляд на дворецького, на його лиці був страх.
- Міс, ви що погодились поїхати туди?
- Так, а що не так?
- Я мушу повідомити вашого батька! Ви не знаєте з ким зв'язуєтесь!!!
- Ні! Не смій йому говорити, я сама розповім коли він приїде! І тоді він мені навіть дякую скаже!
- Але...
- Я буду з охороною! Нічого не трапиться!
- Міс, ваш батько буде в ярості коли дізнається!!!
- Я так не думаю! (після того я встала і пішла в кімнату)
Зараз в мене уроки скрипки, а потім буду готуватись до зустрічі.
17:00
Заняття щойно завершилось, я пішла в душ і зробивши легкий майкап одягла чорне плаття і шпильки. я спустилась в низ і сіла в авто до охорони! За декілька хвилин ми виїхали....
ВИ ЧИТАЄТЕ
Закохана в Мафіозі
RomansaВона дочка міліордера, красива немов янгол. Вона цілеспрямована, мила, вперта, не сидить на місці, вміє постояти за себе. В неї є все окрім справжніх друзів і щирого кохання, одного разу вона застає свого хлопця за зрадою...в цей момент вона думала...