16. Nový známý

625 54 10
                                    

Když se Naruto protahoval po několika kolečkovém běhu na sportovním stadionu, jeho bystré oči zmerčily mladého černovlasého chlapce, který přiklusal kousek od něj. Stáhnul si ze zad černobílý vak a pohodil ho na dřevěnou lavičku. Blonďák ho se zájmem pozoroval. Ještě ho neměl možnost se s ním pořádně seznámit, párkrát ho totiž zahlédnul v klubu, ale vždycky se okolo něj někdo motal. Nahodil sebevědomý úsměv a přistoupil k němu.

,,Ahoj," pozdravil ho.

Chlapec se na něj podíval černýma pronikavýma očima, které mu někoho strašně moc připomínaly.

,,My se známe?" odvětil hlubokým hlasem mladík.

,,Párkrát sem tě potkal v klubu, ale nějak jsem nedostal možnost se k tobě přiblížit," ušklíbnul se Naruto, ,,jdeš trénovat?"

,,Hn, taky jsem si tě tam párkrát všimnul. Chodil jsi tam často s takovým hnědovláskem, co má ty divný trojúhelníčky na tváři, že?" pousmál se jemně.

Naruto horlivě přikyvoval.

,,Jo, to je Kiba. Já jsem Naruto." natáhnul k němu ruku.

,,Sasuke," odvětil černovlasý mladík a potřásl si s ním.

,,Takže Sasuke, co tu děláš?"

,,Jdu trénovat. Přihlásil jsem se totiž na školní olympiádu." řekl poměrně pyšně mladík.

,,Takže chodíš na gympl?" zeptal se Naruto.

,,Jak to víš?"

,,No, taky jsem se přihlásil u nás na škole na olympiádu. Gymply jí pořádají dvakrát ročně."

,,Páni, tak to je docela náhodička," pousmál se znovu Sasuke.

,,Na co si se přihlásil?"

,,Házená, fotbal, plavání a volejbal. A ty?"

,,Gymnastika, atletika, fotbal a plavání," zasmál se Naruto.

,,Takže jsme soupeři," ušklíbnul se Sasuke.

,,Dá se to tak říct," přikývnul blonďák a nemohl z něj spustit oči.

Zdálo se mu, že Sasuke si ho taky zálibně prohlíží.

,,Tak si můžeme zakopat spolu, jestli chceš, mám tu míč," nabídl mu Sasuke.

,,Rád," zazubil se blonďák.

º•º•º

,,Jak často sem chodíš?" vyzvídal Sasuke, když si po hodince kopání dali krátkou pauzu.

,,Dneska jsem tu vlastně poprvé. Říkal jsem si, že bych sem chodil každý víkend, než olympiáda začne." zamumlal a otevřel si lahev s vodou.

,,Upřímně mě to taky napadlo. Nejdřív jsem sem měl v plánu jít se spolužáky, ale ti na nějaké takovéhle akce navíc nejsou, tak jsem se sem vydal sám."

,,Nápodobně. Chtěl jsem vytáhnout Kibu, ale pak mi došlo, že by mě poslal stejně k šípku."

,,Tak co se tu každý víkend sejít spolu?" nabídnul mu se zájmem Sasuke, ,,aspoň se můžeme navzájem hodnotit,"

,,To zní jako plán," usmál se na něj zářivě Naruto.

,,Půjdeš příští pátek do klubu?"

,,Nevím, proč?"

,,Rád bych tě pozval na pivo, když si se dneska tak ochotně přimotal a seznámil se se mnou," mrknul na něj.

Narutovi se vehnala lehká červeň do tváří. Že by ho tenhle sakra krasavec zval na rande? Hmm, to vypadá dost zajímavě. Jenže... Jenže přece Madarovi slíbil, že do klubu už nepáchne.

Nerozhodný [MadaNaru - Čtenářská povídka] ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat