Bölüm 8

15 9 0
                                    

Uyandığımda yatağın üstündeydim. Sanırım bizi bir eve getirmişti. Nerede olduğumuzu anlamak için pencereye yaklaşıp baktım. Ormanın içindeydik. Ve burası da bir orman eviydi. Aşağı indiğimde Karan şömineyi yakmakla uğraşıyordu.
Neden burda olduğumuzu ve beni nasıl bulduğunu öğrenmek istiyordum.

O yüzden yanına oturup konuştum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

O yüzden yanına oturup konuştum.
-"Karan neden beni buraya getirdin ve beni nasıl buldun hiç birşey anlamıyorum. Her başım belada olduğunda gelip beni buluyorsun yanii nerde olduğumu nasıl biliyorsun sakın karşıma çıkma bir daha diyip benimle aynı sınıfa kayıt oluyorsun ve sen benimle aynı yaşta bile değilsin bence bana bi açıklama borçlusun" dedim ve ondan bir cevap beklemeye başladım. İçini çekip bana baktı ve cevap verdi;
-"Gece şuan bunları düşünmenin sırası değil biraz bekle." dedi.Hayır bana bir cevap borçluydu ve tam cevap verecekken kapı çaldı. Kim gelmiş olabilirdi ki?Benden önce davranıp kapıyı açtı.
-"Hoşgeldiniz size söylediğim şeyleri aldınız mı Burak"dedi. Bunlar okuldaki çocuklardı. Adının Burak olduğunu anladığım çocuk ise herşeyi aldığını bir eksiğinin olmadığını söyledi. Diğer adını bilmediğim çocuk ise Aldık Abi dedi .Sonra üçü birden bana döndüler. Karan bir adım atıp Burakla beni tanıştırdı. Memnun oldum diyip geriye çekildim.Sonra bu Emre dediğinde ise diğerinin adının da Emre olduğunu anlamıştım. İsimleri dışında hiç birşeylerini bilmediğim bu 3 insanla bir orman evinde başbaşaydım. Ve sanırım hala gelecekler vardı. Çünkü kapı bir kez daha çalmıştı. İçeriye önce Uzun sarı saçlı lens olduğunu anladığım mavi gözlü tatlı bir kız girdi. Ardından tam aksine simsiyah kısa saçlı bir kız girdi. Karan bana da onları tanıttığında Sarışın kızın adının Çağla olduğunu ve siyah saçlı olanın ise Mehir olduğunu söyledi. Onlara da memnun olduğumu söyledim ve hep birlikte salona geçtik.
Artık birinin bana neler olup bittiğini anlatmasını istiyordum ki Karan söze başladı;
-" Aramıza hoşgeldin Gece."


- Bölüm Sonu

Vedalar Güzel OlurHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin