17. Rande

580 49 17
                                    

Začínáte mě s tím SasuNaru pěkně štvát teda :D Upřímně jako uvažuju o tom, že tu povídku smažu a hotovo, protože mi normálně nedá spát a furt musím uvažovat nad tím, jakou lest si na mě zase vymyslíte :D Čtenářská povídka byl teda pěkně blbej nápad :'D

Naruto začínal být pomalu ale jistě Sasukem naprosto poblázněný.
Ráno na něj čekala esemeska na dobré ráno, na kterou s přihlouplým úsměvem odpověděl. Srdce se mu tetelilo blahem, když mu přišla odpověď po pár minutách. Dobrá nálada ho neopouštěla po celý den a to toho kluka viděl a mluvil s ním pořádně dvakrát.

º•º•º

,,Hej kámo, nezamiloval ses nám náhodou?" šťouchl do něj Kiba o volné hodině, kdy posedávali na školním hřišti spolu s Hinatou, Nejim a TenTen.

,,C-co?" vydechl překvapeně blonďák a podíval se na něj.

,,Jseš duchem úplně mimo, pořád se blbě culíš a furt čumíš do telefonu," přidala se TenTen.

,,Nejsem zamilovanej, jen jsem někoho potkal," namítnul Naruto.

,,A zaláskoval ses," smál se Kiba.

,,Ale hovno," zamračil se Naruto, ,,Nemůžeš se zamiloval po tak krátký době,"

,,Však se podívej na Hinatu, ta se do tý svý učitelky zabouchla při prvním sezení," rejpnul si Neji do své sestřenice, která okamžitě zrudla.

,,T-t-t-to ne-není pr-pravda N-Neji-kun," zakoktala se nervózně.

,,Ne, vůbec," zabručel s úsměvem hnědovlásek, ,,Jen si nemluvila od té doby o nikom jiném,"

Naruto se na chvíli zamyslel. Je možné, že by se po dvou obyčejných setkání se Sasukem do něj opravdu zamiloval? Ano, bylo mu s ním fajn. Hezky se s ním povídalo, mělo toho spolu kupodivu dost společného. Ale jednalo se tady skutečně o lásku? No, kdo ví, to pozná, až při prvním rande, jestli by byl schopný se do něj zamilovat. Pořád byl toho názoru, že je na lásku mladý a chce si ještě nezávazně s kdekým užívat, ale pokud by k němu přišla láska a rozevřela by mu náruč, asi by neváhal.

º•º•º

Co zajít zítra navečer do kina, hm? Pokud se ti teda chce a pokud nemáš dlouho školu.

Četl Naruto další den, chvíli předtím, než se musel převléknout na tělocvik. V bříšku se mu rozlil poměrně blažený pocit, že ten kluk pořád stojí o to, se s ním setkat dřív, než v pátek.

Mám do dvou a rád s tebou určitě půjdu.

Odpověděl mu s úsměvem a položil telefon na lavičku, aby se rychle převléknul. Mezitím mu pípla odpověď od Sasukeho.

Vyber film a čas. Sejdeme se tam, nebo tě mám někde vyzvednout?

Poslal mu dokonce seznam filmů, které se měly zítra promítat. 

,Páni, má to nějaký promyšlený,' ušklíbnul se Naruto a očkem přejel zmiňovaný seznam.

Nějak se nemohl rozhodnout.

Vyber něco ty, čas nechám taky na tobě. Jen mi nech aspoň hodinku na přípravu, Sejdeme se rovnou před kinem, ať zbytečně nezajíždíš. Napíšu ti tak za dvě hodinky, mám tělák.

º•º•º

Blonďák se skoro celé dvě hodiny tělocviku s Madarou nemohl pořádně soustředit a taky si za to vysloužil několik trestů, které se skládaly z Madarovy oblíbené série – kliky, sedylehy, dřepy.

Nerozhodný [MadaNaru - Čtenářská povídka] ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat