3

190 13 7
                                    


O zi lungă și plină de ore plictisitoare greu de suportat se putea încheia într-un singur mod. Și anume: gloriosul traseu școală-casă.

Iar de data asta, drumul avea să fie unul lung, dat fiind că Seo Jin o însoțea astăzi, iar principalul subiect de discuție era unul destul de interesant.

Identitatea misteriosului cu hanorac.

Atât de multe întrebări și totuși atât de puține răspunsuri..

Cine era acea persoană? De ce se comporta atât de frumos? Și mai important... de unde a, apărut?

S.j:- Ști ce am înțeles eu din toată povestea de azi?

Întreabă Seo Jyn privind enigmatic în spre Yona care mesteca un baton făcându-i semn să continue.

S.J:- Că e bine să mai chiulești din când în când.

Spune amuzată Seo Jyn pufăind în râsete.

Șatena doar îi zâmbește larg amintindu-și de cuvintele fetei ce o făcu să se oprească brusc.

S.Y:- Umm, Seo Jyn!
- Glumeai atunci când ai spus că poți afla câte ceva despre el!?

Întreabă șatena, cu o expresie confuză, privind cu încredere în spre prietena ei.

S.J:- Ha! Cum aș putea?
- Nu lucrez la F.B.I

Răspunde Seo Jyn amuzată tăindu-i calea celeilate.

S.J:- Uite Yona.
- Ai ajuns acasă.

Spune fata semnalând clădirea alăturată.

S.Y:- Oh! Deja?
- Nici nu am realizat ce rapid am ajuns.

Se miră fata privind dezamăgită în spre casa ei.

S.J:- Stai fără griji.
- Știu pe cineva care cunoaște pe toată lumea. Dacă este ceva de aflat, voi ști cu siguranță.

Răspunde fata în consolare, făcându-i semn celeilate să plece.

La auzul micii promisiuni, fata doar dă din umeri îndepărtându-se în tăcere.

Nu era sigură că Seo Jin ar afla ceva util dar prefera să îi cânte în strună. Doar erau prietene..

Intrând în cameră, atenția șatenei este ușor distrasă de oglinda vag deplasată de la locul obișnui, fapt ce o determină să îi îndrepte aspectul.

Reflexia ei îi sustrage gândurile în propria adâncime astfel privindu-se profund cu o senzație de lipsă în abdomen.

Imaginea băiatului din vestiar se derula automat în mintea ei, nestăpânită de propriile cunoștințe.

Obrajii îi erau fierbinți iar culoarea întregului chip se schimbase atât de repede.

Nici măcar ea nu își putea înțelege ipostaza. Totul era atât de nou dar atât de interesant.

Gândurile îi sunt totuși rapid întrerupte de către propriul telefon, care se aprinse pentru a notifica un mesaj.

In vederea acestui lucru fata își concentrează atenția asupra ecranului, întinzându-se în pat pentru a-și citi notificările.

Iar de îndată ce glisează pe sursa mesajului, conversația cu Seo Jin se deschide, divulgând un mesaj nou.

                               📱*** 📲

"Ghici cine e cea mai bună prietenă a ta? ✌️

L-am găsit." ❤️‍🔥

Citesc mesajul lui Seo Jyn însă nu îmi vine să cred că citesc corect

Oare se referă la cine cred eu că se referă?

" Serios?

Vorbim despre aceeași persoană nu?

Spune toot 😭🙏"

Continui să privesc tensionată cum Seo Jyn ba scrie... ba nu mai scrie simțind că rămân fără aer de la atât suspans

" N-am nici o idee.

-Seo Jyn sent a picture-

Îl poți întreba personal 🤭"

Deschid agitată poza primită, fiind rapid surprinsă de silueta foarte vagă a băiatul. Poza fusese făcută în grabă însă se putea observa clar împrejurimile ei, și anume marele parc de recreere care întâmplător era la doar câteva străzi distanță de aici

Soarta vorbea din nou.

-Oare e în regulă să merg, complet întâmplător, în același loc, la aceeași oră făcând exact același lucru?

Se întreabă fata entuziasmată de propria sa idee încă privind fotografia în cauză.

- Ce ar putea merge rău? Oricum intrăm în weekend, am timp să îmi văd de lecții..

Se motivează fata luându-și rapid jacheta și geanta, pentru a fugii în spre parc, plină de gânduri pozitive.

Și totuși de îndată ce se vede în fața faptului implinit, rămâne complet blocată fără ca măcar să fi intrat in parc încă.

Doar gândul că avea să pară o ciudată în fața lui, o îngrozea până în măduva oaselor. Însă privind mai atent în inima parcului, fata revede intregul motiv pentru care venise.

- Chiar e aici!

Își spune surprinsă înaintând aproape sigură, fiind însă rapid oprită de altcineva.

S.J:- Unde te grăbești așa?

Întreabă prietena Yoney dându-i drumul din strânsoare.

S.Y:- Umm.... la băiatul care ne-a salvat pielea dimineață !?

Răspunde fata cu urme de îndoială în glas.

S.J:- Exact.
- Vroiai să mergi fără nici un plan.
- Vino aici!

Spune Seo Jin trăgându-și prietena mai aproape pentru ai șopti ceva la ureche.

Șatena se îndepărtează dând aprobator din cap. Înțelesese ce avea de făcut și de data asta, avea să se asigure că nici un gând negativ nu o va opri să continue.




Addicted to crime |ᴴʸᵘⁿʲᶦⁿ|Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum