Basta ka-MU ba pilingon kaayo. Kabantay mo? Lupig pay uyab. Maayo kaayo sa sugod. Lami kaayo magpakilig. Pirte kaayo kaarisgado maki'g late night talks nga walay tulogay. Halos buntag, udto, hapon, maki'g chat. Career na career kaayo ang I love you ninyo. Naa pay mga LSM kunohay. Wa pang gabai, wa' baya'y kamo.
Daghan na goy pahimangno gikan sa akoang mga amigo about niya. Pati pa tong admirer nako sige ug pahimangno sa akoa about niya. Di' sab kaayo ko magtootoo, oy. Basin ginadautan lang diay niya kay arun siyay mopuli sa akong heart. Hahaha. Pero halata man pud na balbahutog akong ka-MU. You know, basta babae, considerate lang, marupok, tanga-tanga, pero grabe ug six sense, seventh sense, up to fifteenth sense pa na.
Ako diay si Agata. My goodness. Tao lang gud gihapon, kinahanglan magginhawa para mabuhi. Unya naa'y ka MU. Obviously. Dugay na pud mi ani. Last year mi nagsugod unya kay nahunong man kay gidool man ko anang iyang laing ka-MU. Yati pud tong bayhana to. Unya kay sila man daw'y na una ug kaila ug ka-MU, ning padaplin ko. Naulahi na gud ko ning abot, mao ng ako nalay mag-adjust bisan sakit.
Mao to, ako nay ning ingon kay buritong laki nga di' na mi magpadayun sa dula.
"I don't wanna play anymore. Kapoy na ug sabay."
Da? Wa' char ate girl? Hahaha! Mao gyud na akong giingon niya man gud, ay. Abi pa nako ug gukdon ko's buang, ako ra man gyud diay gibinuangan sa tampalasan, gipasagdan ra man ko hinoon.
So mao to, nag-stay silang duha atong bae niya. Gwapa baya untang bayhana, tanga lang gyud kaayo sa laki. Kong tanga ko, mas tanga siya. Kay siya nasayod nga daghan poy laing ka char-char ang lalaki ug naa pa gyuy uyab, wala, sulong mga kapatid lang gihapon siya. Ug unom pa sila kabulan gachar-char, ah? Gadugay ang mga hinampak. Yati! Hilak-hilak pa gyud nako na si ate girl. Sa ako pa modool arun magpatambag. Yati. MU gani noh? Wa' ka gets, ay. Mura'g Uyab ba, mura'g lang. MUrag!
Mga bae lagi usahay, magpakabuang sa laki. Kung kinsa pay mga gwapa, hamison, ug lamion, mao pay bugo sa gugma.
May gani na maot ko gamay.
Gamay.
Ug wala man gihapon sila magdugay. Ambot nila bahala sila. Hahaha. So ako, hinay-hinay nalang pud ug move one. Kapoy stick sa tao nga daghay gakumbayot.
Pila ka buwan naka-uyab na pud si balbahutog nga piling gwapo. O, gabulag sila sa iyang dati nga uyab kay nabuntisan daw ug minyo.
Wa char gyud kuya? Basin ikaw baya ang papa? Hahaha!
Gadugay na pud sila sa bae. Ug kabalo mo unsa? Adviser nako mga sis. Yes! My titser. Hamison man pud hinoon. Utokan pud. Pero ambot ngano nailad na sab sa yati. Kugihan. Unya, mura'g but-an man sab. Ambot, dili close ni, ma'am. Kinsa poy ganahan oroy? Makig-close sa bae nga nabuang karun sa tawong imong gikabuangan sa una? Bahala.
Unya, sundo-sundoon na siya. Dalhan ug snack sa faculty. Mangaon sila duha nga kuyog. Dala-dala ug gitara. Tudluan kunuhay ni ma'am ang hinampak. Kiligon pa ang ubang estudyante. Graduating man na'g engineering ang yati, mao ng ingon pa sa kadaghanan, bagay silang duha kay hapit na sa kahayag.
Char? Kahayag gyud?
Mangahaybol bitaw kahayag gyud.
Pero after sa school year, nga walay nahitabo nga graduation kay ga-CoViD, nahibal-an nalang nako sa mga asoy sa mga katol ug baba sa kilid-kilid nga gibiyaan ni ma'am ang laki.
Wala ko kabalo ug magool ko ug magpasalamat.
Magool kay wala gyud diay gihapon siya magbag-o. Malipay kay sa wakas, nabuka ra ang gapiyong nga utok sa akong maestra, nga nahibal-an ra gyud niya ang tinood nga color sa hinampak. Malooy pud baya ko kang ma'am. Eba pud baya ko, ka-relate pud ko niya, oy.