8 част

125 11 1
                                    

(На следващия ден)
~Хюрин~
Хана:Здравей,как си?
Хюрин:Добре,ти?
Хана:Супер.Какво правиш?
Хюрин:Уча за изпита.
Хана:Искаш ли помощ?
Хюрин:Не, благодаря.
Хана:Досаждам ли ти?
Хюрин:Не,изобщо. Знаеш ли утре ще ходя с майката на Jungkook да изберем сватбена рокля, може ли и ти да дойдеш?
Хана:Разбира се.
Хюрин:Благодаря.
После видях онези момичета....почувствах се много зле.
Хана:Познаваш ли  ги?...Те са приятелките на Со Джин.Големи кифли са!
Хюрин:Не искам да говоря за тях...Как върви проекта ви,как е Техун,сприятелихте ли се вече?
Хана: Ами,може да се каже.Вие защо не си говорите?
Хюрин:Заради Jungkook,той не иска...
Хана:Но защо?
Хюрин:Со Джин...
Хана:Уфф пак ли тя..
Хюрин:😔
Хана:Какво е направила?
Хюрин:И аз не знам с точност,но съм сигурна,че Техун е невинен. Jungkook постъпи много идиотско,трябваше да позволи на Техун до изясни нещата..
Jungkook:Постъпил съм идиотско,така ли?
Хюрин:Ти нас ли слушаш?
Jungkook:Стани ,тръгваме си.
Хюрин:Аз няма да си тръгвам.
Jungkook:Ти от дума не разбираш ли?
Хюрин:Писна ми от теб!
Jungkook:Хайде.

~В колата~

Jungkook:Спри да клюкарстваш зад гърба ми с тази Хана!

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

Jungkook:Спри да клюкарстваш зад гърба ми с тази Хана!.....Сега ще се правиш, че не ме чуваш ли?......Трябва да подготвим проекта.
Хюрин:Добре.

~Гледах през прозореца...Това не беше животът,за който бях мечтала,нищо не вървеше както искам.След около 15 минути,бяхме стигнали до къщата на Jungkook.
....
Jungkook:Майка ми и баща ми  не са у дома.Това не значи,че трябва да се отпуснеш.
Хюрин:....
Jungkook:Ела.
Влязохме в стаята му.Сега разбирах ,защо се беше изненадал ,когато видя моята стая.Неговата беше три пъти по-голяма,имаше огромно легло,да...всичко беше огромно...
Jungkook:Стига си зяпяла.Седни, искам  по-скоро да свършим тази глупост.
Хюрин:Добре.
Jungkook ме беше изненадал,не бях предполагала,че ще знае толкова неща.Приготвихме презентацията.
Jungkook:Ще отида до тоалетната.Нищо не пипай.
Хюрин: 😑😒
След като ме остави сама ,ми звънна Техун.Аз реших да възползвам от отсъствието на Jungkook и му вдигнах.
Техун:Ало,Хюрин!Добре ли си?Съжалявам за случилото се.Виж,не знам,защо си решила да се ожениш за Jungkook ,но аз мога да му докажа,че съм невинен.Ще му покажа съобщенията от Со Джин,а и имам свидетели...Хана ми каза,че приятелките на Со Джин са...виж няма смисъл от това да се страхуваш от Jungkook..
Хюрин:Но Техун...
Някой взе телефона от ръцете ми ,после ведях как стана на нищо,след като беше хвърлен на земята.Още по-ужасяващото  беше,че това го беше направил  Jungkook.
Jungkook:Започнала си и' да ме шпионираш?
Хюрин:Какво направи?
Взех телефона си от земята.
Jungkook:Какво ти каза...?
Хюрин:Не те интересува.
Jungkook: Не вярвам и на двама ви!Заради теб,всичко ще отиде на майната си!
Хюрин:Заради мен?Не бъди смешен..Ти  и тъпата ти любовница ще развалите всичко.
Jungkook:Как смееш да говориш така за нея!
Хюрин:Знаеш ли..много си отивате.Чудесна двойка сте!И освен това,знам,че тя е виновна за  случката в университета.
Изглеждаше изненадан...,после се съвзе.
Jungkook: Тя не е виновна.
Хюрин:Напротив.
Jungkook: Казах ти,че не е виновна!!!!
Хюрин:Спри да я защитаваш така сляпо!Но чакай...ти знаеш, нали,знаеш,че го е направила!Тя е винов...
Jungkook:Млъкни!!!
Jungkook ме зашлеви силно за лицето...После всичко спря.Наистина ли го беше сторил...
Jungkook:Хюрин...
Хюрин:Повече не ми говори ,освен ако не се налага!
Jungkook:Аз съжалявам...не тряб..
Хюрин:Не искам да ме докосваш...защото убиваш всичко,кое те докосваш!!!Мразя те...

~Jungkook~
Цяла седмица с Хюрин не бяхме говорили. Всеки ден я чаках пред пансиона, но тя всеки път излизаше по рано.Не можех да и' звъня,защото и' бях счупил телефона....а и я бях  наранил.

....Деня на сватбата....

Идваше към мен ...Изглеждаше толкова красива,но също така беше много тъжна.Усмихваше се ,защото трябваше...не защото искаше,постоянно хапеше  устните си,а ръцете и' трепереха.Защо никой не забелязваше това?

Защо никой не забелязваше това?

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.


Когато дойде до мен,се опитах да хвана ръката и',но тя не ми позволи.
След секунди  отговорих с "да" ,когато дойде нейния ред се развълнувах.Ами ,ако кажеше "не",когато това не се случи,се зарадвах.
Трябваше да я целуна,но си спомних за думите и' от онзи ден.
Проследих погледа и'...гледаше към баща и брат си.Забелязах,че Техун беше седнал най-отзад и ни гледаше.
Когато най-сетне Хюрин ме погледна,се приближих за да я целуна...това беше част от сценнарията , която съм бях измислил..Целунах я леко ,усетих намокрените и' от сълзите бузи...това ме накара да се почувствам зле.
Когато свърши се, качихме в колата ми .Тръгнахме към вкъщи,родителите ми щяха да пренощуват в хотел тази вечер.

~Минавахме през градината...,когато стигнахме до входната врата,Хюрин я гледаше  с тъжен поглед .
Jungkook:Хюрин а-аз..
Хюрин:Отвори вратата гласът, ти ме дразни.
Когато влязохме,трябваше да включа осветлението.
Jungkook:От дясно втората стая...
Тръгна мълчаливо.
Отидох в кухнята,налях си уиски  и започнах да мисля....,после реших да отида при нея.
Почуках на вратата.
Jungkook:Хюрин...трябва да вляза.Сутринта родителите ми ще дойдат...
Не ми отговори,когато влязох ,видях ,че лежеше на леглото .Гримът и' леко се беше  размазал от сълзите.
Облегнах се на стената.Бях убил любовта и' към мен...бях я оставил да страда сама.

бях я оставил да страда сама

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.
Love Scenario-JJKOnde histórias criam vida. Descubra agora