Chapter 1 - rawr rawr
Rawr Rawrr Rawwr

"Rawr rawrrr."

Rawr rawr rawr raawr rawr rawwwr rawrr rawr rawr rawr rawr! Rawr rawr rawr rawr rawr rawr rawr raaaawwrrr rawrrr rawr rawwwrrawr rawr rawr raawr. Rawr rawwwr rawrr rawr rawr rawr rawr rawr rawr rawr rawr rawr rawr rawr raaaawwrrr rawrrr rawr rawwwr.

"Rawwrr!" rawr rawr rawr.

"Rawr rawwwwr rawr rawr raawr rawr rrrawr." rawr rrawr rawr raawr.

Rawr rawr rawr raawr rawr rawwwr rawrr rawr rawr rawr, rawr rawr rawr rawr rawr rawr rawr rawr raaaawwrrr rawrrr rawr rawwwrrawr. rawr rawr raawr rawr rawwwr rawrr rawr rawr rawr rawr rawr rawr, rawr rawr rawr rawr rawr raaaawwrrr rawrrr, rawr rawwwrrawr rawr rawr raawr rawr rawwwr rawrr rawr rawr rawr rawr rawr. Rawr rawr rawr rawr rawr rawr raaaawwrrr rawrrr rawr rrrrawr.

Rawr rawr rawr raawr rawr rawwwr rawrr rawr rawr rawr rawr! Rawr rawr rawr rawr rawr rawr rawr raaaawwrrr rawrrr rawr raaawwr.

Rawr rawr rawr raawr rawr rawwwr rawrr rawr rawr rawr rawr rawr rawr rawr rawr rawr rawr rawr. raaaawwrrr! Rawrrr rawr rawwwr rawr rawr rawr raawr rawr rawwwr rawrr rawr rawr rawr rawr rawr rawr rawr rawr rawr rawr rawr raaaawwrrr rawrrr rawr rawr.

"Rawwr rawr raaawrr rawr rawrrr." rawr rawr.

"Raawr rawr RAWRRR." rawr rawr raawr rawr
rawwwrr, rawrr rawr rawr raaawr rawrr.

"Rawr rawr rawrr!! rawr rawr..." rawr rawr.

"Rawr?!!" rawr rawr

"Rawrrrrr raaawr rawwwwwwr!!!!" rawr rawr

"Rawr rawr rawwrrrr rawr rawr rawrr rawr raawr rawwwr." rawr rawr.

rawr rawr rawr raawr rawr rawwwr rawrr rawr rawr rawr rawr rawr rawr rawr rawr rawr rawr rawr raaaawwrrr rawrrr rawr rawwwr rawr rawr rawr raawr rawr rawwwr rawrr rawr rawr rawr rawr rawr rawr rawr rawr rawr rawr rawr raaaawwrrr rawrrr rawr rawwwr rawrrawrrawrrawrrawrrawr.

rawr rawr rawr raawr rawr rawwwr rawrr rawr rawr rawr rawr rawr rawr rawr rawr rawr rawr rawr raaaawwrrr rawrrr rawr rawwwr rawr rawr rawr raawr rawr rawwwr rawrr rawr rawr rawr rawr rawr rawr rawr rawr rawr rawr rawr raaaawwrrr rawrrr rawr raaawr.

RAWR RAWRRRRR!!!!

RAAAAWRR!!!!

RAWRR RAWR RAWR RAWR!!

RRRAAAWWRR!!!! Rawwr rawr rawr rawr rawr rawrr. Rawr rawr rawr rawr rawr rawr rawr rawr rrawr, rawr rawr rawr rawr rawr.

Rawr rawr rawr rawr rawr rawr rawr rawr rawr rawr, rawr rawr rawr rawr rawr rawr rawr rawr rawr rawr. RAWR!! Rawr rawr rawr rawr rawr rawr, rawr rawr rawr rawr. Rawr rawr rawr rawr rawr rawr rawr rawr rawr.

Rawr rawr rawr, rawr rawr rawr rawr rawr rawr rawr. Rawr rawr rawr rawr rawr rawr rawr rawr rawr rawr. Rawr rawr rawr rawr rawr. Rawr rawr rawr rawr rawr rawr rawr rawr rawr. Rawr rawr rawr rawr rawr rawr. Rawr rawr rawr rawr, rawr rawr rawr rawr rawr rawr rawr rawr rawr. Rawr rawr rawr rawr rawr rawr rawr...

"Rawwwrr!" rawr rawr.

"Rawr." rawr rawr. Rawr rawwr??? rawr rawr raawr??????

"Rawrrrr..... rawr rawr rawrr?" rawr rawr.

"Rawr." rawr rawr.

Rawr rawr rawr rawr rawr, rawr rawr rawr rawr rawr rawr rawr rawr rawr rawr rawr rawr rawr rawr rawr rawr. Rawr? Rawr rawr rawr rawr rawr rawr rawr rawr rawr rawr rawr rawr rawr rawr rawr rawr rawr rawr rawr. Rawr rawr rawr rawr rawr rawr rawr rawr rawr rawr rawr rawr rawr rawr rawr rawr rawr rawr rawr. Rawr rawr rawr rawr rawr rawr rawr rawr rawr rawr, rawr rawr rawr rawr rawr rawr rawr rawr rawr rawr. Rawr rawr rawr rawr rawr rawr rawr rawr rawr, rawr rawr rawr rawr rawr rawr rawr rawr rawr rawr rawr. Rawr rawr rawr rawr rawrrawr rawr rawr rawr rawr rawr rawr rawr rawr rawr rawr rawr rawr.

RAWR RAWRR RAWWRWhere stories live. Discover now